اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

پیامک عاشقانه جدید

   

مزه ی عشق به این خوف و رجاهاست رفیق
عشق سرگرمی‌اش آزار و تسلاست رفیق
قیمت یک سحر آغوش چشیدن، صد شب
گریه و بغض و تب و آه و تمناست رفیق . . .
.
.
.
فقط پلی بودم برای عبــورت
فکـــــر تخریـب من نبــــاش!
بــــه آخــــر که رسیدی دست تکان بــــده خودم فرو می ریــــزم!
.
.
.
راهش را هم تقسیم کرد
رفتنش به من رسید ، رسیدنش به دیگری
.
.
.
زمونه بدی شده!
حتی با افزودنی های غیرمـجاز هم
اعتباری بــه ماندگاری بعضی دوستی ها نیسـت…


.
اس ام اس | پیامک | اس ام اس عاشقانه | اسمس | اس ام اس جدید
.
سر به هوا نیستم
اما همیشه چشم به آسمان دارم
حس عجیبی است دیدن همان آسمانی که
شاید توچند لحظه پیش به آن خیره شده باشی!
.
.
.
تشنه که میشوم
سرمیکشم دلتنگیت را
بغض بالا می آورم …
.
.
.
“دوستت دارم” هایت را به کسی نگو
نگه دار برای خودم
من جانم را برای شنیدنش کنار گذاشته ام …
.
.
.
هیچکس بعد هیچکس نمرده
ولی خیلیا بعد از خیلیا ، دیگه زندگی نکردن …
.
.
.
دست هایت بامن
چشم هایت درخیابان
دلت…؟!
این یکی رانمی خواهم بدانم!
.
.
.
جاگذاشته ام دلی
هرکه یافت مژدگانی اش تمام زندگی ام
.
.
.

تمام خوبـــــی حس مالکیت اینه که
از کسی که دوسش داری بپرسی تــــــــــو مال کی هستی؟
و اون بدون معطلی بگه فــــــــقط مـــــــــال تــــــــــــــــــــو …
.
اس ام اس | پیامک | اس ام اس عاشقانه | اسمس | اس ام اس جدید
.
صدا میکنم ” تو ” را
این ” جانی ” که میگویی جانم را میگیرد!
نزن این حرف ها را دل من جنبه ندارد …
.
.
.
رفتنت را خیالى نیست
فقط مانده ام چگونه در چشمانى به آن زلالى
جا داده بودى آن همه دروغ را…
.
.
.
دلم جا مانده ای که
هیچکس مسئولیت شکستنت رابه عهده نمیگیرد
.
.
.
این روزها شیشه شده ام
زود میشکنم اما بدجور میبرم
.
.
.
دوستت دارم هایت راقبول ندارم
مانند امضاهای آخر نامه ات که میگفتی
از خون است اما طعم انار میداد
.
اس ام اس | پیامک | اس ام اس عاشقانه | اسمس | اس ام اس جدید
.
وقتی همه رو شبیه اون میبینی یعنی “عاشقی”
وقتی اونو شبیه همه میبینی یعنی “تنهایی” !

مطالب مرتبط:

اس ام اس عاشقانه عید 93/اس ام اس پر احساس عید 93/اسمس جدید عاشقانه اسفند92/اس ام اس رمانتیک و زیبا اسفند ماه92/اس ام اس عاشقانه جدید و زیبا/اس ام اس عاشقانه آغوش جدید/اس ام اس عاشقانه دلگیر جدید/اس ام اس بیقراری عاشقانه جدید/اس ام اس جدید احساسی و عاشقانه/اس ام اس عشقولانه جدید اسفند92/اس ام اس عاشقانه جدید بهمن 92/اس ام اس عاشقانه و رمانتیک جدید بهمن ماه/اس ام اس عاشقانه جدید/پیامک جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه جدید دی 92/اس ام اس جدید عاشقانه دیماه/اس ام اس عاشقانه دی ماه 92/اس ام اس عاشقانه و زیبا جدید/پیامک های جدید عاشقانه دی/اس ام اس جدید عاشقانه زمستانی دی ماه / اس ام اس محبت آمیز و عاشقانه/اس ام اس عاشقانه رمانتیک/اس ام اس های ناب عاشقانه/اس ام اس های جدید عاشقانه آذر 92/اس ام اس عاشقانه جدید آذر ماه 92/اس ام اس عاشقانه و زیبا جدید/اس ام اس محبت آمیز و عاشقانه/اس ام اس جدید عاشقانه آذر 92/اس ام اس احساسی و زیبا/پیامک جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه و زیبا/پیامک عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه آذر ماه 92/پیامک های جدید عاشقانه/گلچین اس ام اس های عاشقانه/اس ام اس عاشقانه پاییز/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه/اس ام اس جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه خرداد ماه 91/اس ام اس عاشقانه جدید خرداد ماه 91/اس ام اس زیبای عاشقانه(جدید)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد