اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس عاشقانه خرداد ماه 91

 

این روزها بعضی از پسر های شهر افتخارشان دوست دختر با موی بلوند داشتن است!

یادش به خیر روزی پاکی افتخار بود نه رنگ مو ...

*****************

بعضی از ما فراموش می‌شویم…

نه برای اینکه آدم خوبی نیستیم...

بلکــه بخاطـــر اینـکـه خیلـــی بــی ســــر و صداییـــم.


*****************
مـرا میـان بـازوانـت مـومیـایـی کـن

شایـد ...

هـزار سال بعـد

بـاستـان شنـاس کـنجکـاوی

از عاشقـانـه های دستـانـت

رمـز گشایـی کنـد....!
*****************

درد دارد ...

وقتی همه چیز را می دانی ...

و فکر می کنند نمی دانی ...

و غصه می خوری که می دانی ...

و می خندند که نمی دانی .


***************** 

طبق قانون دوازدهم نیوتون :

هر آهنگی که شما رو یاد روزای بد بندازه ،

آهنگ مورد علاقه ی تمامِ راننده تاکسی هاست ..!

***************** 

چه کهکشان زیباییست راه نگاه تو ، چه زیباست این دنیای عاشقانه ی تو ،
چه خوشبختم از اینکه تو را دارم
اینبار هم تو گفتی دوستم داری و دو تا به نفع تو ، دلم دیوانه شده از دست محبتهای تو
*****************
کاش این فصلهای با تو بودن هیچگاه نمیگذشت ، کاش هیچ برگ سبزی بر زمین نمینشست ، کاش همیشه روزگارمان مثل این روزها بود ، کاش پرنده عشقمان همیشه در حال پرواز بود، نه قفسی بود تا اسیر شود آن پرنده ، نه سرنوشت تلخی بود تا رو کند برگ برنده….
*****************
گفتی سحر شده و هنوز به عشقت بیدارم ، گفتم از سر شب تا حالا از دلتنگی ات بیمارم
بگو از آن حرفهای عاشقانه ات تا بگویم که آرامم ، تا بگویم به هوای بودنت است خوشحالم
*****************
من از دنیا گذشتم به خاطر تو ، تو از دنیای خودت گذشتی به خاطر من ، ما هر دو از همه چیز گذشتیم تا رسیدیم به هم ، و میگذریم تا برسیم به قله عشق با هم…
با هم در کنار هم ، مثل همیشه ، همیشه عاشق هم!
*****************
دیروز گذشت و پیش خود گفتم فردا در راه است ، فردا آمد و دیدم هنوز دلم چشم به راه است ، مدتی گذشت و هنوز هم در حسرت دیروزم ، چه فایده دارد وقتی روز به روز از غم عشقت میسوزم؟
*****************
مگر میشود بی نفس زندگی کرد، ای که تو هستی نفس در سینه ام!
مگر میشود بی عشق زندگی کرد، ای که تو هستی تمام زندگی ام!
مگر میشود بی یار زندگی کرد؟ ای که تو هستی تمام هستی ام!
مگر میشود بی تو زندگی کرد ؟ نه من حتی نمیتوانم فعل نتوانستن را در هوای بی تو بودن صرف کنم!
*****************
هر چه به گذشته بازگردم چیزی را به یاد نمی آورم ، هر چه به روزهای با تو بودن فکر کنم همه را مثل خاطره در دلم نگه میدارم ، تا خاطره های با تو بودن شود سر برگ روزهای زندگی ام تا همیشه به نام تو بنویسم شعر زندگی را….
*****************
دلم در این هوای آلوده دلتنگی ، پر از غبار شده ، مدتی گذشته و هنوز این گرد و غبارها پاک نشده ، هر کسی می آید پیش خود میگوید شاید این دل حراج شده، اما کسی نمیداند که دلم یک عاشق سر به هوا شده…
دلی که عاشق است و عشقش در کنارش نیست ، دلی که لحظه به لحظه به خیال آمدن عشقش دیگر محکوم به انتظار نیست ….
*****************
هر چه با احساس باشم به احساس تو نمیرسم
هر چه این دست و آن دست کنم به پای تو نمیرسم
*****************
راستش را بگو در زندگی قبلیت

یک لیوان شیر نسکافه ی داغ نبودی؟

تلخ ِ شیرین گرم و خواستنی

و به شدت آرام بخش....
*****************


توی چشم بعضیها نگاه میکنی میتونی خیلی چیزها بخونی

انگار زیر نویس فارسی داره!!

*****************
گـاهــــی لال مـــی شود آدم ...

حـرف دارد ؛ ولـــی ....

کلمه نـدارد ... !!!

*****************
زنی را دیدم؛ چشمانش همیشه نگران!

نگران که کسی سر سفرۀ محبت گرسنه نماند.

اما هیچ چشمی نگران زن نبود...

*****************

حــــــرف تــــــو که میشــــــود

مــــــن

چقــــــدر ناشیانه,

ادعــــــای بی تفاوتــــــی میکــــــنم!


*****************

من نباشم...دنیا یک من کم دارد.

تو که نباشی، من یک دنیا کم دارم...


*****************
بیشتر آدما قاتل هستن ...

انسان درون خودشون رو می کشن !


*****************


گاهــی کسـی رو دوســت داری ، نمی فهمـــــــــــد...

گاهــی کسـی تو را دوست دارد ، نمی فهمـــــــــی...

گاهی هر دو هم را دوست دارید ، نمی فهمنــــــــد!!!

*****************
آدمایی که از رابطه های طولانی میان بیرون خطرناکن ....

چون اونا میفهمن ؛

میشه یه چیزایی رو از دست داد ، و نمرد ... !!!


*****************

مقصد مهم نیست، مسیر هم مهم نیست، حتی خود سفر هم چندان مهم نیست؛

هم‌سفر خیلی مهمه. . .


*****************

20 نفر واست سالاد فصل سلطنتی درست میکنند...

لب نمیزنی...

ولی دوست داری تره ای رو بخوری که "اون" هیچوقت واست خرد نمیکنه!!


*****************

خاطرات خیلی عجیبند

گاهی اوقات می خندیم

به روزهای که گریه می کردیم

گاهی گریه می کنیم

به یاد روزهایی که می خندیدیم......!


*****************
غم انگیز است اگر تو را نخواهد؛

مسخره است اگر نفهمی؛

احمقانه است اگر اصرار کنی.


*****************
شمرده بودم ..

پنج سیگار ..

تا خانه ﮯ او راه بود ...

حالا دیگر ،

کوچه ب کوچه ..

سیگار پشت سیگار ..

میگردم و نمــﮯ رسم...

*****************
وقتی هستی

معنی زندگی را شاید

کودکان گل فروش سرچهارراه ها درک کنند

و وقتی نیستی ...

پیرمرد سیگار فروش کنارِ خیابان

من هم بینِ گل و سیگار ...

تنها ... مانده‌ام

*****************


نامــــت

خاطراتــــت

بوســ ـــــه هایــــت

و لـــمــــس حــــس بودنـــــت

همـــه و همـــــه را بدست ســــــرد باد سپــــــردم

یادم تو را فرامــ  ـــوش !

*****************و عشق

قیچی شد !

وقتی تو سنگ شدی

و من کاغذی بی رنگ . . . !

*****************

درختان به من آموختند:

که پایبندی هرکس

به اندازه ی ریشه های اوست....

به هر درختی نمی توان تکیه کرد !!
*****************

خیلی ها

خیلی وقت است

که رؤیاهای خود را در ایستگاهی دور

جا گذاشته

به عمد آمده اند زندگی کنند.

می گویند بی خیال هر چه که بود و

بی خیال هر چه که هست.

*****************
نباید شیشه را با سنـــــــــگ بازی داد !

نباید مست را در حال ِ مستــــــی . . . دست ِ قاضـــــــــی داد !

نباید بی تفاوت !

چتر ماتـــــــــــــــــم را . . . به دست ِ خیــــــــــــــــس ِ باران داد !

کبوترها که جز پرواز ِ آزادی نمی خواهند !

نباید در حصار ِ میـــــــــــــله ها . . . با دانه ای گنــــــدم . . .

به او تعلیم ِ مانـــــــــــدن داد ! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد