اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس دلتنگی(جدید)

 

" فراموشت کرده‌ام "
به گمانم دروغ سیزده خوبی‌ ‌ست !!
.
.
.
.
بعضی از آدم ها مال تو اند،
حتی اگر بذارند بروند، آخرش برمی گردند ...
بعضی از آدم ها مال تو نیستند،
حتی اگر هر روز و هر لحظه کنارت باشند،
آخرش می گذارند می روند ...
.
.
.
.
این روزها بیش از حد ساکت و ساکنم... 


چیزی نیست که مرا سر ِ شوق بیاورد !!!
جز تو ...
که توام نیستی

 .
.
.
.

 گیر کرده ام عجیب
میان حقیقت و تو...
تو در طالعِ من هستی ولی
در شناسنامه یِ او...!
.
.
.
.
به عشــق در نگــاه اول اعــتقاد نــدارم ،
ولــی بــه " از چشم افتادن در یکــ لحــظه "
عجـیــب معــتقــدم . . . !!!
.
.
.
.
بــه بـــــودن هـــا ، دیـــر عـــادت کن... !
و بــه نبــودن هـا ، زود ...!
آدم هــا ، نـبودن را بهـتر بلـدنـــد !!
.
.
.
.
چه کردی با من که
این روز‌ها تو را دیگر فقط
به اندازه یک اشتباه میشناسم؟؟!
.
.
.

" اولین ها "مهم نیستند....وقتی که تو "آخرین" هستی برایم ...
.
.
.
.
چه لحظه دردآوریه،
اون لحظه که می پرسه: خوبی؟
بغض تو گلوت می پیچه
5 خط تایپ میکنی، ولی به جای
enter
همه رو پاک می‌کنی و می‌نویسی: ...
خوبم مرسی تو خوبی؟!
.
.
.
.
هر شب ...
به خودم قول میدهم که ...
فراموشـت کنم !..
وقتی عکســـت را می بینم!..
تو را که نه ..
قولم را فراموش می کنم... !!
.
.
.
.
من اگه خدا بودم یه بار
RESET می کردم؛ زندگیِ خیلیا هَنگ کرده...
.
.
.
.
بد ترین درد برای هر کس اینه که
در کنار عشقش باشه
و مطمئن باشه که به او هرگزنخواهد رسید.
.
.
.
.
بهترین لحظه های دیروز،بدترین لحظه های امروز رو ساخته..
لعنت به این خاطره ها ...
.
.
.
.
فقــط فقــط مـی نــویسـم : رفـت...
حسی که تو را دوست میداشت !!!
.
.
.
.
بی هیچ دلیلی "بیادت هستم" تا نقض کنم قانونی را که علت می طلبد.
.
.
.
.
وقــتی حــس میــکنی یــه نــفر عــوضیه
بــه حــست اعــتماد کــن
ســند و مــدرکش ، کم کم جــور میشه !!!
.
.
.
.
میدانم ؛ دیگر برای من نیستی !
اما .... دلی که تنگ باشد این حرفها را نمیفهمد ... !!!
.
.
.
.
تقریبا همه رو متقاعد کردم که دیگه دوستت ندارم ،
حالا وقتشه که خودم رو متقاعد کنم !
.
.
.
.
اونیو که میگه "چشام جز تو کس دیگه‌ای رو نمیبینه" باور نکن،
اونیو باور کن که مبایلشو راحت رو میز میذاره و میره ...
.
.
.
.
دقت کردی گاهی فقط بوی یک عطر ، یک تشابه اسم
برای چند لحظه
باعث میشه
دقیقاً احساس کنی
که قلبت داره از تو سینه ات کنده میشه.....!
.
.
.
.
من از اولشم ریاضیم تعریفی نداشت!!!!
نمیدونم چه جوری تونستم تو رو آدم حساب کنم
.
.
.
.
یک وقتایی هست که باید لم بدی یه گوشه
و جریان زندگیت رو فقط مرور کنی...
بعدشم بگی به سلامتی خودم که اینقدر تحمل داشتم...
.
.
.
.
تــو میگذری
زمان می گـــــذرد !
چه کنم با دلــــی
که از تو
توان گذشتنش
نیست...
.
.
.
.
بعد از تو...
جواب همه دوستت دارم ها...
مرسی شد!
.
.
.
.
برای خودت زندگی کن،
کسی‌ که ترا دوست داشته باشد،
با تو میماند،
... برای داشتنت می‌جنگد...
اما اگر دوست نداشته باشد،
به هر بهانه‌‌یی میرود
.
.
.
.
دقت کردین بعضی وقت ها هست
که آدم دلش می خواد یکی رو با انگشت نشان بده
و بگه این بی معرفت همه دنیای منه!
.
.
.
.
هزار بار دیگر هم
که از شانه‌ای به شانه‌ی دیگر بغلتی
این شب صبح نمی‌شود
وقتی دلت گرفته باشد
.
.
.
.
نمی بخشمت ولی فراموشت می کنم ...همیشه به همین سادگی از آدمای بی ارزش می گذرم.....!!!
.
.
.
.
خوشحالم که بردم چون کسی رو از دست دادم که دوستم نداشت
خوشحالم که باختی چون کسی رو از دست دادی که دوستت داشت . . .
.
.
.
.
هنوز هم تمام ِ رویای من به هم ریختن موهایت است ... 

.
.
.
.
بعضی زخم ها هست که هر روز باید روشونو باز کنی و نمک بپاشی
تا یادت نره که سراغ بعضی آدما نباید رفت ، " نباید " !
.
.
.
.
هر چی عوضی تر عزیزتر ..
این روز‌ها این قانون دنیاست !!!
.
.
.
.
چرا ترک کنم سیگار لعنتی را
که فریاد میزند نبودنت را؟
که در دست میگیرم بدن نرمش را
جای دستهای سردت
که کام میگیرم از لبان گرمش
جای لبهای سردت که حس میکنم بودنش را
.
.
.
.
وقتی که خیلی غمگینی
هیچ چیز به اندازه دیدن اسمش روو گووشیت خوشحالت نمیکنه ..
.
.
.
.
به احساست بیاموز نفس نکشد !
هوای دل ها آلوده ست ،
اینجا
فاصله ی یک عشق تا عشق بعدی ،
یک نخ سیگار است ...!
.
.
.
.
چقدر سخت عاشقت هستم ، چقدر آسون نمی فهمی...
.
.
.
.
با بعضیا اصلاً نمیشه معمولی بود ..
یا باید نزدیکترینت باشن ، یا اصلاً تو زندگیت نباشن !
.
.
.
.
تلخ میگذرد…
این روزها
که قرار است
از تو …
برای دلم
یک انسان معمولی بسازم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد