اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس عاشقانه

 

برون کردی مرااز دل چو دل با دیگری داری کجا یادآوری از من که از من بهتری داری
::
::
بیهوده در اضطراب ماندیم همه
در تاب و تب و عذاب ماندیم همه
این ساعت زنگ خورده هم زنگ نزد
عشق آمد و رفت و خواب ماندیم همه
::
::
ای دل ار سیل فنا بنیاد هستی بر کند چون تو را نوح است کشتیبان ‌زطوفان‌غم‌مخور

::
::
بسی گفتند : دل از عشق برگیر که نیرنگ است وافسون است وجادو است
ولی ما دل به او بستیم و دیدیم که این زهــــر است امــّـا نــوش دارو است
::
::
در اوج یقین اگر چه تردیدی هست
در هر قفسی کلید امیدی هست
چشمک زدن ستاره در شب، یعنی
توی چمدان ماه خورشیدی هست
::
::
هرشب منم بایاداو وین چشم شب بیدارتن در سینه می‌گرید دلم وای از دل بیمارمن

ادامه مطلب ...

آهنگ جدید و زیبای علیرضا روزگار به نام امام رضا

 آهنگ جدید و بسیار زیبای علیرضا روزگار به نام امام رضا …

( این آهنگ به مناسبت ولادت امام رضا (ع) اجرا شده است )

ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید خنده دار

 

کم مونده ایرانسل بهم اس بده مشترک گرامی،
“چیه چیزی شده ؟ چرا ساکتی ؟ دوس داری من نباشم تا کنارت باشه کی ؟”
.
.
.
بدانید و آگاه باشید هروقت یه جوش گنده رو صورتتون ظاهر شد،
مطمئنا به زودی به یه مهمونی مهم دعوت می شوید یا با یه آدم خوش تیپ قرار خواهید داشت !
.
.
.
دوست دارم یه دفه که دارم پول از عابربانک برمیدارم
و مردمی که پشت سرم واستادن و موقع کار من سرشون تو مانیتوره ،
یهویی برگردم پشت و با هیجان بگم : ایول ! دیـدیـن ؟؟؟ عـــجــب گلی زد !
.
.
.
در بچگیم دوست داشتم دکتر شم … بعدش مهندس …
الان همین که نفس بکشم کافیه دیگه !
.
.
.
من هیچوقت تو خونه به خواهر برادر بزرگترم بی احترامی نکردم ،
حتی اگه با سیلی بزنن تو گوشم هیچی بهشون نمیگم،
چون هیچوقت خواهر برادر بزرگتری نداشتم …
.
.
.
آیا می دانستید که اون زنی که برای اولین بار عبارت :  “مردا همه مثل همه ن” رو به کار برد،
یه زن چینی بود که شوهرشو تو بازار گم کرده بود ؟!
.
.
.
قول میدم نصف بیشتر آدمایی که از جاستین بیبر بدشون میاد،
اصن نمیدونن جاستین بیبر کی هست !
.
.
.
یه همسایه داریم اسمش “غلامِ” ، اونقدری که اون اصرار داره بهش بگن “شاغلام”،
الکس فرگوسن اصرار نداره بهش بگن “سِر الکس” !!

ادامه مطلب ...