اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید پ ن پ

دستمال کاغذی گرد کردم گذاشتم تو بینی م
مامان بزرگم میگه بینیت خون اومده؟
پ نه دیدم از دماغم داره هوا میاد
گفتم حتما پنچر شدم فعلا اینو رد کنم که بادم خالی نشه

  

 

رفتم مغازه میگم cd دارید؟
میگه خام؟
پ ن پ تنوری باشه با قارچ و پنیر

  

 

میگه شما تو خونه همش سه تا بچه این؟
پ ن پ بابام مارو نمونه زده اگه مقرون به صرفه بودیم
ایشالله خط تولید انبوه رو راه اندازی بکنه

 

 

رفتم داروخونه میگم باند دارین؟
می گه باند پانسمان زخم؟
پ نه پ باند فرودگاه فقط بی زحمت سه بانده باشه

 

ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید تیکه دار

بعضیا لازمه کنارت نباشن
کنارت که باشن تنهاتری
پس خواهشن نباش… 

ff اس ام اس طعنه دار   

رفتنت را خیالى نیست 
فقط مانده ام چگونه در چشمانى به آن زلالى
جا داده بودى آن همه دروغ را 

 

ff اس ام اس طعنه دار    

عزیزم ! 
دیگر حتی نمی خواهم آرزویت باشم
آرزو می کنم او آرزوی تو باشد
آرزوی او دیگری …   

ff اس ام اس طعنه دار   

گاهی وقتا لازمه از گوشیمون بشنویم
مشترک مورد نظر آدم نمی باشد
قطع کن !   

ff اس ام اس طعنه دار   

ادامه مطلب ...

جوک مردان

پشتِ سره هر مرده موفق هیچ چیزی نیست ،
زرنگ بوده
چسبیده به زندگیش
پولاشو جمع کرده
زندگیش روبراه شده !
.
.
.
الان نزدیک به نیم ساعته که ایرانسل بهم اس نزده، دلم شور میزنه!
.
.
.
چنگیز خان مغول و هیتلر دو تاشون با هم به اندازه پراید آدم نکشتن !!!
.
.
.
یه پسرخاله دارم به باباش میگه پدر، به مامانشم مادر، میریم خونشون انگار داریم فیلم هندی می بینیم
.
.
.
اینجا ؛ همه ی نسل ها ؛ نسل سوخته هستند …
فقط درصد سوختگی فرق می کند و محــلش…
 

ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه پاییز

در خراب ِ غفلت آبادیم ما
در خزان زندگی، شادیم ما
از بهاران، غافلیم و دلخوشیم
همچنان بی حاصلیم و دلخوشیم

fu3604 اس ام اس های عاشقانه پاییز 1 

 

وقتی میرفتی بهار بود ..تابستون نیومدی ..پاییز شد …
پاییز که نیومدی پاییز ماند ..زمستان که نیای ..باز پاییز میماند
تروخدا فصل ها رو به هم نریز و زودتر بیا !

fu3604 اس ام اس های عاشقانه پاییز 1  

اینجا آسمان ابریست ، آنجا را نمی دانم
اینجا شده پاییز ، آنجا را نمی دانم
اینجا دلی تنگ است ، آنجا را نمی دانم . . .

fu3604 اس ام اس های عاشقانه پاییز 1  

میان همهمه ی برگهای خشک پاییزی 
فقط ما مانده ایم که هنوز از بهار لبریزیم . . .

fu3604 اس ام اس های عاشقانه پاییز 1  

زرد است که لبریز حقایق شده است
تلخ است که با درد موافق شده است
شاعر نشدی وگرنه می فهمیدی
پاییز بهاری است که عاشق شده است . . .

fu3604 اس ام اس های عاشقانه پاییز 1  

برای من که دلم چون غروب پاییز است
صدای گرم تو از دور هم دل انگیز است . . .

fu3604 اس ام اس های عاشقانه پاییز 1 

ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه جدید

 عشق نمی پرسه اهل کجایی فقط میگه تو قلب من زندگی می کنی,عشق نمی پرسه چرا دور هستی فقط میگه همیشه با من هستی,عشق نمی پرسه که دوستم داری فقط میگه "دوست دارم"



1قطعه عکس 3 در 4و 1 فیش  محبت و 1 کپی از دوستی بیار تا 6 دنگ قلبم رو بنامت کنم.....

 

 

عشق مث عبادت کردن میمونه وقتی نیت کردی دیگه نباید ب اطرافت نگاه کنی



عشق مثل آب می مونه میتونی توی دستات قایمش کنی اما آخرش دستاتو باز میکنی و میبینی نیست .قطره قطره چکه کرده و بدون اینکه بفهمی میبینی دستت پر از خاطره هاست..



گاهی می توان همه زتدگی را در آغوش گرفت کافیست یک نفر تمام زندگیت باشد!


ادامه مطلب ...

داستان عاشقانه(دلیل عشق)

روزی دختــری حین صحبت با پسری کـه عاشقش بود، پرسید :

«چرا دوستم داری؟ واســه چی عاشقمی؟ »

پسر جواب داد : « دلیلش رو نمی‌دونم، اما واقعاً دوسِـت دارم !»

- تو هیچ دلیلی نمی‌تونی بیاری ، پس چطور دوسم داری؟ چطور می‌تونی بگی عاشقمی؟

- من جـداً دلیلش رو نمیدونم ، اما می‌تونم بهت ثابت کنــم !

- ثابـت کنی؟ نه ! من می‌خوام دلیلت رو بگی !

ادامه مطلب ...

اس ام خنده دار و سرکاری

اینایی که صبح ساعت 5 پا میشن میرن میدوئن
بعد میان دوش میگیرن بعد صبحانه میخورن میرن سرکار
فتوشاپن !؟

 

  

زنه از کوبا تا فلوریدا صد مایل شنا کرده
که پیام صلح و دوستى رو به جهانیان برسونه
بعد من چون کنترل دور بود ازم دیشب با تلوزیون روشن خوابیدم

 


دختره اسمشو توی پروفیالش گذاشته
R R R
بهش گفتم ینی چی !؟
گفت خنگول
ستاره دیگه !

 

  

من نمیدونم چه حکمتیه وقتی نذری داریم
همه ی همسایه هامون مهمون دارن !

 

  

ﻣﻦ ﺑﭽﻪ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﻋﻀﺎﯼ ﻓﺎﻣﯿﻞ ﻣﯿﮕﻔﺘﻦ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺑﻪ ﻣﺎ ﺭﻓﺘﯽ
ﺍﻣﺎ ﺍﻻﻥ ﮐﻪ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﻡ ، ﻫﯿﭽﮑﺪﻭﻡ ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ ﺣﺮﻓﯽ ﮐﻪ ﺯﺩﻥ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻋﻬﺪﻩ ﻧﻤﯿﮕﯿﺮﻥ!
ﻭ ﻣﺮﺗﺒﺎ ﻣﯿﭙﺮﺳﻦ ﺗﻮ ﺑﻪ ﮐﯽ ﺭﻓﺘﯽ !؟

 

   

ادامه مطلب ...