اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید سکوت آبان 93

 

خسته شدم از توالی زندگی ام
از این همه ماست مالی زندگی ام
انگار فقط سکوت دوخته اند
بر روی نوار خالی زندگی ام



سلامتیه اونایی که دهنشون پر حرفه
ولی اونقد مودبن که با دهن پر حرف نمیزنن فقط سکوت میکنن



یادت هست نازنین؟
روزی پرسیدی این جاده کجا میرود
و من سکوت کردم
دیدی جاده جایی نرفت!
آن که رفت ، تو بودی …



گاهی سکوت می آموزد بودن همیشه در فریاد نیست
اسطوره شدن یعنی در عین دور بمانی
یعنی باشی یا نباشی دوستت داشته باشند و دلتنگت شوند !



رفتی و ندیدی که چه محشر کردم
با اشک تمام کوچه را تر کردم
دیشب که سکوت خانه دق مرگم کرد
وابستگی ام را به تو باور کردم



سکوت عاشق در برابر جفای معشوق
فقط بخاطر حرمت عشق است

ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید نفس آبان

 

من و دل هم نفسیم با نفس خیال تو
نفسم هم نفسم هر نفسم فدای تو
#
#
#
#
ارام ارام نفس میکشم تاکه شایدنرودهمه ی ان هوایی که سراغ تورامیگیرد
#
#
#
#
باور کن عزیز
کار من نیست
کار خداست
دلم
جایی میان نفس هایت گیر کرده
#
#
#
#
لعنت به این نفس کشیدن از باوفا بودنش خسته شده ام
چرا مثل بقیه ترکم نمیکند؟؟
#
#
#
#
می دونی تیزترین و برّنده ترین چیزی که تو دنیاست چیه؟؟؟
خاطره ای که می خوای فراموش کنی و با هر نفس بیشتر یادت میاد

ادامه مطلب ...

اس ام اس چشم جدید

 

با چشم هات حرف خودت را بزن ولی
مثل کتاب های مصور سکوت کن
دنیا اگر هزار برابر تو را شکست
غمگین نشو ، هزار برابر سکوت کن…
$
$
$
$
گوشهایم را میگیرم
چشم هایم را میبندم
زبانم را گاز میگیرم
ولی حریف افکارم نمیشوم
چقدر دردناک است نبودنت را فهمیدن!!
$
$
$
$
ندیدی چشم غمگین و تر من
تو رفتی و نشد این باور من!
به پایت مینشینم تا بیفتد
دوباره سایه ی تو بر سر من…
$
$
$
$
چشم از قلب شکایت کرد و گفت:تو چرا عاشق میشوی ومن بایداشک بریزم؟
قلب گفت:تو چرا نگاه میکنی تا من درد بکشم!!
$
$
$
$
قبول نیست
این بار تو چشم بگذار
من فراموشت میکنم
فقط تا صد بشمار
آهسته آهسته!
راستی
من بازی را خوب نمیدانم
خودم را باید پنهان کنم یا گذشته را؟
تو را فراموش کنم یا خاطره را؟!
خسته شدم
پس این بازی کی تمام می شود؟…
$
$
$
$

هی تو! کمی نزدیکتر بیا چیزی نگو
بگذار فقط چشم هایمان این همه دوست داشتن را زیر نویس کند

ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید سری 3

 

زندگی همانند بافتن یک قالیست
نقش از اوست تو فقط می بافی
در بافتن زندگیت دقت کن
نکند آخر قالیت را هیچکس نخرد …



بدون تو مدتهاست که دیگر خوش نمیگذرد رفیق..
فقط میگذرد!



قاصدکی از باغ دلم به دیدارت آمد
تا ندایت دهد در تمام لحظه ها به یادتم …



زمانی که دیدی یکی مثل نوک پرگار همه جوره پات ثابت واستاده
هر طور بچرخی تکون نمیخوره
توام دورش بگرد دورش نزن



تنها به خاطر شنیدن صدایت
دروغ هایت را باور می کنم …



دلم که میگیرد به آسمان نگاه میکنم
و می گویم خدایا راضیم به رضایت !
چون به بزرگیش ایمان دارم

ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید یار

 

دل آشفته بودن دلیل کمی نیست
اگر بی قراری بدان یار یاری
#
#
#
#
هرکس که غریب است خریدار ندارد
سرگشته و تنهاست دگر یار ندارد
دانی که چرا نیست ز ما نام و نشانی
یک فرد زمین خورده که دیدار ندارد
#
#
#
#
آن یار که عهد دوست داری بشکست
میرفت و منش گرفته دامن در دست
میگفت که بعد از این به خوابم بینی
پنداشت که بعد از او مرا خوابی هست
#
#
#
#
امشب این خانه عجب حال و هوایی دارد
گپ زدن با در و دیوار صفایی دارد
همه رفتند از این خانه بجز غم
باز این یار قدیمی چه وفایی دارد
#
#
#
#
یا رب مدد کن که به سامان برسیم
چون مزرعه تشنه به باران برسیم
یا من رسم به یار یا یار به من
یا هردو بمیریمو به پایان برسیم
#
#
#
#
روزگار گر سر به نامردی گذاشت قید مردی را بزن هر کجا خواهی برو با هر که خواهی یار باش این رفیقان نارفیقند گفتمت هوشیار باش

ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید قلب آبان 93

 

تا به کی چشم انتظاری؟
تا به کی چشم به در دوختن؟
تا به کی به عکست نگاه کردن؟
تا به کی درحسرتت بودن؟
تا به کی این قلب را آرام کردن؟!
تا به کی شب بی تو آرامیدن؟
تا به کی برای تو سرودن؟
عشق من امشب دلم عجیب هوایت را کرده است…
$
$
$
$
مرد که باشی
نه چهره ی زیبا میخواهی
نه اندام برجسته
بلکه یک قلب می خواهی که فقط و فقط برای خودت باشد!!
$
$
$
$
سوی عکست دیده دیده اشک چشمانم فتاد
اشک حسرت دانه داته بر گریبانم فتاد!
عشقت آخر رفته رفته قلب بریانم گرفت
رفته رفته عاقبت بر رگ رگ جانم فتاد …
$
$
$
$
میدونین سریعترین راه به چنگ آوردن قلب یه مردچیه؟؟
پاره کردن سینه اش با کارد اشپزخانه !!
$
$
$
$
مثل بارون با صفایی
مثل برف سفید و ماهی
مثل گل خوشبو و زیبا
مثل خون تو قلب مایی
چه بخواهی، چه نخواهی
تو عزیز دل مایی…
$
$
$
$
هرگاه صدای جدیدی سلام میکند
تپش قلب میگیرم
من دیگر کشش خداحافظی ندارم
مراببخش
که جواب سلامت رانمیدهم!!

ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید تبریک تولد آبان93

 

روز تولد تو روز نگاه باران
بر شوره زار تشنه بر این دل بیابان
روز تولد تو گویی پر از خیال است
یاس و کبوتر و باد در حیرت تو خواب است
تولدت مبارک دوست عزیز



روز تولد انسان ها در هیچ تقویمی یافت نمی شود
چرا که فقط در قلب کسانی که
به آنها عشق می ورزند حک شده است
تولدت مبارک عزیزم



شب هست باز دلم بهانه میگیرد
غم غریب دلم را نشانه میگیرد
هوای دیدن تو ای تولد خورشید
تمام هستی من را شبانه میگرد
تولدت مبارک نازنینم



زندگی سه تا پیچ داره
تولد ، رفاقت و مرگ
تو پیچ دوم دیدمت تا پیچ سوم باهاتم
تولدت مبارک دوست خوب


تولد تو تولد منه
تولد تو تولد تمام خوبی هاست
تولدت مبارک دوست عزیزم رویای من

ادامه مطلب ...