اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس عاشقانه نفس جدید

 

زندگی نفس کشیدن و زنده بودن نیست
بلکه قانون باورهاست پس باورکن بیادتم



مشترک گرامی تاریخ شارژ علاقه ما به شما
تا وقتی نفس باقی است اعتبار دارد … همراه آخر …



عزیزم میدونی چرا به نفس نفس افتادم؟
می خوام ریه هامو پر کنم از هوای بودنت



من حرف های دلم را در گوش قاصدکی زمزمه کردم
که از حوالی نگاه تو عبور می کرد



تقصیر برگ ها نیست
آدم ها همین اند : نفس می دهی لهت می کنند



رسمش نبود بی وفا
بی هوا رفتی ، بی نفس ماندم





نفس هایم بوی دود می دهد
نه اینکه اهل دود باشم نه دلم سوخته است
آتش زیر خاکستر است این دل …



مهم نیست عمر کوتاه باشد یا بلند عزیز
مهم نفس هایی ست که با تو کوتاه
و بی تو بلند کشیده می شود



آرام آرام نفس میکشم
تا که شاید نرود همه ی آن هوایی که سراغ تو را می گیرد



باور کن عزیز کار من نیست کار خداست
دلم جایی میان نفس هایت گیر کرده


عطرتنت روی پیراهنم مانده امروز بوییدمش عمیق ، عمیق …
با هر نفس بغضم را سنگین تر کردم
و به یاد آوردم که دیگر ، تنت سهم دیگری ست و غمت سهم من



می دونی برنده ترین چیزی که تو دنیاست چیه؟
خاطره ای که می خوای فراموش کنی
و با هر نفس بیشتر یادت میاد



عشقت را نازنین در آسمان دلم چنان اوج دادم
میتوانم تا آخرین نفس به نظاره زیباییش بنشینم
تو لیاقت این اوج را داری پس تا ابد در این آسمان جولان بده



رفت
اما هرگز پایانش را نخواستم
مگر می توان بدون نفس زندگی کرد



میگن به یکی که گفتی نوکرتم
از نون نفس تا میم مرگ باهاش باش
نوکرتم رفیق …

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد