اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید دلتنگی دی

   

دردم را از مردم پنهان می کنم
من تنها برای پنهان کردنش لبخند می زنم
لبخندی که دیگر بیشتر از چند لحظه بر لبانم باقی نمی ماند
تو نمی دانی چقدر سخت است
که لبخند بزنی وقتی چشمانت پر از اشکند



نه باور نمی کنم دروغه
تو دستاتو به اون قرض ندادی
آغوشت رو
قلبت رو
لعنتی اینا صاحب داره



یاد تو حس قشنگی است که در دل دارم
چه تو باشی چه نباشی نگهش می دارم



تــــــــــــو هیــــــــــــــــــــــــــــــــــــچ وقــــــــــــت
خیاط خوبــــــــــــی نمیشــــــــــــــــــــــــــــی
بــــبیــــــــــــن باز هــــــــــــم دلم رو تنــــــــــــگ کــــــــردی





دلتنگم
شاید برای تو
یا شاید برای دیروز هایی که با تو بودم



دلتنگی که سراغت را بگیرد
هوای بارانی بوی مرگ می دهد
نفس هایت به مانند تیری عمل می کند
که در وجودت مانده اند
و هر دانه ی باران مانند شهاب سنگی است
که برسرت فرود می اید



دیگر تنها صدایی که در تنهایی هایم به گوش می رسد
تنها صدای هق هق گریه هایم است
طاقت شنیدش را داری؟



دلتنگم برای کسی که مدتهاست
بی آن که باشد
هــــر لحــــظه زنــــدگی اش کــــرده ام



اگه هنوز می تونی
کنار عشقت بشینی
و باهاش باشی قدرشو بدون
قدر این لحظه های قشنگو بدون
چون هیچوقت دوباره تکرار نمی شن
درست مثل زندگی می مونه
که فقط یه بار فرصت داری
همین الان قدر همو بدونین

مطالب مرتبط:

اس ام اس دلتنگی جدید دی 92/اس ام اس دلتنگی غمگین دی ماه/اس ام اس دلتنگی جدید عاشقانه/اس ام اس دلتنگی جدید دیماه 92/اس ام اس دلتنگی و آرزوی مرگ/اس ام اس دلتنگی آذر 92/اس ام اس دلتنگی جدید آذر 92/اس ام اس جدید دلتنگی آذر ۹۱/اس ام اس دلتنگی جدید/اس ام اس دلتنگی/اس ام اس دلتنگی(جدید)/اس جدید دلتنگی/اس ام اس جدید دلتنگی/اس ام اس دلتنگی جدید/اس ام اس دلتنگی/اس ام اس جدید دلتنگی/اس ام اس جدید دلتنگی اسفند ۹۰/اس ام اس دلتنگی جدید/اس ام اس دلتنگی/اس ام اس جدید دلتنگی(بهمن ماه)/اس ام اس دلتنگی جدید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد