اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس رمانتیک و زیبا اسفند ماه92

   

من تو را دوست دارم
تو مرا دوست نداری
باشد ولی من به “دوست” مشترک مان حسودی ام می شود



آدم باید عین مرسوله پستی سفارشی باشه
یکی باشه همیشه تحویلش بگیره ، بگیرتش تو بغل
امضا هم بده که تحویل گرفته شده و پس گرفته نمی شود !



مشتی آب از کف دریا بردار
مشتی خاک از کویر
قلبی دیگر قالب بزن
و در سینه ام تعبیه کن
برای عشق تو “یک قلب کافی نیست !“



فاصله تان را با آدم ها رعایت کنید؛
آدم ها یکدفه می زنند روی ترمز؛
و آن وقت شما مقصری …!



اس ام اس | پیامک | اس ام اس رمانتیک | اسمس | اس ام اس جدید

دلم می خواهد
زندگی ام را موقت بدهم دست یک آدم دیگر
بگویم تو بازی کن تا من برگردم نبآزیآ



طعم لب های تو شاید جزو چهار مزه ی اصلی نباشه
اما اصلی ترین مزه های زندگیه !



شب ها وقتی می خوای بخوابی میبینی کسی رو نداری که بهت فکر کنه !
اینجاست که میفهمی برخلاف شلوغیه درونت ، چقدر تنهایی . . .



عطر تو توی دستمه ، دست من روی بالشم
بالشم جای خالیتو ، من پر از عشقو خواهشم
عکس تو روی قلبمه،قلب من پره التماس
ضربه هاش توی سینه مو ، منتظر واسه یک تماس



یه وقتــــــایی هست که جواب همه نگرانیـــات و دلتنگیات
میشــه یه جمله که میکوبن تو صورتــــت
“بهم گیر نـــــــده، حوصله ندارم “

اس ام اس | پیامک | اس ام اس رمانتیک | اسمس | اس ام اس جدید

دلــــم به حال “ مــا ” می سوزد ، که “من و تو”
خیلی وقت است تنهایش گذاشته ایم



رو بعضی ها باید برچسب زد :
تست شد ، آدم نیست . . . !

اس ام اس | پیامک | اس ام اس رمانتیک | اسمس | اس ام اس جدید

به هرکه می گویم “تو” به خودش می گیرد
چه ساده اند این ها ! نمیدانند هیچکس برای من “تو” نمیشود

مطالب مرتبط:

اس ام اس عاشقانه جدید و زیبا/اس ام اس عاشقانه آغوش جدید/اس ام اس عاشقانه دلگیر جدید/اس ام اس بیقراری عاشقانه جدید/اس ام اس جدید احساسی و عاشقانه/اس ام اس عشقولانه جدید اسفند92/اس ام اس عاشقانه جدید بهمن 92/اس ام اس عاشقانه و رمانتیک جدید بهمن ماه/اس ام اس عاشقانه جدید/پیامک جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه جدید دی 92/اس ام اس جدید عاشقانه دیماه/اس ام اس عاشقانه دی ماه 92/اس ام اس عاشقانه و زیبا جدید/پیامک های جدید عاشقانه دی/اس ام اس جدید عاشقانه زمستانی دی ماه / اس ام اس محبت آمیز و عاشقانه/اس ام اس عاشقانه رمانتیک/اس ام اس های ناب عاشقانه/اس ام اس های جدید عاشقانه آذر 92/اس ام اس عاشقانه جدید آذر ماه 92/اس ام اس عاشقانه و زیبا جدید/اس ام اس محبت آمیز و عاشقانه/اس ام اس جدید عاشقانه آذر 92/اس ام اس احساسی و زیبا/پیامک جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه و زیبا/پیامک عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه آذر ماه 92/پیامک های جدید عاشقانه/گلچین اس ام اس های عاشقانه/اس ام اس عاشقانه پاییز/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه/اس ام اس جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه خرداد ماه 91/اس ام اس عاشقانه جدید خرداد ماه 91/اس ام اس زیبای عاشقانه(جدید)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد