اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس احساسی و زیبا

  

خیلی که دلتنگ میشوم به آسمان نگاه میکنم
دام قرص میشود که تو هم زیر همین سقفی



ای بی وفا شانه هایت مثل بالش مسافر خانه ای است
که سر های زیادی را تکیه گاه بوده است



این روزها فهمیدن زبان مادری سخت شده است
قبلتر ها وقتی می گفتند دوستت دارم معنی فارسی اش ساده بود
اما حالا دوستت دارم هزار معنی مختلف می دهد الا دوست داشتن



طب مدرن طب سنتی طب سوزنی
همه را امتحان کرده ام
درد بی درمان است درد دوریت !



از فکر من بگذر خیالت تخت باشد
من می تواند بی تو هم خوشبخت باشد
این من که با هر ضربه ای از پا در آمد
تصمیم دارد بعد از این سرسخت باشد
تصمیم دارد با خودش ،با کم بسازد
تصمیم دارد هم بسوزد ، هم بسازد





مسافرترین آدم دنیا هم دست خطی می خواهد که بنویسد برایش
زود برگرد طاقت دوری ات را ندارم



ای نگاهت نخی از مخمل و از ابریشم
چند وقت است که هر شب به تو می اندیشم
به نفسهای تو در سایه ی سنگین سکوت
به سخن های تو با لهجه ی شیرین سکوت



خورشید را در آغوش گرفته ای
پاهایت را به بوسه دریا سپرده ای
موهایت را به دست نسیم
چه خوش غیرتـــــــم من !



دلى که اندوه دارد
نیاز به شانه دارد نه نصیحت
کاش همه این را مى فهمیدند !



مدتـــهاســـت
دلـــم شـــروعــی تـــازه میخــــــواهــد
تــو بیـــــــا
مــــــرا دوبـــــاره آغـــــــاز کـــن



باید جشن بگیرم
اشک هایم دوباره با من آشتی کرده اند



چهار فصل کامل نیست !
هوای تو ، هوای دیگریست



برای تو میمیرم …
تو وانمود کن که تب کرده ای
همین کافیست …



تــو را که از دلــم کم میکنــم
باقیمانده صفــر میشــود



کف بینی نکن !
دستی که به سویت دراز شده ، طالعش تویی !



عشق بازی کار فرهاد است و بس
دل به شیرین داد و دیگر هیچکس
مهر امروزی فریبی بیش نیست
مانده ام حیران که اصل عشق چیست ؟



نازنین تر ز تو کَس نیست که یادش بکنم
سر و دل عاشق یک ناز نگاهش بکنم
تا زمین هست و زمان هست بگویم ای دوست
تو عزیزی و عزیزان به فدایش بکنم



مهربانی ات را مرزی نیست
یقین دارم فرشته ای قبل از آفرینشت قلبت را بوسیده



فکر کنم
به بوی عطر تو حساسیت دارم
همین که در ذهنم می پیچد
از چشم اشک می آید



این روزها بدجور به تو آغشته ام
از صافی ردم کن و ببین که جز تو هیچم نمی ماند

مطالب مرتبط:

پیامک جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه و زیبا/پیامک عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه آذر ماه 92/پیامک های جدید عاشقانه/گلچین اس ام اس های عاشقانه/اس ام اس عاشقانه پاییز/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه/اس ام اس جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه خرداد ماه 91/اس ام اس عاشقانه جدید خرداد ماه 91/اس ام اس زیبای عاشقانه(جدید)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد