اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس عاشقانه جدید

 عشق نمی پرسه اهل کجایی فقط میگه تو قلب من زندگی می کنی,عشق نمی پرسه چرا دور هستی فقط میگه همیشه با من هستی,عشق نمی پرسه که دوستم داری فقط میگه "دوست دارم"



1قطعه عکس 3 در 4و 1 فیش  محبت و 1 کپی از دوستی بیار تا 6 دنگ قلبم رو بنامت کنم.....

 

 

عشق مث عبادت کردن میمونه وقتی نیت کردی دیگه نباید ب اطرافت نگاه کنی



عشق مثل آب می مونه میتونی توی دستات قایمش کنی اما آخرش دستاتو باز میکنی و میبینی نیست .قطره قطره چکه کرده و بدون اینکه بفهمی میبینی دستت پر از خاطره هاست..



گاهی می توان همه زتدگی را در آغوش گرفت کافیست یک نفر تمام زندگیت باشد!



!!!!!!!!!!!!!!<!>!!!!!!!!!!!!!میدونی این یعنی چی ؟یعنی همه برن کنار,فقط خودت!



مسافت نمیتونه به محبت فاصله بده با ینکه کنارم نیستی اما مهربونیتو حس میکنم  
 
 
 
انگار "جمعه"به دنیا آمده ام."دل"به هر چه می بندم "تعطیل "است!!!

 

قلبمو هدیه میدم بهت مواظبش باش نه به خاطر این که قلبمه به خاطر ین که تو  توشی

 

لامصب...............یاد بگیر !اگه کسی بهت گفت دوستـــ دارم لزوما به این معنی نیست که کس دیگه ای را دوست ندارد!



آنقدر عاشقانه زندگی کن اگر رازهایت فاش شد بغض دنیا  بشکند



بهتره نداشته باشیش! تا این که داشته باشی و ندونی  با چند نفر شریکی.

 

خدایا آسمانت چه مزه ایست ....من که فقط زمین خوردم



دوست داشتنت زندگی من است عادت نمی شود حرف نیست همه می دانند من همیشه  تو رو دوست درم



من سرم را بالا میگیرم...چون بازی را به کسی باختم که با خیانت برده بود...آدمی زاد...غرورش را خیلی دوست داره...اگه داشته باشد آنرا از او نگیرد.حتی با امانت...ظربه ایی هم نزنیدش...چه برسد به شکستن بالش...حالا ببین اگر خودش غرورش را به خاطر تو نادیده بگیرد چه قدر دوستت داره؟می کوشم غم هایم را غرق کنم اما یاد گرفته اند شنا کنند...

 

همین که "آرزوهایم "را خاک کردم به آرامش رسیدم ؟چه ساده بود خوشبختی



انگشت فقط جای یک حلقه دارد...دلت را دست به دست میکنی برای چه...
 

مطالب مرتبط:

اس ام اس جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه جدید خرداد ماه 91/اس ام اس زیبای عاشقانه(جدید)/اس ام اس جدید عاشقانه خرداد ماه/اس ام اس عاشقانه(جدید)/اس ام اس عاشقانه اردیبهشت ماه/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه نیمه دوم اردیبهشت/اس ام اس عاشقانه(جدید)/اس ام اس جدید دوستت دارم/اس ام اس مهربانی/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه اردیبهشت/اس ام اس عاشقانه(جدید)/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه/اس ام اس عاشقانه(جدید)/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس جدید عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد