اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس عاشقانه جدید فروردین 93

  

تو هر شب بی ادعا در من شعر می شوی . . .
و من هر روز مغرورانه پز شاعر بودنم را میدهم …!
.
.
.
دلم یه رمان میخواد که اولش من و تو باشیم ،
آخرش ما . . .
.
.
.
به شقایق سوگند
که تو بر خواهی گشت
من به این معجزه ایمان دارم
منتظر باید بود
تا زمستان برود
غنچه ها گل بکنند
.
.
.
“تو” دوم شخصِ مفرد نیست
همه ی زندگیِ “من” است

ادامه مطلب ...

اس ام اس سکوت فروردین ماه 93

  

این روزها
دلم اصرار دارد فریاد بزند
اما من جلوی دهانش را می گیرم
وقتی می دانم کسی تمایلی به شنیدن صدایش ندارد
.
.
.
هرکس روشنایی دهد عاقبتش دار است
سقف خانه را ببین اعدام دسته جمعی چراغ ها …
.
.
.
سکوت..
سکوت فقط صحبت نکردن نیست…
سکوت فقط آروم بودن نیست…
سکوت فقط نگاه کردن و دم نزدن نیست…
می توانیم سکوت را صحبت عقل بدانیم
.
.
.
لعنتی کاشکی می دونستی
سکوتم دردها داره واسه گفتن …
پیامک سکوت اسفند
گاهى سکوت مى آموزد
بودن همیشه در فریاد نیســت
اسطـــوره شدن یعنى در عین رفتــن بمــانى
یعنى باشى یـــا نباشى دوستت داشته باشند و دلــتنگت شوند…

ادامه مطلب ...

اس ام اس دوست دارم جدید 93

   

نمیدانم می دانی یا نه ؟
لحظه تولد من به زمانی بر میگردد که برای اولین بار بهم گفتی
“ دوستت دارم ”
.
.
.
دوستت دارم و پنهان کردن آسمان پشت میله های قفس آسان نیست !
.
.
.
من ساده ام و معصوم
و الفبای عشق ام محدود به چند حرف ساده است
تا با آنها بتوانم بگویم
دوستت دارم . . .
.
.
.
احتیاجی به تسبیح نیست ، دستانت را که به من بدهی
با انگشتانت ذکر “ دوست داشتن ” می دهم !

ادامه مطلب ...

اس ام اس دلتنگی جدید فروردین ماه

  

به ســـــلامتی کسی که حرفای نــاگفته زیادی تو دلشه . . .
اما پای حرف بقیه میشینه . . .
.
.
.
به سلامتی عشق که
تلخیش شیرین بود و شیرینیش تلخ
.
.
.
به سلامتی خواهرم که دنیا رو بی اون نمیخوام . . .
.
.
.
سلامتیه اونایی که ترجیح میدن یک حقیقت نابودشون کنه
تا اینکه یک دروغ الکی آرومشون کنه !
.
.
.
به سلامتی شمارههایی که خاموشنُ هی می گیریم . . !

ادامه مطلب ...

اس ام اس غمگین فروردین ماه93

  

تو راحت فراموش می کنی
باز دل می بری ، باز دل می بازی
و من به خط کشیدن روی دیوارها ادامه می دهم !



فرو می ریزد عاقبت
سقف خانه ای
که جای خالی ات ستون های آن باشد !


• 


اگر خبری از من نشد نگران نشو
یک فاتحه بخوان !!!



از روزی که تصمیم به رفتن گرفته ای
بلاتکلیفی بین ما موج میزند
مثلا همین دل من
نمیداند با تو بیاید ؟ یا پیش من بماند ؟؟؟



پشت این عکس نمی تواند دیوار باشد
من پشت این عکس با تو قدم زده ام !

ادامه مطلب ...

اس ام اس خیانت و دل شکستن جدید93

  

تن من زخمی است
یک خراش کمتر یا بیشتر
چه فرقی دارد…؟
راحت باش



جدیداً اسم خیانت شده یه اشتباه
که باید ببخشی و فراموش کنی
وگرنه محکوم میشی به کینه ای بودن



دیگر بازی بس است
بیا شمشیرها را کنار بگذاریم
دستهایمان را بشوریم و چیزی بخوریم
اما چرا دست های تو خونیست و پشت من می سوزد ؟

ادامه مطلب ...

اس ام اس خنده دار جدید سال 93

  

ساق پا چیست؟
وسیله ای برای یافتن مبلمان منزل در تاریکی اتاق!
- —- — — – —– — – — — —– – — —- – — -
پیرزن چیست؟
موجودی است که جان به عزرائیل نمیدهد متخصص آشوب و دو بهمزنی در مراسمات و تا ریشه چند طایفه را نخشکاند آرام نمیگیرد زمان مرگش هم شب قبل از عروسی یکی از عزیزان است
- —- — — – —– — – — — —– – — —- – — -
دوست دختـــر چیست؟!
همان کسی است که دوست پسر دارد:)
غیر از اینٍ مگه؟! نه غیر از اینٍ؟!
- —- — — – —– — – — — —– – — —- – — -
چیز چیست ؟
کلمه ایست شگفت انگیز در زبان فارسی که میتواند جایگزین تمـــام کلمات دیگر شود ؛ زمانی که طرف کم می آورد از آن کلمه در جمله اش استفاده میکند ؛ به مثال های زیر توجه کنید : چیز اینو کجا گذاشتی ؟ خواستم خدایی نکرده یه وخ چیز نشه … برو پیش فلانی چیز کن !
- —- — — – —– — – — — —– – — —- – — -

ادامه مطلب ...