اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس عاشقانه آغوش جدید

   

گرمایی بوده ام همیشه . . .
اما بین خودمان بماند؛ سرمایی میشوم وقتی پای آغوش تو درمیان باشد !
.
.
.
حال من خوب است اما عالی می شوم
وقتی که تو با نگرانی در آغوشم می گیری و می گویی :
نه عزیز من ، تو خوب نیستی . . .
.
.
.
قرارمون
دم دمای غروب پاییز
اونجایی که شمشادها همدیگرو بغل کردن !
من آغوش باز میکنم
تو با ناز آغوشمو از عطر تنت پر کن
بذار شمشادها یاد بگیرن آغوش یعنی چی . . .
.
.
.
هــوا که سرد میشه
آدم باید یــکیو داشته باشه
بغلش کنه
وگــرنه هوا که مرض نداره
الـکی سرد شــه !
والااااا به خداااا . . .
.
.
.
وقتی نیستی
زانو هایم رادرآغوش می گیرم
تاهمه بدانند :
آغوشم جای هرکسی نیست . . .


.
اس ام اس | پیامک | اس ام اس عاشقانه | اسمس | اس ام اس جدید
.
برای بغل کردن عشقت دنبال دلیل و بهانه نباش . . .
عاشقانه ترین احساس زمانیست که به یک باره درآغوشش بگیری !
.
.
.
اگر تمام دنیا را هم یک جا به من بدهند
با یک لحظه آغوشت
عوض نمیکنم
جایی که امن است و آسایش
گرم است و آرامش
آن کنجی که فقط و فقط مال من است
گاهی به گاهی صدای تپشهای قلب عاشقت
و گاهی هم عاشقانه ای شور انگیز
زیباتر از همیشه سکوت زیبا یش را می شکند
من آغوشت را با دنیا عوض نمیکنم
.
.
.
خواب هایم بوی تو را میدهند . . .
شاید آن دورترها نیمه شب در آغوشم میگیری !
.
.
.
گاهی وقت ها
دلَ‌ت برای یکی ، چنان تنگ می شود
سفت بغلَ‌ش هم کنی
بازهم ؛ دلتنگی !
.
اس ام اس | پیامک | اس ام اس عاشقانه | اسمس | اس ام اس جدید
.
غصه دارند
دست هایم
وقتی
لمس آغوشَ‌ت را
هر شب فقط
خواب می بینند . . .
.
.
.
مرا در آغوشت بفشار
بگذار دل ضعفه بگیرم
از اینهمه عاشقانه های محکم ِ تو . . .
.
.
.
بی واسطه به آغوشم برگرد پیش از آنکه مرگ پا در میانی کند !
.
.
.
می شود در همین لحظه از راه برسی و جوری مرا در آغوش بگیری که حتی عقربه ها هم جرات نکنند از این لحظه عبور کنند ؟ و من به اندازه ی تمام روزهای کم بودنت تو را ببویم و در این زمان متوقف ، سالها در آغوشت زندگی کنم بی ترس فرداها ؟
.
.
.
دو قلب دارم !
یکی در طرف چپ و دیگری در طرف راست
آغوشت را تنگ تر کن
من این تن ، دو قلب را دوست دارم . . . !
.
اس ام اس | پیامک | اس ام اس عاشقانه | اسمس | اس ام اس جدید
.
در حسرت آغوش تو هستم ، بغلم کن / از عطر بر و روی تو مستم ، بغلم کن
کی گفته که قراره دور از تو بمونم / من با احدی عهد نبستم ، بغلم کن . . .
.
.
.
من ، مسئله ای ساده هستم ، حل می شوم . . .
روزی در آغوشت !
.
.
.
آدم ها حق دارند آغوشی داشته باشند
که وقتی بغض داشت خفه شان می کرد بهش پناه ببرند
و ایمان داشته باشند تا وقتی که آنجا هستند دست هیچ غمی بهشان نمی رسد . . .
.
.
.
در تلاطم آغوشت
احمقانه است شناگر ماهری بودن
در تو
تنها باید غرق شد . . .
.
.
.
ﺧﯿﻠﯽ ﺯﻭﺩ ﻣﯽ ﻓﻬﻤﯽ ،
ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺵِ ﻣﻦ ﺟﺎ ﮔﺬﺍﺷﺘﯽ !
ﻣﺜﻞِ ﻣــﺴﺎﻓﺮﯼ ﮐﻪ ﺗﻤﺎﻡِ ﺯﻧــﺪﮔﯽ ﺍﺵ ﺭﺍ ، ﺩﺭ ﯾﮏ ﺍﯾﺴﺘﮕﺎﻩِ ﺑﯿﻦِ ﺭﺍﻫﯽ ، ﺟﺎ ﻣﯽﮔﺬﺍﺭﺩ !
.
.
.
یه جمله هســت که میتونه داستان رو عوض کنه . . .
حرف نزن بیا بغلم . . .
.
اس ام اس | پیامک | اس ام اس عاشقانه | اسمس | اس ام اس جدید
.
آغوش تو که باشد ، خواب دیگر بهانه ای برای خستگی نیست و تپشِ های قلبت میشود لالاییِ کودکانه ام . . .
کنارم بمان ؛ میخواهم صبح چشمانم در نگاه تو بیدار شوند !
.
.
.
بی شک آغوش تو هشتمین عجایب دنیاست !
واردش که میشوی زمان بی معنا میشود . . .
.
.
.
اگر تمام راه های دنیا را اشتباه رفته باشم . . .
آغوشت را درست آمده ام . . .
.
.
.
اونی که عاشـــــقته . . .
وقتی که میبینه ناراحتی به جـــای اینکـــه هی بپــرسه :
چـــرا ؟ چـــی شــده ؟
فقـــــط بغلت میکــنه . . .
آغوش اونی که دوستش داری ، دوای هر دردیــــه . . . !
.
.
.
یک فلاسک چای و یک رودخانه که اعتماد به نفسش از دریا بیشتر است و تنها یک دوربین ، تنها برای اینکه گرفته باشمت یک سکانس در آغوشم . . .
اینست تمام دغدغه های مردی که از وصیت کردن بدش می آید !
.
.
.
حلقه ی بازوانت تنگ تر می شود و من آزادتر گُم می شوم میان دنیایی که فقط اندازه ی یک من جا دارد !
.
.
.
در این دنیای بزرگ و لیک کوچک
تنها باریک کوچه ی گذر تویی به عشق
و تنها در آغوش توست که می‌توان خفت به مرگ
ای شایسته ترین آوای هستی من . . .
.
.
.
ادم گاهی دوس داره غرق شه
نه در قصه نه در خیال
ادم دوس داره گاهی تو یه اغوش غرق شه . . .
.
اس ام اس | پیامک | اس ام اس عاشقانه | اسمس | اس ام اس جدید
.
تــــو را نــــه عــــاشــــقــــانـــــه . . .
نـــــه عـــــاقــــلــــانــــه و نــــه حـــتــــی عـــاجــــزانـــــه . . .
کــــه تـــــو را عــــادلــــانــــه در آغــــوش مـــیـــکـــشــــم . . .
عــــدل مــــگــــر نــــه آن اســــت کــــه هـــــر چــــیـــــز ســــر جـــای خــــودش بــــاشـــــد
.
.
.
مــــن از رعــــد و بــــرق نــــمـــیـــتـــرســــم . . . !
امــــــــا مـــیـــان بــــازوان تـــــو امـــنـــیـــتـــی اســــت کــــه تـــــرس را زیــــبـــاتــــر مـــیـــکـــنـــد

مطالب مرتبط:

اس ام اس بیقراری عاشقانه جدید/اس ام اس جدید احساسی و عاشقانه/اس ام اس عشقولانه جدید اسفند92/اس ام اس عاشقانه جدید بهمن 92/اس ام اس عاشقانه و رمانتیک جدید بهمن ماه/اس ام اس عاشقانه جدید/پیامک جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه جدید دی 92/اس ام اس جدید عاشقانه دیماه/اس ام اس عاشقانه دی ماه 92/اس ام اس عاشقانه و زیبا جدید/پیامک های جدید عاشقانه دی/اس ام اس جدید عاشقانه زمستانی دی ماه / اس ام اس محبت آمیز و عاشقانه/اس ام اس عاشقانه رمانتیک/اس ام اس های ناب عاشقانه/اس ام اس های جدید عاشقانه آذر 92/اس ام اس عاشقانه جدید آذر ماه 92/اس ام اس عاشقانه و زیبا جدید/اس ام اس محبت آمیز و عاشقانه/اس ام اس جدید عاشقانه آذر 92/اس ام اس احساسی و زیبا/پیامک جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه و زیبا/پیامک عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه آذر ماه 92/پیامک های جدید عاشقانه/گلچین اس ام اس های عاشقانه/اس ام اس عاشقانه پاییز/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه/اس ام اس جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه خرداد ماه 91/اس ام اس عاشقانه جدید خرداد ماه 91/اس ام اس زیبای عاشقانه(جدید)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد