اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس عاشقانه جدید

   

همیشه با تو راهی هست
حتی توی کوچه های بن بست …



به کسانی که در لابه لای مشغله شان
وقتی برای شما پیدا می کنند احترام بگذارید !
اما عاشق کسانی باشید که وقتی شما به آنها نیاز دارید
هرگز به مشغله شان نگاه نمی کنند …



خریدار ندارد
دلی که برایت لک زده !



تو میدونی که آغوشت تمام سهمم از دنیاس
تویی رو از خدا میخوام که اینقد ساده و زیباس



فکر کردن به تو یعنی غزلی شور انگیز
که همین شوق مرا ، خوب ترینم ، کافی ست …

ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید غمگین بهمن 92

   

همبازی قدیم ؛ چشم نگذار …
آنقدر از تو دورم که با شمردن همه اعداد هم پیدایم نمی کنی !



گاهی زندگی یعنی دوست داشتن تو ، بی هیچ امیدی !



زنگ میزنم از طرفت به خودم !
حرف میزنم به جایت با خودم !
راستی صدایت چه قدر شبیه هق هقم شده است ؟



تقریبا همه را متقاعد کرده بودم که دیگر دوستت ندارم
فقط مانده بودم خودم را چطور قانع کنم ؟



همه چیز زود شروع شد
عاشقی ، دلتنگی ، رفتن تو …
اما نمیدانم چرا تمام نمیشود ، عشق تو در من ؟

ادامه مطلب ...

فال روزانه 30 دیماه 92

   

فرودین: شما هنوز به سمت نقطه عطف قدرتمند زندگی خود پیش می‌روید، و اکنون احساس می‌کنید از همیشه به آن نزدیکتر شده‌اید. شما لزوما احساس راحتی و آرامش نمی‌کنید، چراکه روش‌های قدیمی که شما را به آینده مرتبط می‌ساختند در حال عوض شدن هستند، اما نگرش و دیدگاه جدید خود را به طور کامل مشخص کرده‌اید. خیلی خوب است که از رنجش‌ها و موانع که پیرامون مسیر خود می‌بینید آگاهی داشته باشید، اما خودتان را درگیر آن نکنید. 

ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید ضد پسر

   

یعنی اینقدی که پسرا به موهاشون میرسن ، اگه به یه بوته شلغم رسیده بودن الان هلو می داد !
والااااااااا
.
.
.
مرد باید خوش تیپ باشه و اهل کار ، اخلاقش با کتک درست میشه
.
.
.
اینجوری که داریم پیش میریم چند وقت دیگه باید به دخترا بگیم : مگه پسری که ابروهاتو برداشتی ؟
.
.
.
اینکه پسرا مشکل چی بپوشم ندارن ربطی به ژنتیک و اینا نداره ، دلیلش اینه که معمولا حداکثر یه لباس تمیز دارن !
.
.
.
شما ! آقا پسرى که ابروهاتو نخ میکنى شبیه جارى دختر عموى من میشى . . .
دیگه نباید از واژه نوکرتم و چاکرتم استفاده کنى ! شما از واژه هاى عجیجم اینا استفاده کن ! بوج برات !
.
.
.
شنیدین این پسرای دم بخت میگن : من قصد ازدواج ندارم ؟
یکی نیست بهشون بگه آخه عزیز من !
ازدواج که قصد نمی خواد ! پول می خواد که تو نداری !

ادامه مطلب ...

جوک خنده دار جدید

   

از یه کچل می پرسن اسم شامپوت چیه؟  

می گه من شامپو لازم ندارم از شیشه پاک کن استفاده می کنم!
•.•.•.•.•.•.•اس ام اس خنده دار•.•.•.•.•.•.•
رئیس: خجالت نمی‌کشی تو اداره داری جدول حل می‌کنی؟  

کارمند: چکار کنیم قربان، این سروصدای ماشینها که نمی‌ذاره آدم بخوابه!
•.•.•.•.•.•.•اس ام اس خنده دار•.•.•.•.•.•.•
غضنفر می‌میره می‌ره اون دنیا، ازش می‌پرسن چی شد مُردی؟  

میگه داشتم شیر می‌خوردم ! میگن: شیرش فاسد بود؟ میگه نه بابا، گاوه یهو نشست
•.•.•.•.•.•.•اس ام اس خنده دار•.•.•.•.•.•.•
نصیحت یه شوهر به زنش: هر وقت یه سوسک تو دستشویی دیدی  

با دمپایی فورا نکوب رو سرش…
بی توجه از بغلش رد شو…  

این کار از صدتا فحش براش بدتره
•.•.•.•.•.•.•اس ام اس خنده دار•.•.•.•.•.•.•
طرف یه تیکه آشغال می پره تو چشمش . می ره جلوی آینه تو چشش فوت میکنه.  

خانمش بهش میگه دیوونه تو فوت نکن بذار اون فوت کنه!

ادامه مطلب ...

فال روزانه 29 دیماه 92

   

فروردین: خوش بینی درباره آینده می‌تواند باعث شود انگیزه خوبی برای ادامه زندگی پیدا کنید، اما همچنان از این که در حال حاضر چه اتفاقی دارد می‌افتد پریشان و هراسان هستید. شما ممکن است تمایل زیادی برای این داشته باشید که تمرکز خود را روی یک موقعیت عاطفی حساس بگذارید که واقعا امروز این توجه شما مفید واقع خواهد شد. فقط به یاد داشته باشید که مثبت اندیشی اکنون بسیار برای شما موثر خواهد بود تا زمانیکه حس معمول خود را در پیشرفت و ترقی از دست نداده‌اید.

ادامه مطلب ...