اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید عشقم

 

لذت عشق زمانی که آن را نثار میکنی
بیشتر از زمانی است که آن را دریافت میکنی پس بذار من عشقم را نثارت کنم عزیز…
#
#
#
#
دیریست که در معبد عشقم صنمی نیست
بی غم گذرد عمر و از این بیش غمی نیست …
#
#
#
#
ای عشقم هر چه گشتم چیزی جز تو نیافتم!!
#
#
#
#
اولین عشقم خواهی بود چون خودم میخواستم و تو آخرین عشقم خواهی بود چون خودت میخواستی فرقی نمیکنه که من اول اومدم یا تو مهم اینه که کی تا آخرش میمونه!
#
#
#
#
عشقم بخند
خنده های تو زندگی منه
خنده هات تمام امید من به زندگیه نازنینم …


#
#
#
#
در کوچه پس کوچه های زندکی بدنبال عشقم میگشتم
هیچی دیکه خیلی تاریک بود برگشتم
#
#
#
#
amirfb.ir
حاظرم به یک پل سنگی تبدیل شوم و پانصد سال باد و باران را تحمل کنم تا به عشقم برسم. بشرطی که تنهایم نگذارد!
#
#
#
#
من زخم خورد ی عشقم، زخم خورده ی تقدیر، من ازکسی زخم خوردم که دوای دردم بود. الان شده زخم تنم !!
#
#
#
#

عشقم بهت عمیق بود اما
قلبم عمیق تر شکسته انگار
چیزی ازت به دل نمیگیریم
راحت برو محکم قدم بردار…
#
#
#
#
کفرت را که در می آورم نازنینه من ایمانت به عشقم بیشتر میشود خودم میدانم…
#
#
#
#
عزیزم عسلم
گلم
عشقم هیچکدوم از اینا به اندازه این جمله
مواظب خودت باش
از طرف کسی که واقعا دوست داره لذت بخش تر نیست
مواظب خودت باش دوستت دارم ….
#
#
#
#
چون آفتاب آمدی!
عشقم شدی
دوست داشتنت آیه و رسم بودنم شد
و چه صادقانه رفتی!
هنوز به رسم و آیین تو زنده ام …
#
#
#
#
دیگه از مهربونیهات از این حس تو دلسردم
اگر چه پیشمی اما تورو یک عمره گم کردم
اگر رفتی نیار یادت، چه قولایی به من دادی
بفکر من نباش اصلا، برو عشقم تو آزادی
همیشه بدرقه ات بودن، همین چشمای مرطوبم
برو هرجا بدون من، تو خوش باشی منم خوبم!!
#
#
#
#
فاش می گویم و از گفته خود دلشادم
بنده ی عشقم و از هردو جهان ازادم…
#
#
#
تو باعث شدی که از همه متنفر بشم اما خود ت
همچنان عشقم هستی!!
#
#
#
#
یه روزی میرسه که
جای خالیم رو با هیچ چیز نمیتونی پر کنی
من خاص نبودم!
فقط!
عشقم بی ریا بود
و عشق بی ریا کیمیاست…
#
#
#
#
هیچگاه نگو خوشحالی وقتی که ناراحتی
هیچگاه نگو اوضاع خوبه وقتی اوضاع خرابه
هیچگاه نگو تنهایی تا وقیکه من زنده ام
بهتربن آرزوها برایت عشقم !!
#
#
#
#
آخرین عشقم قربانی هوس های دیگری شد
من دیگر عشقی ندارم
خوب است که دیگر شرافتمندانه تنهایم…
#
#
#
#
ای سیب زمینی عشقم
گوجه قلبم
پیاز زندگیم
بادمجان افکارم
بی تو من کدو خورشتیم!!
#
#
#
#
من از اینکه هر شب بدون تو باشم
بخوابم بدون تو و بى تو پاشم
از این که به اجبار از عشقم جدا شم!
دگر خسته ام، خسته ام، خسته ام…

مطالب مرتبط:

اس ام اس عاشقانه جدید فروردین 93/اس ام اس عشقولانه جدید فروردین 93/پیامک عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه عید 93/اس ام اس پر احساس عید 93/اسمس جدید عاشقانه اسفند92/اس ام اس رمانتیک و زیبا اسفند ماه92/اس ام اس عاشقانه جدید و زیبا/اس ام اس عاشقانه آغوش جدید/اس ام اس عاشقانه دلگیر جدید/اس ام اس بیقراری عاشقانه جدید/اس ام اس جدید احساسی و عاشقانه/اس ام اس عشقولانه جدید اسفند92/اس ام اس عاشقانه جدید بهمن 92/اس ام اس عاشقانه و رمانتیک جدید بهمن ماه/اس ام اس عاشقانه جدید/پیامک جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه جدید دی 92/اس ام اس جدید عاشقانه دیماه/اس ام اس عاشقانه دی ماه 92/اس ام اس عاشقانه و زیبا جدید/پیامک های جدید عاشقانه دی/اس ام اس جدید عاشقانه زمستانی دی ماه / اس ام اس محبت آمیز و عاشقانه/اس ام اس عاشقانه رمانتیک/اس ام اس های ناب عاشقانه/اس ام اس های جدید عاشقانه آذر 92/اس ام اس عاشقانه جدید آذر ماه 92/اس ام اس عاشقانه و زیبا جدید/اس ام اس محبت آمیز و عاشقانه/اس ام اس جدید عاشقانه آذر 92/اس ام اس احساسی و زیبا/پیامک جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه و زیبا/پیامک عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه آذر ماه 92/پیامک های جدید عاشقانه/گلچین اس ام اس های عاشقانه/اس ام اس عاشقانه پاییز/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه/اس ام اس جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه خرداد ماه 91/اس ام اس عاشقانه جدید خرداد ماه 91/اس ام اس زیبای عاشقانه(جدید)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد