اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس عاشقانه دی ماه 92

   

تاپ‌تاپِ قلبت
موسیقی بی‌کلامی‌ست ، که روان‌شناسان
برایم تجویز کرده‌اند . . .
.
.
.
همیشه رفتن بهترین نیست ، گاهی میان رفتن و ماندن هیچ فرقی نیست
چه قهر باشیم چه آشتی
اصل درست این است که عزیزان ما در خانه ی دل ما جای دارند . . .
.
.
.
اونقدر مرامت فابریکه که تو هیچ نمایندگی قطعاتش پیدا نمیشه !
.
.
.
شب ها بیشتر می خواهمت
نه این که روز
نخواهم
نه
اما حسادت ماه برایم
جالب است . . .
.
.
.
هر موقع اومدیم برای یکی ارزش قائل شیم
قبلا توسط یه نفر دیگه قیمت گذاری شده بود !
.
.
.
آه است خیابان به خیابان به لبم / از این همه بی تفاوتی در عجبم
تو مثل مسافری که دیرش شده است / من مثل چراغ قرمز نیمه شبم !


.
.
.
اگرچه در ثانیه های زندگیت حضور ندارم ، اما دعایم همیشه همه جا با توست . . .
.
.
.
باغبانی پیرم ، که به غیر از گلها از همه دلگیرم
کوله ام غرق غم است ، آدم خوب کم است
عده ای بی خبرند ، عده ای کور و کرند ، اندکی هم پکرند
و میان رفقا ، عده ای همچو شما تاج سرند . . .
.
.
.
تو فقط مرد من بمان ، من هم قول می دهم تا ابد بانوی تمام لحظاتت باشم . . .
.
.
.
مدتهاست در آینه نگاه کردن به تو را تمرین می کنم برای روز مبادا
شاید
روزی با تو چشم در چشم شدم . . .
.
.
.
تمام خوبی ” عشق ”
به اینست که وقتی تو نیستی
خواب از گلوی چشمانم پائین نرود
لبخند بر لبانم جاری نشود و
دستانم مدام بهانه ی تو را بگیرند !
.
.
.
به سلامتی بازی های کامپیوتری که یادم دادن
هر وقت دشمن دیدم یعنی دارم راهو درست میرم !
.
.
.
زیبا ترین پــازِل دنیاست
وقتی فاصله ی بین انگشتانم
با انگشتان ” تــــو ” پر میشود . . .
.
.
.
این خیره ماندن ها به ساعت های دیواری
تمرین برای روزهاییست که میدانم “نمی آیی” . . .
.
.
.
چراهایت جواب ندارد !
“دوستت دارم”
دلیل نمی خواهد . . .
.
.
.
فال حافظ زدنت از پی دلتنگی کیست ؟
من که هر لحظه با تو و دلتنگ توام
.
.
.
من ساده ام و معصوم
و الفبای عشق ام محدود به چند حرف ساده است
تا با آنها بتوانم بگویم
دوستت دارم . . .
.
.
.
خواب خوب است ، بیداری روح است ، آن زمان روح میرود جایی که دوست دارد
نمیدانم چرا هرشب پیش توست نمیدانم ! شاید روحم متعلق به توست
خوش به حال روحم که هرشب پیش توست . . .
.
.
.
فقط
برای چیدن لبانت
پاهایم را بلند میکنم!
“هیچ میوه ای انقــــــــــدر شیرین نیست”
.
.
.
کوه نیستی ، اما صدایت که می زنم
شعر و شور و عشق به من باز می گردد . . .
.
.
.
پر از شور و سراسر مهربانی ست
کمی سبز و کمی هم آسمانی ست
شده متن تمامی خبرها
دو چشمت سومین جنگ جهانی ست !
.
.
.
برای دوست داشتنت
از من دلیل می خواهند نازنین
چشمانت را قرض می دهی !؟
.
.
.
ای سبزترین خاطره در باغ وجودم
دیشب به حضورت غزلی ناب سرودم
گفتند که چه داری از این هستی دنیا ؟
گفتم که رفیقی هست همه بود و نبودم . . .
.
.
.
یاد چشمهایت ، هنوز هم آتشم می زند
چه حقیرست این زمستان ، با تمام سرمایش . . .
.
.
.
” ماه همیشه پشت ابر نمیماند ”
گاهی پشت پلکهای تو
روی شانه من بخواب میرود . . .
.
.
.
شب مانده و پروانه من منتظر است / تا صبح غزل خانه من منتظر است
هر وقت دلت هوای باریدن داشت / برگرد بیا شانه من منتظر است . . .
.
.
.
بیا بازی کنیم …
خودم را به خواب زمستانی می زنم
تو بیا ، با بوسه ای بیدارم کن . . .
.
.
.
نمیدانم جنس سیــگارم خوب نیست یا جنس خاطـــراتی که با تــو دارم!
آخه بد جــوری میــسوزد دلــم!
.
.
.
سریال قدیمی نبودنت اکران واپسین خاطراتم است
که این روزها اینچنین بی وقفه در آغوش خیالم تکرار میشوی . . .
.
.
.
حــُــــرمت نان از قلب بیشـــــتر است
آنرا می بوســــــند، این را میشـــــکنند . . .
.
.
.
نبودنت ها را با خیال بودنت به هم بافته ام
چه سنگین شده این شال گردن
دارد بغضم را در گلو خفه میکند . . .
.
.
.
۳۰ ثانیه زمان کمی نیست
۱۰۰بار میشود پلک زد
۶۰بار میشود گفت “دوستت دارم” . . .
.
.
.
معجزه نگاه توست
هر بار که نگاهت به سمت من
می افتــــــــد
بار دیگر مومن میشوم
به دین تو . . .
.
.
.
غصه دارند
دست هایم
وقتی
لمس آغوشَت را
هر شب فقط
خواب می بینند

مطالب مرتبط:

اس ام اس عاشقانه و زیبا جدید/پیامک های جدید عاشقانه دی/اس ام اس جدید عاشقانه زمستانی دی ماه / اس ام اس محبت آمیز و عاشقانه/اس ام اس عاشقانه رمانتیک/اس ام اس های ناب عاشقانه/اس ام اس های جدید عاشقانه آذر 92/اس ام اس عاشقانه جدید آذر ماه 92/اس ام اس عاشقانه و زیبا جدید/اس ام اس محبت آمیز و عاشقانه/اس ام اس جدید عاشقانه آذر 92/اس ام اس احساسی و زیبا/پیامک جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه و زیبا/پیامک عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه آذر ماه 92/پیامک های جدید عاشقانه/گلچین اس ام اس های عاشقانه/اس ام اس عاشقانه پاییز/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه/اس ام اس جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه خرداد ماه 91/اس ام اس عاشقانه جدید خرداد ماه 91/اس ام اس زیبای عاشقانه(جدید)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد