اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس دلتنگی جدید

 

این روزها

نوازنده ی قابلی شده ام

دلم شور می زند

چشمانم تار...!!

.

.

به شرط چاقوهم

خریدار ندارد

دلم را می گویم...!!

گوشــه ی راستــم بنویـــس " زنـــــده " پخـــش مستقیــــم...!!

بنویـــس زنـــده اســـت هرچـــند دلــش گرفــتــــه بـــاشـــد ......
.

.

.

.

.

پایان حکایتم شنیدنی ست...

من عاشق او بودم...او عاشق او.......
.

.

.

.

هــــــــــــــیـــزم نبــــــــودم امـــــــــــا...! ســـــــــوختم در زمســــــــتان نبودنـــــــش..!!!

.

.

بعداز رفتنت

جای خالیت ،در دلم

مثل کفش های سیندرلا

اندازه ی هیچ یک از مردم شهر نشد

حتی به زور...!!

.
.

.

.

.

.

هـر کس از این دُنیــا چیزی برداشـت،

من،

از این دنیـــا دَسـت برداشتـــم!

.

.

.

.

.
.

نویسنده ها "سیگار "می کشند...

شاعر ها" هجران"...

نقاش ها "تابلو"...

زندانبان ها "دیوار"...

زندانی ها "تنهایی"...

دزدها "سرک"...

مریضها" درد"....

بچه ها" قد"...

و به من برای کشیدن " آه " رسید!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد