اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس عاشقانه جدید

   

همیشه با تو راهی هست
حتی توی کوچه های بن بست …



به کسانی که در لابه لای مشغله شان
وقتی برای شما پیدا می کنند احترام بگذارید !
اما عاشق کسانی باشید که وقتی شما به آنها نیاز دارید
هرگز به مشغله شان نگاه نمی کنند …



خریدار ندارد
دلی که برایت لک زده !



تو میدونی که آغوشت تمام سهمم از دنیاس
تویی رو از خدا میخوام که اینقد ساده و زیباس



فکر کردن به تو یعنی غزلی شور انگیز
که همین شوق مرا ، خوب ترینم ، کافی ست …





در دنیا فقط ۳ نفر هستند که بدون هیچ چشم داشت
و منتی و فقط به خاطر خودت خواسته هایت را برطرف می کنند !
پدر و مادرت و نفر سومی که خودت پیدایش می کنی



حکایت ما بارانی بی امان است
این گونه دوستت دارم
بند نمی آید



عشق چیز عجیبی نیست
همین است که تو دلت بگیرد و من نفسم …



باید فراموشت کنم
دل شکسته ام رو می گم
چندی ست تمرین می کنم
من می توانم… می شود… 

آرام تلقین می کنم….!



ﺯﻧﺪﮔﻲ ﻋﺒﻮﺭﻧﻔﺲ ﻫﺎﺳﺖ
ﺗﺪﺍﻋﻲ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎﻳﺴﺖ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻳﺎﺩ ﺧﻮﺑﺎﻧﻲ ﻫﻤﭽﻮﻥ ﺗﻮ می گذرد



خدا را دوست دارم
حافظ را هم دوست دارم ولی خداحافظ را نه



یاد خوبان “کارماست
یک پیام هم حکم یک دیدار ماست
این نفس فردا نمى آید بدست
پس به شادى بگذرانید تا که هست



ﺑﻮﺩ ﯾﺎﺩ ﺗﻮ ﻣﺎ ﺭﺍ ﻗﻮﺕ ﺩﻝ
ﻣﻨﻮﺭ ﺷﺪ ﺯ ﯾﺎﺩﺕ ﺳﺎﺣﺖ ﺩﻝ
ﺑﻪ ﻫﺮ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺩﻝ ﻣﻬﺮ ﺗﻮ ﺩﺍﺭﺩ
ﻫﻤﺎﻥ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺑﺎﺷﺪ ﻗﯿﻤﺖ ﺩﻝ



در دیاری که تو آنجا باشی بودن آنجا کافیست
آرزو های دگر اوج بی انصافیست



من نباشم دنیا یک من کم دارد
تو که نباشی من یک دنیا کم دارم



تو تک ستاره منی منم اسیر بودنت
از ته دل داد میزنم می میرم از نبودنت



شاید تکراری باشد ولی گاهی
بعضی چیزها ارزش هزاران بار تکرار را دارند
تکرار می کنم ، تکرار می کنم : دوستت دارم



خواسته یا ناخواسته میگیم : مواظب خودت باش !
مواظب خودت باش یعنی فکرم پیش توئه !
مواظب خودت باش یعنی برام مهمی !
مواظب خودت باش یعنی نگرانتم !
مواظب خودت باش یعنی دوستت دارم !
مواظب خودت باش یعنی به خدا می سپارمت !
مواظب خودت باش یعنی از الان دلم واست تنگ شده !
مواظب خودت باش یعنی … واقعا مواظب خودت باش …



کاش دنیا برای یکبار هم که شده بازیش رابه ما می باخت
مگر چه لذتی دارد این بردهای تکراری برایش



جای من یک دل سیر چشم در آینه انداز و بگو :بهترینم
یادگار دیروز دل من سیر برایت تنگ است



از این میعادگاه تکراری خسته ام!
بیا اینبار جای دیگری قرار بگذاریم
برای باهم بودن

 جایی جز خیالم…



تمام شعرهایم در وصف نیامدنت است
اگر روزی ناگهان 

ناباورانه سر برسی
از شاعر بودن استعفا میدهم نقاش میشوم
و تا ابد نقش پرواز می کشم



نگاه گرم توست 
که سرم را بالا نگه میدارد
وقتی آفتاب گردانت می شوم

 خورشیدم بمان



خدایا؟
کمی بیا جلوتر می خواهم در گوشت چیزی بگویم
این یک اعتراف است
من بی او دوام نمی آورم
حتی تا صبح فردا



مردن و گمشدن از ماست نه از فاصله هاست
دل از اینهاست که تنهاست نه از فاصله هاست
گرچه دیگر همه جا پر از جدایی شده است
مشکل از طاقت دلهاس نه از فاصله هاست



تو اگر دلگیری لحظه ای چشم ببند
اندکی اشک بریز و بخوان نام مرا
به تو من نزدیکم نام من یزدان است
لقبم ایزد پاک تو مرا زمزمه کن
خواهم آمد سویت بی صدا یادم کن
یا که فریادم کن که منم منتظر فریادت

مطالب مرتبط:

اس ام اس عاشقانه جدید دی 92/اس ام اس جدید عاشقانه دیماه/اس ام اس عاشقانه دی ماه 92/اس ام اس عاشقانه و زیبا جدید/پیامک های جدید عاشقانه دی/اس ام اس جدید عاشقانه زمستانی دی ماه / اس ام اس محبت آمیز و عاشقانه/اس ام اس عاشقانه رمانتیک/اس ام اس های ناب عاشقانه/اس ام اس های جدید عاشقانه آذر 92/اس ام اس عاشقانه جدید آذر ماه 92/اس ام اس عاشقانه و زیبا جدید/اس ام اس محبت آمیز و عاشقانه/اس ام اس جدید عاشقانه آذر 92/اس ام اس احساسی و زیبا/پیامک جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه و زیبا/پیامک عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه آذر ماه 92/پیامک های جدید عاشقانه/گلچین اس ام اس های عاشقانه/اس ام اس عاشقانه پاییز/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه/اس ام اس جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه خرداد ماه 91/اس ام اس عاشقانه جدید خرداد ماه 91/اس ام اس زیبای عاشقانه(جدید)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد