اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس عاشقانه و زیبا جدید

  

میان آمدن و رفتن مانده ام
بی تو نه پای رفتنی است و نه حوصله ای برای ماندن



مهم نیست دور باشی یا که نزدیک
از روبه رو بیایی یا که روی بگردانی از من
ماه را از هر طرف که ببینی ماه است



فاصله‌ی زمین تا آسمان را آسمان پُر می‌کند
فاصله‌ی من تا تو را تو …



زمان است که وفاداری را ثابت می کند
نه زبان



عشــق همین خنده های ساده ی توست
وقتی با تمام غصه هایت می خندی
تا از تمام غصه هایم رها شوم





یکی نوشت یکی خوند
بازم نوشت بازم خوند
اخرش اونی که نوشت مرد
اما اونیکه می خوند موند
حالامن می نویسم توبخون
من می میرم توبمون



آدمی را دیدم با سایه ی خود درد و دل می کرد
چه رنجی می کشد او وقتی هوا ابریست



تو آن نیستی که به یادت بیاورم
تو آن همیشه ای که به یادم می مانی



بـــیـــــــا
پـایـیــز را تحویــل نگــرفــتی زمــستــــان شـد !



زمین از آمــــدن برف تــازه خشنود است
مــــن از شلوغی بسیــــار ردپــــا بیـزار



دوام نمیاورم سرمای زمستان امسال را
باید کوچ کنم به قشلاق آغوشت



آدمیان به لبخندی که بر لبی نشانند
به احساس خوبی که بر جا می نهند و به دردی که می کاهند ، می مانند
بی شک تو ماندگاری



این بار که آمدی
دستانت را روی قلبم بگذار
تا بفهمی این دل با دیدن تو نمی تپد
میلـــرزد



من که نباشم دنیا یک من کم دارد
تو که نباشی من یک دنیا کم دارم



باید به بعضی ها گفت : ناراحت چی هستی؟
دنیا که به آخر نرسیده ، من نشد ، یکی دیگه !
تو که عادت داری



درد دل کـه می کنــی
ضعـف هـایـت دردهـایــت را می گـذاری تـوی سیـنی
و تعـارف می کـنی کـه هـر کـدامـش را کـه می خواهنــد بــردارنـد
تیــز کننــد تیــغ کننــد و بــزننـد بـه روحـت



آدم گاهی چه گرم می شود
به یک هستـــــــــــــــــــــم
به یک نتــــــــــــــــــــــــرس
به یک نـــــــــــــــــــــــوازش
به یک آغـــــــــــــــــــــــوش 

مطالب مرتبط:

پیامک های جدید عاشقانه دی/اس ام اس جدید عاشقانه زمستانی دی ماه / اس ام اس محبت آمیز و عاشقانه/اس ام اس عاشقانه رمانتیک/اس ام اس های ناب عاشقانه/اس ام اس های جدید عاشقانه آذر 92/اس ام اس عاشقانه جدید آذر ماه 92/اس ام اس عاشقانه و زیبا جدید/اس ام اس محبت آمیز و عاشقانه/اس ام اس جدید عاشقانه آذر 92/اس ام اس احساسی و زیبا/پیامک جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه و زیبا/پیامک عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه آذر ماه 92/پیامک های جدید عاشقانه/گلچین اس ام اس های عاشقانه/اس ام اس عاشقانه پاییز/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه/اس ام اس جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه خرداد ماه 91/اس ام اس عاشقانه جدید خرداد ماه 91/اس ام اس زیبای عاشقانه(جدید)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد