اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس عشقولانه جدید اسفند92

   

اتل متل یه رویا به یادتم یه دریا
خواستم اینو بدونی که تو تکی تو دنیا



به سکوت سرد مرداب قسم که تو نیلوفر چشمان منی
و دل خسته ی من می ترسد که تو پژمرده شوی



الماس وجودت بر شیشه دلم خطی کشید
که پاک کردنش بدون شکستن ممکن نیست …

اس ام اس | پیامک | جدیدترین اس ام اس | اسمس | اس ام اس جدید

کاش بودن ها را قدر بدانیم
به خـــــدا قسم نبودن ها همین نزدیکی هاست …



آرزوی من این است زیر سقف این دنیا
من برای تو باشم تو برای من تنها …





وقتی تو با منی …
ترافیک میتونه زیباترین مکث عالم باشه …



بی چشم می توان زندگی کرد ولی بی نفس هرگز
همه ی عالم چشم من ولی تو نفس من

اس ام اس | پیامک | جدیدترین اس ام اس | اسمس | اس ام اس جدید

اگه دنبالت میام فقط دارم حرفتو گوش می کنم !
آخه خودت گفتی برو دنبال زندگیت … !!!



روی بعضی آدما باید تشدید گذاشت
انقد که ماهن …



چه فرقی می‌کند من عاشق تو باشم یا تو عاشق من ؟
چه فرقی می کند رنگین کمان از کدام سمت آسمان آغاز شود … ؟



یکی‌ از زیباترین لحظه ها‌ لحظه ای که می بینی‌
یکی‌ لبخند رو لبشه و تو میدونی‌ که تو دلیل اون لبخند هستی

اس ام اس | پیامک | جدیدترین اس ام اس | اسمس | اس ام اس جدید

نه آسمون به زمین اومده
نه زمین به آسمون رفته
نه آب دریا خشک شده
نه اتفاقی افتاده
هیچی نشده
فقط دلم برایت تنگ شده …



برو به جهنم !
چون فقط تو هستی که میتونی جهنم رو بهشت کنی !

اس ام اس | پیامک | جدیدترین اس ام اس | اسمس | اس ام اس جدید

خوبیهاست که باعث میشه آدما دلتنگ بشن
به خاطر همه ی خوبیات یه عالمه دلتنگتم !
عشقو باید باور کرد
بوسه رو باید حس کرد
احساسو باید لمس کرد
امــــــــــــــــــا دوست داشتنو باید ثابت کرد …

مطالب مرتبط:

اس ام اس عاشقانه و رمانتیک جدید بهمن ماه/اس ام اس عاشقانه جدید/پیامک جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه جدید دی 92/اس ام اس جدید عاشقانه دیماه/اس ام اس عاشقانه دی ماه 92/اس ام اس عاشقانه و زیبا جدید/پیامک های جدید عاشقانه دی/اس ام اس جدید عاشقانه زمستانی دی ماه / اس ام اس محبت آمیز و عاشقانه/اس ام اس عاشقانه رمانتیک/اس ام اس های ناب عاشقانه/اس ام اس های جدید عاشقانه آذر 92/اس ام اس عاشقانه جدید آذر ماه 92/اس ام اس عاشقانه و زیبا جدید/اس ام اس محبت آمیز و عاشقانه/اس ام اس جدید عاشقانه آذر 92/اس ام اس احساسی و زیبا/پیامک جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه و زیبا/پیامک عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه آذر ماه 92/پیامک های جدید عاشقانه/گلچین اس ام اس های عاشقانه/اس ام اس عاشقانه پاییز/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه/اس ام اس جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه خرداد ماه 91/اس ام اس عاشقانه جدید خرداد ماه 91/اس ام اس زیبای عاشقانه(جدید)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد