اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اسمس جدید عاشقانه اسفند92

   

روزهایی که میبینمت ، نفسم میگیرید . . .
و روزهایی که نیستی ، دلم !
اما تو باش . . . !
تحمل اولی آسان تر است . . .
.
.
.
تکثیر “ تو ” در هر ثانیه ای از زندگی ام یعنی
قشنگترین تکراری که هیچوقت تکراری نمی شود !
.
.
.
هـر چیـز را هـم کـه تقصـیر مـن بینـدازی ،
عاشـق شـدن مـن تقصـیر توسـت .
” عبــاس معـــروفی ”
.
.
.
زن گاهی سعی می کند ،
مردانه بازی کند
مردانه کار کند
مردانه قدم بردارد
مردانه فکر کند
مردانه قول دهد
اما هر کاری هم که بکند
زن است
احساس دارد
لطیف است
یک جا عقب می نشیند و محبت تـــــو را می خواهد . . .
.
.
.

زن نیستم اگر زنانه پای عشقم نایستم
من از قبیله ی زلیخا آمده ام
آنقدر عشقت را جار میزنم تا خدا برایم کف بزند
.
.
.
همین ک هستی
همین ک در سرای دلم راه می روی
همین ک گاهی پناه واژه هایم میشوی
کافیست برای آرامشم
باش حتی همین قدر دور . . .


.
اس ام اس | پیامک | اس ام اس عاشقانه | اسمس | اس ام اس جدید
.
سه آرزوی قشنگ عاشقانه :
بی من نباشی
بی تو نباشم
بی هم نباشیم
.
.
.
قسم می خورم به مجنونی لیلی ، به شیرینی فرهاد
بدون تو من می ماندم و قصه ای تلخ و یک دنیا فریاد
.
.
.
فقط باشی همین !
و من حس امنیت حضورت را ب رخ تمام تاریکی ها بکشم . . .
.
.
.
میگویند : زندگیت را پایِ یک “ نفر ” نگذار
کاش میدانستند که یک نفر نیستی !
تو یک “ دنیایی ”
.
.
.
دســـتـــت را رو کــــن . . .
نــــتــــرس !
پــــوچ هـــــم کـــــه بـــــاشــــد . . . !
تــــوی دســـتـــان تـــــو . . .
گــــل مـــیـــشـــود
.
.
.
تو که باشی بس است
مگر من جز “ نفس ” چه میخواهم !؟
.
اس ام اس | پیامک | اس ام اس عاشقانه | اسمس | اس ام اس جدید
.
دختر : قول میدی که هیچوقت دختری رو بیشتر از من دوست نداشته باشی
پسر : من دوستت دارم اما نمیتونم همچین قولی بهت بدم
دختر ( در حال گریه ) : یعنی یکی رو بعد از من دوست خواهی داشت ؟
پسر (با خنده) : دختری که من بعد از تو دوست خواهم داشت ، تو رو مامان صدا میزنه
.
.
.
اگه میگم دوستت دارم
از سر عادت نیست
یا ازسر جوونیم
میگم که یادت بیارم
بهترین اتفاقی بودی که تو زندگیم افتاد . . .
.
.
.
با خودم خلوت کردم
فهمیدم
هیچگاه ب بی تو بودن عادت نخواهم کرد
یا بمان
یا…
یا ندارد
فقط بمان
.
.
.
همه می گویند “ سخت گیر ”م !
راست می گویند
همین است که انقدر “ سخت ”
به تو “ گیر ” داده ام . . .
.
.
.
آرامــش یــعنی ؛
هر وقــت قهــر کردی ،
مطمئـن باشی بجـز تــو ، هیچکــس جاتو نمیگــیره
.
.
.
ﯾﺎﺩﺕ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ . . .
ﺗﻮ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﺩ ﺑﺎ ﺗﻮ ﻣﯿﻤﺎﻧﺪ ،
ﺑﺮﺍﯾﺶ ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﺗﻮ ﺯﯾﺒﺎﯾﯽ ﯾﺎ ﺯﺷﺖ . . .
ﭼﺎﻗﯽ ﯾﺎ ﻻﻏﺮ . . .
ﺑﺮﺍﯼ ﺩﺍﺷﺘﻨﺖ ﻣﯽ ﺟﻨﮕﺪ
ﺑﺎ ﻫﺮ ﻭﺳﯿﻠﻪ ﻭ ﺍﺑﺰﺍﺭﯼ ﮐﻪ ﺩﻡ ﺩﺳﺘﺶ ﺑﺎﺷﺪ . . .
ﺑﺮﺍﯼ ﻧﮕﻬﺪﺍﺷﺘﻨﺖ ،
ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺎ ﺗﻮ ﺑﻮﺩﻥ ﻭ ﮐﻨﺎﺭ ﺗﻮ ﻣﺎﻧﺪﻥ ﻫﻤﻪ ﮐﺎﺭ ﻣﯿﮑﻨﺪ . . .
ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰﺵ ﻣﺎﯾﻪ ﻣﯽ ﮔﺬﺍﺭﺩ
ﺍﺯ ﺟﺎﻧﺶ ، ﻣﺎﻟﺶ ، شخصییتش . . .
حتی ﺁﺑﺮﻭ ﻭ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭﺵ . . .
ﻓﻘﻂ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﺗــــــﻮ ﮐﻨﺎﺭﺵ ﺑﺎﺷﯽ . . .
.
اس ام اس | پیامک | اس ام اس عاشقانه | اسمس | اس ام اس جدید
.
تـــمـــام شـــهـــر تــــوئـــــی
وقـــتـــی دســـتــــهـــایــــت را در دســــت مـــیـــگـــیـــرم
و انـــگـــشــــتـــانـــت ، خـــیـــابـــان هـــای درازی مـــیـــشـــونـــد بــــرای قـــــدم زدن
.
.
.
” تو ”
در کنارِ خودت نیستی و نمیدانی
در کنار ” تو ” بودن
چه حالی دارد . . .
.
.
.
مـــا را بـــکـــش . . .
نـــتـــرس کـــــه . . .
دارد مـــیـــان شـــــهـــر . . .
عـــــاشــــق کــــشــــی بــــه رســـــم تـــــــو مـــــرســــوم مــــیــــشــــود.
.
.
.
مثل قالی نیمه تمام . . .
به دارم کشیده‌ای
یا ببافم . . .
یا بشکافم . . .
اول و آخر که به پای تو می افتم . . .
.
.
.
تـــــــو اگـــــر مـــیـــخــواهـــی بـــــرو
شـــــهــــــرهــا را فـــتـــخ کــــن
امــــا مــــن آدم هــــا را فـــتــــح مـــیــــکــــنـــم !
از جـــمـــلــــه ” تـــــو ” را . . . !
اســــمــــش را بــــگــــذار مـــکـــر زنــــانــــه
.
.
.
وقتی ی مرد بغض میکنه
اشک تو چشاش حلقه میزنه
وبا صدای لرزون ازت میخواد بمونی بمون . . .
حتا اگه سگترین اخلاقو داشته باشه
ولی ارزششو داره چون عاشقته عاشق . . . !
.
اس ام اس | پیامک | اس ام اس عاشقانه | اسمس | اس ام اس جدید
.
“ شعر ” را کوتاه دوست دارم
“ موهای ” تو را بلند . . .
.
.
.

صدایت می کنم تو را
این ” جانی ” ک میگویی جانم را می گیرد . . .
نزن این حرف ها را
دل من جنبه ندارد
.
.
.
عشق یعنی ؛
اینقدر دوستش داری که به خاطرش . . .
حتی از ابرازِ علاقه ی دیگران هم به خودت مُعذب میشی !
.
.
.
باختی در کار نیست . . .
من برای رسیدن به عشقم
با جانم ریسک میکنم . . .
“ خیالی نیست ”
.
.
.
یا می برم ، یا میمیرم !
.
.
.
همین که قاصدکی را فوت کنی
تا عطر نفسهایت را با خود بیاورد
برایم کافیست . . .
.
اس ام اس | پیامک | اس ام اس عاشقانه | اسمس | اس ام اس جدید
.
با خودم خلوت کردم
فهمیدم
هیچگاه ب بی تو بودن عادت نخواهم کرد
یا بمان
یا . . .
یا ندارد
فقط بمان
.
.
.
نــزدیــک یــعــنــی گــرمــای نــفــســش گــونــه ات را گـــرم کــنــد . . .
غــیــر از ایــن یــعــنــی دوری
.
.
.
به یک “نترس ”
به یک ” نوازش ”
به یک ” آغوش ”
به یک ” دوستت دارم ”
خلاصه بگویم به ” تـــــو ”
نیازمندم
.
.
.
چشمانت در حصار هم که باشند آشوب گرانی هستند که هر کودتائی را رهبری میکنند !
برای تصاحب دلم !
لعنت بر چشمان فتنه گرت . . . !
.
.
.
دیــدگــانــت را نــبــنــد . . . !
نـگــاهــت را نــدزد . . . !
تــو کـــه مــیـــدانــی آیــه آیــه زنــدگــیـــم
از گــوشــه چــشــمــهــایــت تــلـاوت مــیــشــود
.
اس ام اس | پیامک | اس ام اس عاشقانه | اسمس | اس ام اس جدید
.
عــاشـق کــه شــدی مــواظــب خــودت بــاش . . . !
شــب هــای بـاقــی مــانــده عــمــرت
بــه ایــن ســادگــی هــا صــبــح نــخــواهــد شــد . . . !

مطالب مرتبط:

اس ام اس عاشقانه جدید و زیبا/اس ام اس عاشقانه آغوش جدید/اس ام اس عاشقانه دلگیر جدید/اس ام اس بیقراری عاشقانه جدید/اس ام اس جدید احساسی و عاشقانه/اس ام اس عشقولانه جدید اسفند92/اس ام اس عاشقانه جدید بهمن 92/اس ام اس عاشقانه و رمانتیک جدید بهمن ماه/اس ام اس عاشقانه جدید/پیامک جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه جدید دی 92/اس ام اس جدید عاشقانه دیماه/اس ام اس عاشقانه دی ماه 92/اس ام اس عاشقانه و زیبا جدید/پیامک های جدید عاشقانه دی/اس ام اس جدید عاشقانه زمستانی دی ماه / اس ام اس محبت آمیز و عاشقانه/اس ام اس عاشقانه رمانتیک/اس ام اس های ناب عاشقانه/اس ام اس های جدید عاشقانه آذر 92/اس ام اس عاشقانه جدید آذر ماه 92/اس ام اس عاشقانه و زیبا جدید/اس ام اس محبت آمیز و عاشقانه/اس ام اس جدید عاشقانه آذر 92/اس ام اس احساسی و زیبا/پیامک جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه و زیبا/پیامک عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه آذر ماه 92/پیامک های جدید عاشقانه/گلچین اس ام اس های عاشقانه/اس ام اس عاشقانه پاییز/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه/اس ام اس جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه خرداد ماه 91/اس ام اس عاشقانه جدید خرداد ماه 91/اس ام اس زیبای عاشقانه(جدید)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد