اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

آهنگ جدید و زیبای علیرضا روزگار به نام یاس پر پر

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علیرضا روزگار به نام یاس پر پر ....  

ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید خنده دار خرداد ماه 91

 

شنیدین این دخترای دم بخت میگن: من قصد ازدواج ندارم؟
یکی نیست بهشون بگه آخه عزیز من!
ازدواج که قصد نمی خواد!! خواستگار می خواد که تو نداری!
****************
شنیدین این پسرای دم بخت میگن: من قصد ازدواج ندارم؟
یکی نیست بهشون بگه آخه عزیز من!
ازدواج که قصد نمی خواد!! پول می خواد که تو نداری!
****************
سخن قصار از غضنفر:
وقتی کسی به تو می گوید: « کلا گفتم… » منظورش این است که
فلانی بی خیال جزئیات شو، گیر نده. گـــــ* ــه خوردم
****************
به سراغ من اگر می‌آئید … بیائید، ولی دیگه برا شام نمونین تو رو خدا
خرج گرونه !

ادامه مطلب ...

کجایی یار همدردم

 

کجایی یار همدردم
من احساسم رو گم کردم

 

میون سایه روشن ها
به دنبال تو میگردم

 

شدم یه آدم سنگی
که دنیامو نمیشناسم

 

پریشونم ، نمیدونم
چرا عشق و نمیشناسم

ادامه مطلب ...

آهنگ جدید و بسیار زیبای متین 2 حنجره به نام روانی

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای متین 2 حنجره به نام روانی ....
(  ترانه سرا و آهنگساز : متین 2 حنجره -  تنظیم : علی جافری ) 

ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید پ نه پ خرداد ماه 91

 

تا دو ساعت بعد نصف شب داریم صفحات پ ن پ رو میخونیم , خسته و کوفته به داداشم میگم چراغو خاموش کن. . .
میگه میخوای بخوابی؟
میگم نه تازه فیلم پ ن پ رو دانلود کردم خواستم اتاق جو سینما بگیره!
*****************
دارم بصورت تخصصی در مورد معایب جوک های په نه په برای اساتیدم صحبت میکنم و میگم معایب اون در چند سال آینده در جامعه روشن میشه .
استام جامعه شناسیم میگه په نه په اینهمه آدمه که میان تو اس ام اس جوکز مطالبشو میخونند از کره مریخ اومدن چند روزی مهمونمون باشن !
*****************
یارو کچله روی کلش یه خال داره اندازه ۱۰ تومنی ، رفیقم میگه اون خالِ ؟ گفتم پَ نه پَ دکمه Power اگه دست بزنی یارو خاموش میشه ! …
*****************
استاد اومده برگه تمرین داده , یکی از بچه ها میپرسه استاد حل کنیم ؟
استاد گفت : پ ن پ ببر واسه مامانت سبزی بخر بزارتوش…!

ادامه مطلب ...

اس ام اس زیبای عاشقانه(جدید)

 

بی وفا!!
ایـن روزهـا نـه مـجـالـی
بـرای دلـتـنـگـی دارم
و نـه حـوصـلـه ات را..
ولـی بـا ایـن هـمـه،
گـاه گـاهـی دلـم هـوای تـو را مـیکـنـد . . .
*****************
بنویسید به دیوار سکوت
عشق سرمایه هرانسان است
بنشانید به لب
حرف قشنگ حرف بدوسوسه شیطان است
وبدانید که فردا دیر است
اگر غصه بیاید امروز
تا همیشه دلتان درگیر است
پس بسازید رهی را کنون
تا ابد سوی صداقت برود
و بکارید به هر خانه گلی
که فقط بوی محبت بدهد
*****************
با پای دل قدم زدن آن هم کنار تو / باشد که خستگی بشود شرمسار تو
در دفتر همیشه ی من ثبت می شود / این لحظه ها عزیزترین یادگار تو
اه چه شود اگر شبی بر لب من نهی لبی / تا به لب تو بسپرم، جان به لب رسیده را . . .
*****************
یه بغل گل های لاله ، سبدی پر از ستاره
می فرستم واسه دوستم ، که دلش مثل بهاره . . .
*****************
دلم را مبتلایت کرده بودم
خودم را خاک پایت کرده بودم
ندانستم بی وفا هستی وگرنه
همان اول رهایت کرده بودم !

ادامه مطلب ...

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای ناصر صدر به نام بی تو

آهنگ جدید و بسیار زیبای ناصر صدر به نام بی تو ....
( ترانه : امید باوفا - تنظیم : محسن جانلو ) 

ادامه مطلب ...