اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس دلتنگی جدید عاشقانه

  

میدونی فرق عزیز و دلتنگ چیه ؟
دلتنگ کسیه که پیام میده
عزیز کسیه که پیام می خونه



مینویسم د – ی – د – ا – ر
تو اگه بی من و دلتنگ منی
یک به یک فاصله ها را بردار



بدان من گریه می کردم که از دنیا دلم تنگ است
من از دنیا گله مندم که از مهر تو کم دارم
ببین یک خواهشی دارم مرا در خود کمی حل کن
نگو رفتم خداحافظ کمی دیگر معطل کن



دل تنگی هامو بردار پیش خودت نگهدار
وقتی که تنها شدی منو به یادت بیار



وقت دل تنگ می شم پشت در قلبت هی در می زنم
پس هر وقت قلبت می زنه بدون دلم برات تنگ شده



اشک از دوریست
سکوت از تنهایی
لبخند از مهربانی
اس ام اس دادن از دلتنگی





بی تو نه کار دنیا لنگ می مونه
نه بین زمین و آسمون جنگ میشه
نه کوه آب میشه
نه آب سنگ میشه
فقط دل منه که برات تنگ میشه



قطره های اشک بی قراری نوازشگر گونه هایم است
چه کنم که اشک قشنگ ترین بهانه است برای گفتن از بی تو
بودن برای بیان دلتنگی و برای بیان غربت



نگاهم کن که من محتاج آن چشمان دلتنگم
بگو بامن دوباره راز مستی را که بی تو
به یک دنیا شقایق دل نمی بندم



بادکنک دلتنگی هام پر شده از هوای تو
اگه نیای می ترکه خونش می افته پای تو



اگه گفتی امروز چه روزیه ؟
بگو دیگه
زیاد فکر نکن امروز همون روزیه که دلم برات تنگ شده



می دونی چرا بعضی شب ها زود صبح می شه؟
آخه خورشید هم دلش واسه چشمات تنگ می شه



شبی باران ، شبی آتش ، شبی آیینه و سنگم
شبی از زندگی سیرم ، شبی با مرگ می جنگم
تو آتش می شوی بر خرمن احساس تنهاییم
تو را با هر نفس می بویم ، اما باز دلتنگم



آدما خنده هاشون همیشه از دل خوشی نیست
گاهی شکستن دلی کمتر از آدم کشی نیست
گاهی دل اینقدر تنگ میشه که گریه هم کم میاره
یه جمله ی ساده گاهی چقدر واست غم میاره



فکر می کنی اس ام اس میدم ، کارم پیشت لنگه ؟
یا دستم زیر سنگه ؟
نه ، فقط دلم برات تنگه !



نمی دانم چرا ، کجا ، تا کی ، برای چه
ولی رفتی
بی آنکه به فکر غربت چشمان من باشی



بی تو میشه زنده بود اما نمیشه زندگی کرد



اگر عاشق شدی نترس ، راهت رو ادامه بده
عشق پله و تو رهگذر ، پس عبور کن 

مطالب مرتبط:

اس ام اس دلتنگی و آرزوی مرگ/اس ام اس دلتنگی آذر 92/اس ام اس دلتنگی جدید آذر 92/اس ام اس جدید دلتنگی آذر ۹۱/اس ام اس دلتنگی جدید/اس ام اس دلتنگی/اس ام اس دلتنگی(جدید)/اس جدید دلتنگی/اس ام اس جدید دلتنگی/اس ام اس دلتنگی جدید/اس ام اس دلتنگی/اس ام اس جدید دلتنگی/اس ام اس جدید دلتنگی اسفند ۹۰/اس ام اس دلتنگی جدید/اس ام اس دلتنگی/اس ام اس جدید دلتنگی(بهمن ماه)/اس ام اس دلتنگی جدید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد