اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس عاشقانه آذرماه

 

جدایی یه عمل ساده ست
اول پای چپ رو برمیداری بعد پای راست
@
@
@
@
دکتر راست می گفت:
که روی برای سلامتی مو مفید است
از من که روی برگرداند
موهایم،همه سفید شدند
@
@
@
@
من بهش میگم صدای تنهایی
وقتی از سیگارت کام بگیری اگه صدای سوختن توتون بشنوی
اونوقته که صدای تنهایی رو شنیدی
اونوقت که تنهایی
@
@
@
@
عاشق شدن
“قشنگترین اشتباهی است که اتفاق افتاده”
از لیلی تا همیشه
@
@
@
@
من تمام نمی شوم در عشق تو
ثانیه به ثانیه شروع می شوم
@
@
@
@
فیلترهای سیگارم را تنها نمیگذارم
هرچه باشند آنها تنهایی هایم را فیلتر کرده اند


@
@
@
@
من سرشار و خسته است
برای زنده ماندن کمی “تو” می خواهد و بسیار “ما
@
@
@
@
تو هم میدانی
با گلوی لبریز از بغض
و نگهداشتن باران پشت چشمها
لبخندزنان در میان جمع نشستن
چقدر دشوار است ؟‎
@
@
@
@
ﺩﻟﺘﻨﮕﯿﻬﺎﯾﻢ ﺍﻧﺒﺎﺷﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﺍﻧﺪ
ﺩﺭﺍﯾﻦ ﻫﻮﺍﯼ ﺑﺪﻭﻥ ﺗﻮ
ﺗﻮ
ﮐﻪ ﻧﯿﺴﺘﯽ ؛
ﺳﻔﺮﻩ ﺩﻝ ﺑﺮﺍﯼ ﭼﻪ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﺸﺎﯾﻢ ؟
ﺑﺮﮔﺮﺩ
ﻗﺒﻞ ﺍﺯﯾﻨﮑﻪ ﺍﯾﻦ ﺩﻝ ﺗﻨﮕﯽ ﻫﺎ
ﻭﯾﺮﺍﻧﻪ ﺍﯼ ﺷﻮﺩ ﻭ
ﺯﯾﺮ ﺧﺎﮎ ﺑﭙﻮﺳﺪ
@
@
@
@

میخواهم از نگاهت آویزان شوم عزیز
تا فتح چشمانت
فقط یک جهنم
فاصله است
@
@
@
@
ﺑﯿﺎ ﻭ ﺑﺎﺵ نازنینم
ﺑﻮﯼ ﺑﻬﺸﺖ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺁﻭﺭﺩﻩ ﺍﻡ
ﻗﻮﻝ ﻣﯿﺪﻫﻢ ﺍﻣﺸﺐ ﺧﯿﺲ ﺑﺎﺭﺍﻧﺖ ﮐﻨﻢ
ﺗﻮ ﻓﻘﻂ ﺑﺎﺵ
@
@
@
@
تمام این چند سال و اندی عمرم به کنار
من فقط ، به اندازه ی همان
صدم های ثانیه ای که
در هوای عطر آغوشت نفس کشیدم
زندگی کردم
@
@
@
@
دروغ نیست اگر بگویم که بی تو
زنده مانی می کنم
نه زندگانی
@
@
@
@
همینکه دوستم داری کافیست
من هم به جبران این عشق،
برای دوست داشتنت
حد و مرزی نخواهم گذاشت
و برای همیشگی بودنت
تمام حریم ها را خواهم شکست
@
@
@
@
دوستت دارم
ولی هرگز نمی دانم چرا
من به عاشق بودن بی منطق خود
قانعم
@
@
@
@
آهسته تر
این برگ
تفاله ی پاییز نیست
جنازه ی بهار است
@
@
@
@
سایه ای انداخته شب بر تمام خاطراتم شب نمیداند که من عاشق ته مانده هاتم
@
@
@
@
ﺗﻮ ﻧﯿﺴﺘﯽ
ﺍﻣﺎ ﻣﻦ ﺑﺮﺍﯾﺖ ﭼﺎﯼ ﻣﯽ ﺭﯾﺰﻡ
ﺩﯾﺮﻭﺯ ﻫﻢ
ﻧﺒﻮﺩﯼ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺑﻠﯿﻂ ﺳﯿﻨﻤﺎ ﮔﺮﻓﺘﻢ
ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ ﺑﺨﻨﺪ
ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﻦ
ﻭ ﯾﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ
ﻣﺜﻞ ﺁﯾﻨﻪ امیرافبی ﻣﺒﻬﻮﺕ ﺑﺎﺵ
ﻣﺒﻬﻮﺕ ﻣﻦ ﻭ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﮐﻮﭼﮑﻢ
ﺩﯾﮕﺮ ﭼﻪ ﻓﺮﻕ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ
ﺑﺎﺷﯽ ﯾﺎ ﻧﺒﺎﺷﯽ
ﻣﻦ ﺑﺎ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ
@
@
@
@
نه حرفهای عاشقانه میخواهم
و نه بوسه های داغ لب دوز
فقط باش
@
@
@
@
فریاد خاموش
دیشب دلم برایت ،
هی قطره قطره جان داد
@
@
@
@
ﻣﻦ ﮔﻨﺎﻩ ﺩﻝ ﺩﺍﺩﮔﻲ ﺍﻡ ﺭﺍ
ﺑﻪ ﮔﺮﺩﻥ ﭼﺸﻢ ﻫﺎﻳﻢ ﻣﻲ ﺍﻧﺪﺍﺯﻡ
ﺧﻴﻠﻲ ﭼﻴﺰﻫﺎ
ﺍﺯ ﺩﻭﺭ ﺯﻳﺒﺎ ﺑﻮﺩﻧﺪ
ﻣﺜﻞ ﺗﻮ
@
@
@
@
هنوز عاشق آن لحظه ام
که کنارت بودم
و
کودک درونم
از اشتیاق با تو بودن
می خواست زمین و زمان را بهم بریزد
یادت میاید؟
ولی افسوس که دیگر نیستی عزیز

اس ام اس مرتبط:

اس ام اس عاشقانه نفس جدید/اس ام اس جدید عاشقانه آبان 93/اس ام اس عاشقانه جدید فروردین 93/اس ام اس عشقولانه جدید فروردین 93/پیامک عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه عید 93/اس ام اس پر احساس عید 93/اسمس جدید عاشقانه اسفند92/اس ام اس رمانتیک و زیبا اسفند ماه92/اس ام اس عاشقانه جدید و زیبا/اس ام اس عاشقانه آغوش جدید/اس ام اس عاشقانه دلگیر جدید/اس ام اس بیقراری عاشقانه جدید/اس ام اس جدید احساسی و عاشقانه/اس ام اس عشقولانه جدید اسفند92/اس ام اس عاشقانه جدید بهمن 92/اس ام اس عاشقانه و رمانتیک جدید بهمن ماه/اس ام اس عاشقانه جدید/پیامک جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه جدید دی 92/اس ام اس جدید عاشقانه دیماه/اس ام اس عاشقانه دی ماه 92/اس ام اس عاشقانه و زیبا جدید/پیامک های جدید عاشقانه دی/اس ام اس جدید عاشقانه زمستانی دی ماه / اس ام اس محبت آمیز و عاشقانه/اس ام اس عاشقانه رمانتیک/اس ام اس های ناب عاشقانه/اس ام اس های جدید عاشقانه آذر 92/اس ام اس عاشقانه جدید آذر ماه 92/اس ام اس عاشقانه و زیبا جدید/اس ام اس محبت آمیز و عاشقانه/اس ام اس جدید عاشقانه آذر 92/اس ام اس احساسی و زیبا/پیامک جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه و زیبا/پیامک عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه آذر ماه 92/پیامک های جدید عاشقانه/گلچین اس ام اس های عاشقانه/اس ام اس عاشقانه پاییز/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه/اس ام اس جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه خرداد ماه 91/اس ام اس عاشقانه جدید خرداد ماه 91/اس ام اس زیبای عاشقانه(جدید)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد