اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید عاشقانه

گرگ ها را دوست دارم. چون مرگ را میپذیرند اما گردن به قلاده نمیدهند



* * * * * *


عشق یعنی:فقط خودت


بخاطر   روی گلت


دنیا فقط   رنگ چشات


بخاطر  ناز نگات


پس نکنه  یادت نره


       دوست دارم

       خیلی زیاد




* * * * * *


بزرگی وصیت کرد که برای سلامتی عقلتان  هویج بخورید,همه خندیدند.

ولی هیچکس نفهمید که عقل همه به چشمشان است



* * * * * *


روزی مرداب از رود پرسید:چگونه این قدرپاک و زلال شدی؟

رود پاسخ داد:"فقط گذشتم"


  

* * * * * *


دوستت دارم هایت را باور میکنم...

درست مثل امضای آخر نامه هایت که میگویی خون است اما طعم آب انار میدهد!!




* * * * * *


مراقب باش!بعضی "دوستت دارم"ها احساسات قلبی نیستند عوارض جانبی احساسات قبلی هستند!




* * * * * *


هنوز هم مثل انشاهای دوران دبستان با نتیجه گیری مشکل دارم...

"چرا رفتی"




* * * * * *


ب شغال ها بگویید امشب در حوالی دلم نپلکند قلاف گرگها را باز  کرده ام....



* * * * * *


نبض مترسک را گرفتم :می تپید :شاید او هم از باور کلاغها جان گرفته بود!!




* * * * * *


تا تو هستی که دستانم را بگیری آرزو میکنم هر روز زمین بخورم! کاش تابستان ها هم برفی بود...

مطالب مرتبط:

اس ام اس جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه جدید خرداد ماه 91/اس ام اس زیبای عاشقانه(جدید)/اس ام اس جدید عاشقانه خرداد ماه/اس ام اس عاشقانه(جدید)/اس ام اس عاشقانه اردیبهشت ماه/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه نیمه دوم اردیبهشت/اس ام اس عاشقانه(جدید)/اس ام اس جدید دوستت دارم/اس ام اس مهربانی/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه اردیبهشت/اس ام اس عاشقانه(جدید)/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه/اس ام اس عاشقانه(جدید)/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس جدید عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد