اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس دلتنگی

 

هیچوقت عاشق متفاوت ترین ها نشو،

چون همین متفاوت ترین آدما به متفاوت ترین شیوه

قلبت را می شکنند..
.
.
.
.
هر روز

این عشق یکطرفه را طی میکنم

یکبار هم تو گامی بدین سو بردار

نترس

جریمه اش با من
.
.
.
به سرنوشت بگویید : اسباب بازی هایت بی جان نیستند ! آدمند ،‌میشکنند ،‌آرامتر!

.
.
.
.
از جداییمان برای هر که گفتم
حق را به من داد
اما ...
اینها نمی دانند من حق را نمیخواهم
حق که برای من تو نمی شود.....!
.
.
.
.
آموخته ام هرگاه کسی یادم نکرد؛ من یادش کنم. شاید او تنهاتر از من باشد …
.
.
.
.
احساسم را به دار آویختم...

منطقم را به گلوله بستم...

لعنت به هر دو...

که عمری بازی ام دادند...

دگر بس است...

می خواهم کمی به چشمانم اعتماد کنم...
.
.
.
.
رسم دنیا فراموشی است، اما تو فراموش نکن کسی در لابلای گذر زمان به یاد توست.
.
.
.
.
تکلیفم روشن شد
خاموش میشوم
شیرینم ....
فرهاد وار اینبار باید به جای کوه
دل بکنم!
.
.
.
.
به بند دلت میاویز
رخت خاطره ام را
گرد باد های فراموشی حرمت نمی شناسند..
.
.
.
.
کاش دنیا
یکبار هم که شده
بازیش را به ما می باخت
مگر چه لذتی دارد
این بردهای تکراری برایش؟!...
.
.
.
.
به یک‏ جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی

اونی که زود می رنجه

زود میره، زود هم برمیگرده.

اما اونی که دیر می رنجه

دیر میره، اما دیگه برنمیگرده . . .
.
.
.
.
تنهایی یعنی

من یه موبایل دارم که صدای زنگش رو یادم نمیاد!!
.
.
.
.
کار سختی ست دوست نداشتنِ تو

باید برای خودم

کار دیگری دست و پا کنم . . .
.
.
.
.
حـالا کـه میـخـواهـی بـروی .... لطفــا قـدمـهـایـت را تنـدتـر بـردار .... دلـم را فـرستــاده ام

دنبـال نخــود سیـــاه . . . !
.
.
.
.
راستـش را بگو

نکند تو همان “این نیـز” هستی که همیشه می گذری . . . ؟
.
.
.
.
خــودم قبـــول دارم کـــهنه شـــده ام

آنـــقدر کــهنه کــه می شــود

روی گرد و خـــاک تنـــم یــادگــاری نــوشت

...بنویس و برو... !!!
.
.
.
.
اون لحظه که گفتی : یکی بهتر از تورو پیدا کردم

یاد اون روزایی افتادم که به ۱۰۰ تا بهتر از تو گفتم من بهترینو دارم . . .
.
.
.
.
چندیست در نبودنت به ساعت شنی می نگرم...

یک صحرا گذشته است.!! 

 

برچسب ها: 

اس ام اس تنهایی و دلتنگی/اس ام اس جدید تنهایی/اس ام اس مخصوص دلتنگی و تنهایی/اس ام اس دلتنگی جدید/اس ام اس دلتنگی جدید/اس ام اس جدید دلتنگی/اس ام اس های خداحافظی و احساسی جدید/اس ام اس دلتنگی/اس ام اس زیبا و دلنشین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد