اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس تنهایی دلتنگی جدید سال93

   

دلم برای دو سال پیش خودم اندازه دویست سال تنگ شده است !
برگرد حتی برای دو دقیقه …
.
.
.
انقدر از بی تو بودن نوشتم که بیچاره این قلم هم افسردگی گرفت !
.
.
.
گاهی دیدن یه عکس دونفره که پارسال گرفته شده ، تورو یاد جوونیات میندازه !
.
.
.
هرشب شاممان را با هم میخوریم ، هنوز یکی از لباس هایت را جا گذاشته ای !
.
.
.
بدهی هامو با همه صاف کردم !
فقط یه عالمه دلم میخواست به دلم بدهکارم …

ادامه مطلب ...

اس ام اس پر احساس عید 93

   

به شقایق سوگند
که تو بر خواهی گشت
من به این معجزه ایمان دارم
منتظر باید بود
تا زمستان برود
غنچه ها گل بکنند
.
.
.
“تو” دوم شخصِ مفرد نیست
همه ی زندگیِ “من” است
.
.
.
پشت ِ شعرهایم
قالیچه می بافی
بانو
دست های ظریفت را
رج به رج
روی واژه هایم بکش
این شعر
دست بافت ِ توست…
.
.
.
دلم هنوز خیس خورده نگاه توست…
نازش بدار که نلغزد از میان دستهایت…
.
.
.
می خواهمت …
و این شاید آغازی برای خود خواهی ام باشد …

ادامه مطلب ...

اسمس جدید عاشقانه اسفند92

   

روزهایی که میبینمت ، نفسم میگیرید . . .
و روزهایی که نیستی ، دلم !
اما تو باش . . . !
تحمل اولی آسان تر است . . .
.
.
.
تکثیر “ تو ” در هر ثانیه ای از زندگی ام یعنی
قشنگترین تکراری که هیچوقت تکراری نمی شود !
.
.
.
هـر چیـز را هـم کـه تقصـیر مـن بینـدازی ،
عاشـق شـدن مـن تقصـیر توسـت .
” عبــاس معـــروفی ”
.
.
.
زن گاهی سعی می کند ،
مردانه بازی کند
مردانه کار کند
مردانه قدم بردارد
مردانه فکر کند
مردانه قول دهد
اما هر کاری هم که بکند
زن است
احساس دارد
لطیف است
یک جا عقب می نشیند و محبت تـــــو را می خواهد . . .
.
.
.

زن نیستم اگر زنانه پای عشقم نایستم
من از قبیله ی زلیخا آمده ام
آنقدر عشقت را جار میزنم تا خدا برایم کف بزند
.
.
.
همین ک هستی
همین ک در سرای دلم راه می روی
همین ک گاهی پناه واژه هایم میشوی
کافیست برای آرامشم
باش حتی همین قدر دور . . .

ادامه مطلب ...