اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید احساسی و عاشقانه

   

از من نپرس چقدر دوستت دارم ،
اینجا در قلب من حد و مرزی برای حضور تو نیست . . .



باران بند آمد
ولی نبودن تو همچنان می بارد
باران بند آمد
ولی دوست داشتن تو بند نمی آید . . .



دوست دارمش
از بند تا بلند
از دست تا دعا
از صبر تا خدا
حتی اگر همه بگویند : از آن من نیست



چــه خــوبــ اســتـــ اَگـــر آدم هـــا یــکــ نـــفـر را
هـَــر روز دوســتـــ داشـــتــه بــاشــنــد
نــه هـَــر روز یـکــ نــفــر را …



یه “دوستت دارم”هایی هم هست …
میدونی دروغه ها ولی قلبت واسه باورش به عقلت التماس می کنه



اس ام اس | پیامک | اس ام اس عاشقانه | اسمس | اس ام اس جدید

ما مثل دفترهای قدیمی کاهی بودیم
دو به دو به هم چسبیده
هر کداممان را که میکندند
آن یکی هم بیرون میزد از زندگی
حالا سیمی مان کردند
که با رفتن دیگری کک مان هم نگزد
تقدیم به بهترین هاى دنیا



نفس می کشم تا به جای مرده ها خاکم نکنند
اینگونه است حال من
ساده از خطاهایم بگذر
همان طور که ساده از آرزوهایم گذشتی



موهایم ریخت
چیزی ندیدم چه شد آن دنیایی را که می گفتی خراب میکنی
اگر یک تار مویم کم شود



دربازی حکم می آموزی که وقتی تک باشی حتی ازشاه هم سرتری
بسلامتی همه اونهایی ک ب حکم دوستی واسه ما تکن

اس ام اس | پیامک | اس ام اس عاشقانه | اسمس | اس ام اس جدید

دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست
مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند
حتی این روزها گاهی پرواز می کنم
من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم



احتیاجی به تسبیح نیست
دستانت را که به من بدهی با انگشتانت ذکر “دوست داشتن” می دهم



زندگی می کنم و برایش دلیل هم دارم :
دوست داشتن تــــــــــــــــــــــو …



و چه انتظار بزرگی است
اینکه بدانی پشت هر “دوستت دارم”
چقد دوستت دارم…!



دوست داشتن یعنی وقتی میــــدونه…
رو چیزی حساسی یا از کاری بدت میـــاد…
حواسش هست که ناراحتت نکنه…
دوست داشتن یعنی همین…

اس ام اس | پیامک | اس ام اس عاشقانه | اسمس | اس ام اس جدید

گوش تلفن کر
“دوستت دارم ” را امشب
در گوش خودت خواهم گفت . . .



به یک “نترس”
به یک “نوازش”
به یک “آغوش”
به یک “دوستت دارم”
خلاصه بگویم به “تو” نیازمندم



و من هنوز تو را مثل “تمام شد”
مشق شبم دوست دارم …



در هر ورق زمانه نوشته ام به یادت می مانم
حتی اگر ۱۰۰۰ صفحه از تو دور باشم



می دونی بعضی از آدم ها مثل عکس می مونند
زیاد بزرگشون کنی کیفییتشون میاد پایین

اس ام اس | پیامک | اس ام اس عاشقانه | اسمس | اس ام اس جدید

قیامتی است!
از لحظه ای که زنگ تلفن بلند می شود 
از جا می پرم!
تا لحظه ای که مثل همیشه تو نیستی



به یادت هستم تا زمانی که
تابوتم همچو قایقی روان بر دوش مردم باشد

مطالب مرتبط:

اس ام اس عشقولانه جدید اسفند92/اس ام اس عاشقانه جدید بهمن 92/اس ام اس عاشقانه و رمانتیک جدید بهمن ماه/اس ام اس عاشقانه جدید/پیامک جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه جدید دی 92/اس ام اس جدید عاشقانه دیماه/اس ام اس عاشقانه دی ماه 92/اس ام اس عاشقانه و زیبا جدید/پیامک های جدید عاشقانه دی/اس ام اس جدید عاشقانه زمستانی دی ماه / اس ام اس محبت آمیز و عاشقانه/اس ام اس عاشقانه رمانتیک/اس ام اس های ناب عاشقانه/اس ام اس های جدید عاشقانه آذر 92/اس ام اس عاشقانه جدید آذر ماه 92/اس ام اس عاشقانه و زیبا جدید/اس ام اس محبت آمیز و عاشقانه/اس ام اس جدید عاشقانه آذر 92/اس ام اس احساسی و زیبا/پیامک جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه و زیبا/پیامک عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه آذر ماه 92/پیامک های جدید عاشقانه/گلچین اس ام اس های عاشقانه/اس ام اس عاشقانه پاییز/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه/اس ام اس جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه خرداد ماه 91/اس ام اس عاشقانه جدید خرداد ماه 91/اس ام اس زیبای عاشقانه(جدید)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد