اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس تنهایی دلتنگی جدید سال93

   

دلم برای دو سال پیش خودم اندازه دویست سال تنگ شده است !
برگرد حتی برای دو دقیقه …
.
.
.
انقدر از بی تو بودن نوشتم که بیچاره این قلم هم افسردگی گرفت !
.
.
.
گاهی دیدن یه عکس دونفره که پارسال گرفته شده ، تورو یاد جوونیات میندازه !
.
.
.
هرشب شاممان را با هم میخوریم ، هنوز یکی از لباس هایت را جا گذاشته ای !
.
.
.
بدهی هامو با همه صاف کردم !
فقط یه عالمه دلم میخواست به دلم بدهکارم …


اس ام اس | پیامک | جدیدترین اس ام اس ها | اسمس | اس ام اس جدید
.
شبها به جای طعم شیرین بوسه ی تو ، من با طعم تلخ سیگار به پیشواز کابوس هایم میروم
وقت کردی سری به خوابهایم بزن که من چتر به دست در کابوس هایم منتظر نم نم باران توئم نارفیق ؛ بالشم منتظر توست !
.
.
.
عادت کرده ام به اینکه همیشه در بحران های زندگیم خودم هوای خودم را داشته باشم
در شب های بیخوابی خودم برای خودم لالایی بخوانم
وقتی بغض میکنم خودم خودم را در آغوش بگیرم و دلداری بدهم
میبینی ؟ تنهایی با همه ی دردی که دارد مرا “مرد” بار آورده ، آنقدر که با همه ی “زنانگی ام” “مردانه” به خودم تکیه میکنم !
.
.
.
کنار حوصله ام بمان
اگر نباشی دلم که هیچ ، دنیا هم تنگ میشود !
.
.
.
درد دارد “من” را “شما” صدا کند ؛ منی که تا دیروز عزیز دلش بودم !
.
.
.
دلتنگی مثل کوفتگی تصادفه
اولش بدنت گرمه حالیت نیست ولی یه دفعه دردش شروع میشه و تازه میفهمی چی به سرت اومده !
.
اس ام اس | پیامک | جدیدترین اس ام اس ها | اسمس | اس ام اس جدید
.
او شکست ، هم دلم هم عهدش را
من بردم ، هم او را از یادم هم اسمم را از دنیا …
.
.
.
خدایا ببیین ، من صاحب عزایی شدم که دیگران دارند به خاطرش جشن میگیرند !
.
.
.
انگار سیگارها حالم را بهتر میفهمند
یک دانه را درمیاورم ، یکی دیگر را با خود می آورند !
.
.
.
بعد از رفتنت هوا برایم دوست داشتنی تر خواهد شد البته در سرنگ !
.
.
.
مثل آتش جامانده شده است ، دلم را میگویم
میسوزد ، گرم است اما برای هیچکس نیست !
.
.
.
سکوت میکنم به احترام آن همه حرف که در دلم مرد !
.
.
.
پایانم نزدیک است ، نبودنم را تمرین کن !
.
.
.
دیگر نفس نمیکشم
به جای نفس ، سیگار میکشم !
.
.
.
گاهی خیالت آنقدر واقعیت دارد که داغ میشود پیشانیم از داغی لبانت !
.
.
.
دیشب برای اولین بار دلم به حال خودم سوخت وقتی وسط قهقه خنده هام اشک از چشام اومد پایین و همه فک کردن از عمق خوشحالیه ولی هیچکس نفهمید که فقط یاد خنده هاش افتادم !
.
.
.
تورو کم دارم ای اردیبهشتی
چه بهمن ها به یادت دود کردم …
.
.
.
از هرچه ترسیدم سرم آمد
کاش تو هم ترسناک بودی !
.
اس ام اس | پیامک | جدیدترین اس ام اس ها | اسمس | اس ام اس جدید
.
اگر مانده ام به خاطر دلم است و اگر بروم به خاطر عقلمو در این دوراهی تنهای تنهایم …
.
.
.
هوا بارانی بود ، زیر سقف آسمان به انتظارش نشستم ثانیه ها ، ساعتها ولی او نیامد …
باشد فراموش میکنم ، اینکه فراموش شدم ، اینکه فراموش کرد !
.
.
.
خدایا قسمت را کجا فرستادی که هر وقت نوبت من میشود میگویی قسمت نیست ؟
.
.
.
وقتى که با دل زخم خورده و چشمانى طوفان دیده و انگشتانى لرزان در پى آخرین سیگار در جیب میگشتم ، سیگار را روى لب نهادم ، صداى جرقه ى کبریت سکوت اتاق خاک گرفته ام را شکست. زیر دود مخیف سیگارم ناگهان چشمم به آینه افتاد… واى که چقدر شکسته شده ام ! چه کردى با من ؟
.
.
.
خیالت “تخت”بعد رفتنت “تخت خوابم” فقط با خودم میخوابد !
.
.
.
لاغرشدم …
صبحونه : یه نخ سیگار
ناهار : یه بغض لعنتی
شام : گریه ی بی تو !
.
.
.
تمام شعرهایم فدای سفتی بند کفشهایت
به جهنم که من بعد تو دیگر نمیخندم !
.
.
.
لرزش صدایم مال سرمای هواست
این پرده اشک روی چشمانم هم همینطور
چیزیم نیست به خدا ، من فقط دلواپس توام
لباس گرم در چمدانت گذاشتی ؟
.
.
.
حماقتی عاشقانه است
“بخواهی”خودت را نابود کنی ولی “نخواهی” فراموشش کنی !
.
.
.
تو خاموش کردی و من چه عاشقانه با صدای اپراتور حرف میزنم !
.
اس ام اس | پیامک | جدیدترین اس ام اس ها | اسمس | اس ام اس جدید
.

سیگارم گوشه لبم بود و دنبال کبریت بودم
گفتم آقا آتیش دارید ؟
گفت تو جیبم نه اما تو دلم هست ، به کارت میاد ؟
.
.
.
تو و خوشبختی چقدر شبیه همید ؟!
به هیچ کدامتان نرسیدم …
.
.
.
سیر شدم ، 
بس که سرد و گرم روزگار را چشیدم !
.
.
.
نباشی قندها هم “شیرین” نیستند
به همین چای یخ کرده قسم !
.
.
.
آهای تویی که گفتی سیگار نکش ! به فکر رفتنت هم بودی 
که من بی تو چه ها باید بکشم ؟!
.
اس ام اس | پیامک | جدیدترین اس ام اس ها | اسمس | اس ام اس جدید
.
از جدائیمان به هرکه گفتم حق را به من داد اما آنها نمیدانند که من حق را نمیخواهم ، من تنها تو رو میخواهم
حق که برای من “تو” نمیشود !

مطالب مرتبط:

اس ام اس دلتنگی جدید اسفند ماه/اس ام اس جدید دلتنگی و بی قراری/اس ام اس دلتنگی جدید بهمن 92/اس ام اس دلتنگی جدید/اس ام اس جدید دلتنگی دی/اس ام اس دلتنگی جدید دی 92/اس ام اس دلتنگی غمگین دی ماه/اس ام اس دلتنگی جدید عاشقانه/اس ام اس دلتنگی جدید دیماه 92/اس ام اس دلتنگی و آرزوی مرگ/اس ام اس دلتنگی آذر 92/اس ام اس دلتنگی جدید آذر 92/اس ام اس جدید دلتنگی آذر ۹۱/اس ام اس دلتنگی جدید/اس ام اس دلتنگی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد