اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس عاشقانه جدید خرداد ماه 91

 

بخاطربسپاردر تقویم رفاقت روزى بنام "فراموشی" وجود ندارد.

************
گرباغم دوریت نسازم چه کنم/بایادتوگرعشق نبازم چه کنم/چون در نظرم فقط تویی مایه ناز/گرمن به تو ننازم چه کنم...

************
آنچنان میل تو دارد دل من،
که اگر نامه رسان گرگ بیابان باشد،
قدمش میبوسم

************

این منم پنهانترین افسانه ی شبهای تو / آنکه در مهتاب باران شوق پیدایی نداشت
خواستم تا حرف خود را با غزل معنا کنم / زیر باران نگاهت شعر معنایی نداشت . . .

************

سراسر خواب من کابوس، کابوس / ندارم در شبم فانوس، فانوس
به دل آمد بگویم من تو را دوست / ولی لب وا نشد، افسوس، افسوس . . .

************

رها کردی چرا دست دلم را؟ / به خاک و خون کشیدی حاصلم را
مرا تو می‌کشی صدبار در روز / ولی من دوست دارم قاتلم را . . .

************ 

شادیهایم هدیه به تو،اندک بودنش راخرده مگیر،این تمام سهمم ازروزگاراست..

************

ساده نوشتن چون ساده زیستن زیباست،پس ساده می گویم فراموش شدنی نیستی!

************

چه باشه چه نباشه
محبت سرجاشه
چه داری چه نداری
توعزیزروزگاری

************
یادت باشه که یادم بیاری که همیشه به یادتم و یادت هیچوقت از یادم نمیره یادت نره............

************

دردنیایی که برای یک تکه سیب همه بهشتیان زمین گیرشده اند چه انتظار غریبی است عدالت

************
نفست باران است
دل من تشنه ی باریدن ابر
دل بی چتر مرا مهمان کن . .

************

با هم میشه آفتابو صدا کرد/ معتبر مثل طلا کرد
با هم میشه سنگ بی صدا رو/ با ناز ترانه آشنا کرد

************

بیـن ما هــر پنجره ، دیوار شد
درد مـــا در بودن ما ریشه داشت
رفتن و مردن ، علاج کــار شد
آشنایی های خوش آغاز ما
ابتدا نفرت ، سپس انکار شد

************

بی تو
حتی باران هم
بوی تشنگی می دهد.

************

اگه صدامومیشنوی دیگه ازم جدانشو،دنیابهم وفانکردتودیگه بی وفانشو،

************

دردیده ى مانقش رخ دوست اگرنیست،یادش به دلم لحظه اى ازسینه جدانیست.درسینه ى 
بی کینه ى مانقش توجاریست،هرچندکه دردیده ی ماجاى توخالیست.

************

حماقت چیست...؟ . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
این که من...
تو را...
با تمام بدیهایی که در حقم میکنی...!!
هنوز...
دوست دارم
************

مهربانیت را مرزی نیست
یقین دارم فرشته ای قبل از آفرینشت قلبت را بوسیده

************

گاه باران همه ی دغدغه اش باران نیست،
گاه از غصه ی تنها شدنش می بارد.

************

به باغم یاسمن بودی چه می‌شد؟ / عروس این چمن بودی چه می‌شد؟
چرا چون باد رفتی از کنارم؟ / همیشه مال من بودی چه می‌شد . . . ؟

************

دلم باغی پر از ریحان و گل بود / به روی رود عشقت مثل پل بود
نگاهم کردی و ویران شد این دل / مگر چشم تو از قوم مغول بود؟

************

اى کاش،گفته بودى عاشق دیگرى شده اى...
من خودم هم عاشق بودم،
دردت را درک میکردم.

************

دلم هواى تورامیکند،
میروم سراغ شعرهایم...
این روزهاخوب یادگرفته ام خودرابه کوچه على چپ بزنم...!!!

************

.میتوانم تپشهای قلبت رو شمارش کنم ….. چشمای بیقرارت هنوزم خیلی حرفها دارند که بزنند….
.
.
.
.
.

هستی…. آخه تو ، توی قلب منی…


************

به آدم گفتم همه تقصیرتوبود
زیرلب زمزمه کرد
سیب دندان زده ازدست توافتادبه خاک ....

************

من از نگاه کلاغی که رفت فهمیدم که سرنوشت درختان باغمان تبر است

************

همیشه یه گوشه دلتو بذار واسه خلوت اونی که خلوتشو با خاطرات تو پر کرده...

************

زندگی دلخستگی های مداوم نیست ، هست ؟
دوری و دلبستگی ها گرچه لازم نیست ، هست !
دوری و دلواپسم ، دلواپس احساس تو ...
راستی ، دلواپسی هایم مزاحم نیست ؟ هست ؟

************

عشق زیباست،اماوقتی بی وفایی را دیدی،عشق رامجازات نکن 

نظرات 1 + ارسال نظر
Vina شنبه 22 مهر 1391 ساعت 22:47 http://www.facebook.com/profile.php?id=100003406790620

That's raelly shrewd! Good to see the logic set out so well.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد