اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید دلتنگی

 

دیـر آمدی باران
من در جــایـــی
در حجـــم نبــودن کســی خشکیـــدم ...
.
.
.
به سلامتی اولین زن شوهرداری که عاشقش شدم!
مادرم رو میگم!
.
.
.
گفته بودم که بیایی و ببینی گل نرگس پژمرد
و ببینی همه شب غرق سکوتم بی تو
ناله ام هیچ بجایی نرسید!
من پر از افسوسم
غرق سکوتم بی تو...

 .
.
.
.
بــه ایـن فـکر مـیـکـنم
لالایــی هــای مـــادرم
زیــر کــدام بـالشتک کـودکی هــایـم جـا مانـده…؟؟؟
شـاید هـنـوز بـشـود
آسـوده خــوابـیـد…!!
.
.
.
.
لعنت به تو
ای دل که همیشه
جایی جا می مانی
که تو را نمی خواهند !!!
.
.
.
.
نسبت آدمها را دلشان تعیین می کند
نه شناسنامه هایشان!
.
.
.
.
بگذار برای همیشه یخ بزنم
نمیخواهم کسی
شال گردن اضافه اش را
دور گردن آدم برفی احساس من بیندازد...!
.
.
.
.
بودن ها هم بودن های قدیم …!!
نه اینترنت بود، نه تلفن ...
فقط نگاه بود،
روبرو،
چشم در چشم ...
به همین خلوص،
به همین کیفیت،
به همین سادگـــــــــی !!
.
.
.
.
حسِ خوبی نیست
در رویایِ کسی‌ گم بشی‌ که . .
فکر تو حتــــــــی در خوابش نمی‌‌گنجد ...
.
.
.
.
حماقت چیست؟
این که من،تو را...
با تمام بدیهایی که در حقم میکنی
هنوز...
دوست دارم!!
.
.
.
.

آخ عشقم چه زیبا اجرا میکنی
خط به خط تمام گفته هایم را...
خواسته هایم را...
اما، برای دیگری!
.
.
.
.
گفتی نفرین میکنی ؟
گفتم نه …فقط از خدا می خواهم که
هیچ کس اندازه من دوستت نداشته باشه!!
.
.
.
.
حماقت یعنی مـن!
چه ساده لوحانه ” پایه ” شده بودم...
برای خیال ات
که ” تخت ” شود
.
.
.
.
داروخانه ها را بیهوده نگردید
درمان ندارد
درد را از هر سو که بخوانی درد است
آینه « نامرد » را « درمان » می کند
و درد...
همچنان درد است...!
.
.
.
.
آنان که بودنت را قدر نمی دانند
رفتنت را “نامردی” میخوانند !!!
.
.
.
.
ای غصه مرا دار زدی خسته نباشی
آتش به شب تار زدی خسته نباشی
ای غصه دمت گرم که در لحظه ی شادی
با رگ رگ من تار زدی خسته نباشی!!!
.
.
.
.
گاهی وقتا به یه چیزایی که آرزو شو داری میرسی
تازه میفهمی
که چقدر آرزوش
از داشتنش قشنگتر بوده !!!
.
.
.
.
خدا یا
کاری کن اونایی که تو زندگیمون نیستن…
تو خوابمــونم نباشن
.
.
.
.
ﻫﺮ ﻗﻠﺒﻰ ﺩﺭﺩﻯ ﺩﺍﺭﺩ
ﻓﻘﻂ ﻧﺤﻮﻩ ﺍﺑﺮﺍﺯ ﺁﻥ ﻓﺮﻕ ﺩﺍﺭﺩ
ﺑﻌﻀﻰ ﻫﺎ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺩﺭ ﭼﺸﻤﺎﻧﺸﺎﻥ ﭘﻨﻬﺎﻥ
ﻣﻰ ﻛﻨﻨﺪ
ﻭ ﺑﻌﻀﻰ ﻫﺎ ﺩﺭ ﻟﺒﺨﻨﺪﺷﺎﻥ
.
.
.
.
اگر؛ کسی دوان دوان
به سوی تو اومد
احتمال بده شاید
در حالِ فرار از دیگری باشد !
.
.
.
.
این دست هم
حکم
حکم تو
فقط بازی با دلم را
تمام کن …..!
.
.
.
.
به کوچه ای رسیدم که پیرمردی از ان خارج میشد
به من گفت:نرو که بن بسته!
گوش نکردم ، رفتم
وقتی برگشتم و به سر کوچه رسیدم
پیر شده بودم . . .
.
.
.
.
گاه گاهی که دلم می گیرد٬پیش خود می گویم
آنکه جانم را سوخت٬
یاد می آرد از این بنده هنوز…؟!!

برچسب ها: 

اس ام اس تنهایی و دلتنگی/اس ام اس جدید تنهایی/اس ام اس مخصوص دلتنگی و تنهایی/اس ام اس دلتنگی جدید/اس ام اس دلتنگی جدید/اس ام اس جدید دلتنگی/اس ام اس های خداحافظی و احساسی جدید/اس ام اس دلتنگی/اس ام اس زیبا و دلنشین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد