اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

آهنگ جدید و بسیار زیبای مسعود سعیدی به نام دوباره

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مسعود سعیدی به نام دوباره ... 

(  ترانه :مریم اسدی - ملودی : یاسر محمودی -  تنظیم: سروش کاظمی ) 

ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید خنده دار خرداد ماه

 

مسابقه پیامکی ایرانسل(هر پیام 75تومان) برنده : هر روز1 لپ تاپ

سوال 1: آب خوبه؟ بله

2: درخت چه رنگ است؟ سبز

3: آهن سفت تره یا پنبه ؟ پنبه

سوال آخر : شخصی که نظریه بوروکراسی پست مدرن را باب کرد
 
که بود و اون روز تو خلوت خودش به چی فکر میکرد ؟؟؟
.
.
.
.
خدایا مارو بکش بچه های مارو بکش اقوام مارو بکش پدر و مادر مارو بکش
 
خدایا اصلا هر چی مار تو دنیاست بکش!!
.
.
.
یه یخچال نو خریدم...
یخچال قدیمیه رو گذاشتم دم در...
روش نوشتم: رایگان! 
هرکسی خواست ببره.

هر روز میومدم می دیدم یخچال سر جاشه!

دو سه روز گذشت..دیدم اینطوریه !

رو یخچال نوشتم: برای فروش.. 50000 تومان!

فردا صبحش اومدم دیدم یخچال رو دزدیدن!
.
.
.
.
خانه ی سینما رو تعطیل کردین...
جدایی نادر از سیمین افتخار آفرید و اسکار گرفت...

خب بزنید این فدراسیون فوتبال رو هم تعطیل کنین...
شاید قهرمان جام جهانی شدیم و کاپ گرفتیم!!

ادامه مطلب ...

اس ام اس پ نه پ جدید خرداد ماه 91

 

میگم رسیدی خونه زنگ بزن،میگه تلفن کنم؟،میگم پـَـ نـَـ پـَـ زنگ خونه بغلی رو بزن در رو
***************************
 
کمیته انضباطی دانشگاه خواسته رفتم تو میگه شما دو ترم تعلیق خوردید اعصابم خورد سرمو انداختم پایین دارم لبمو میخورم میگه ناراحت شدید؛ پـَـ نـَـ پـَـ خوشحال شدم دارم فکر میکنم چجوری این لطف شما رو جبران کنم
***************************
 
یکی تو دانشگاه ازم پرسید ورودی چندی؟ گفتم85 همچین با تعجب گفت پس ترم اخری گفتم پـَـ نـَـ پـَـ ترم اولم ولی از آخر اومدم شروع کنم
**************************
 
یه شب یه یارو که نقاب زده بود با تفنگ جولوی یه دختره تو خیابون رو میگیره.دختره میگه:میخای پولامو بدزدی؟یارو میگه: پـَـ نـَـ پـَـ اومدم بهت پیشناهاد ازدواج بدم .چون دیر وقت بود گفتم مزاحم خانواده نشم
***************************
 
یکی از این سوسک کوچیکا از جلو پام رد شده یه دستمال از جیبم درآوردم ... دوستم میگه میخوای بکشیش ؟ پـَـ نـَـ پـَـ آبریزش بینی داره میخوام نریزه رو قالی

ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید فلسفی خرداد ماه 91

 

برتری همیشه منفور بوده است ، و هنگامیکه برتر از همه ای بیشتر منفوری . . .
(گراسیان)
.
.
.
جهت الهی شما ، دریایی است پهناور و بی ساحل .
ذات الهی شما از ازل پاکیزه بوده است و تا ابد نیز خالص و پاک خواهد ماند .
جبران خلیل جبران
.
.
.
تکبر زائیده قدرت مادی است و تواضع زاییده ضعف معنوی .
(فردریش نیچه)
.
.
.
توانگر کسی است که به آنچه خداوند توانا نصیبش کرده خرسند باشد .
زیرا شوریده بخت تر و پراکنده خاطرتر از آزمند کسی نیست .
(بزرگمهر)
.
.
.
داروهای تلخ را با روپوش شیرین می پوشانیم
چرا حقیقت و اخلاق را نیز با لباسهای زیبا نپوشانیم ؟
(شامفورت)
.
.
.
مهم نیست کجا متولّد شدم و چگونه و کجا زندگی کرده ام.
مهم این است که در آنجا که بوده ام چگونه رفتاری داشته ام . . .
(جوجیا اوکیف)

ادامه مطلب ...

آهنگ جدید و بسیار زیبای غزل به نام دادم آزار

آهنگ جدید و بسیار زیبای غزل به نام دادم آزار ... 

ادامه مطلب ...

خودت رو به من عادت نده

خود را به من عادت نده من مثل هرکس نیستم
یک روز هستم پیش تو یک روز دیگر نیستم

 

از من مخواه عاشق شدن عاشقی سرابی بیش نیست
آن کس که از من ساختند جزسایه ایی ازخویش نیست

ادامه مطلب ...

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی اصحابی به نام خرمشهر

آهنگ جدید و بسیار زیبای علی اصحابی به نام خرمشهر ... 

( ترانه سرا : هادی اصحابی - آهنگساز : علی اصحابی - تنظیم : امیر حیدری ) 

ادامه مطلب ...