اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

پیامک های جدید عاشقانه دی

نبار باران!
امشب با دیگرى بیرون است
سرما میخورد



دمش گرم
بارونو می گم
به شانه ام زد و گفت خسته اى
امروز تو استراحت کن من به جات میبارم



خدایا
حرفی نیست…
فقط یه دعا از دل
هیچکس واونقدر تنها نکن که بخواد تنهایش رو با اینترنت پرکنه



من وتو دونیمه ی یک سیب بودیم
تورا یکی برد مرا کرم خورد



عشق یعنی حتی از راه دور هم وقتی بهت فکرمیکنم
دلم قرص میشه که هستی آروم میشم  



گفته بودی برایت چیزی بنویسم
چیزی نمی نویسم !
چشم هایم را که بخوانی برای ســـــــــــال ها از تو نوشتن کافی است



باران که می بارد ، دلم برایت تنگ تر می شود
راه می افتم ، بدون چتر ! من بغض میکنم ، آسمان گریه !



گاهی تنها ماندن تمرین بدی نیست
زیرا در همه حال باید منتظر بی وفایی بود



به چشم هایت بگو نگاهم نکنند
بگو وقتی خیـره ات می شوم سرشان به کار خودشان باشد !
نه که فکر کنی خجالت میکشم ، نه !
حواسم نیست ، عاشقت می شوم



ای دل نگفتمت مرو از راه عاشقی ، رفتی؟
بسوز که این همه آتش سزای توست



صدا بزن مرا مهم نیست به چه نامی
فقط میم مالکیت را آخرش بگذار
می خواهم باور کنم ، مال تو هستم



در شهری که خورشید را به قیمت شمعی نمی خرند
پروانه شدن یعنی تباهی



اون موقعی که گفتی بهتر از تورو پیدا کردم
یاد اون لحظه ای افتادم
که به ۱۰۰ نفر بهتر از تو گفتم من بهترینو دارم



تو این دوره زمونه اگه کسى شماره موبایلتو حفظ بود
بدون خیلى خاطرتو می خواد



میدانم داشتنت آرزوی محالیست
اما به دوست داشتنت که میتوانم افتخارکنم



من و تو از همان روز اول
محکوم به از دست دادن بودیم!
تو، همان یک ذره احساست را
و من تمام زندگی ام را



امروز برایت یک عینک نو خریدم
آخر تازگی ها ، حتی در اوج نزدیکی هم مرا نمی بینی

مطالب مرتبط:

اس ام اس جدید عاشقانه زمستانی دی ماه / اس ام اس محبت آمیز و عاشقانه/اس ام اس عاشقانه رمانتیک/اس ام اس های ناب عاشقانه/اس ام اس های جدید عاشقانه آذر 92/اس ام اس عاشقانه جدید آذر ماه 92/اس ام اس عاشقانه و زیبا جدید/اس ام اس محبت آمیز و عاشقانه/اس ام اس جدید عاشقانه آذر 92/اس ام اس احساسی و زیبا/پیامک جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه و زیبا/پیامک عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه آذر ماه 92/پیامک های جدید عاشقانه/گلچین اس ام اس های عاشقانه/اس ام اس عاشقانه پاییز/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه/اس ام اس جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه خرداد ماه 91/اس ام اس عاشقانه جدید خرداد ماه 91/اس ام اس زیبای عاشقانه(جدید)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد