اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس دلتنگی جدید

 

در همین حوالی هستند کسانی که تا دیروز می گفتند: بدون تو نفس هم نمی توانم بکشم....
اما امروز در آغوش دیگری نفس نفس می زنند......
************

خدایا کسی را که قسمت دیگریست سر راهمان قرار نـــــده....
تا شب های دلتنگی اش برای مــــــــــا باشد و روزهای خوشش برای دیگــــــــری...
************ 


کاش دهخدا میدانست دلتنگی...... فاصله...... بی وفایی......
تعریفش فقط دوحرف است.... تو
************

پر از بغضم پر از گریه پر از تلخی و شیرینی حلالم کن دارم میرم منو هرگز نمیبینی حلالم کن اگه دستام به دستای توعادت کرد اگه این عشق ادم کش به ما دو تا خیانت کرد

 ************

هر وقت داشتی یه ادمی رو تو ذهنت بزرگ می کردی جا واسه پشیمونی هم بذار . . .
************

گفت : دوست دارم
گفتم : دوست ندارم !!
این دروغ به آن دروغ در .....!!
************

می دونی دلتنگی یعنی چی؟
دلتنگی یعنی اینکه: بشینی به خاطراتت باهاش فک کنی ...
اونوقت یه لبخند بیاد رو لبت ولی چند لحظه بعد شوری اشکهای لعنتی ، شیرینی اون خاطره ها رو از یادت ببرند ...
************

چه تلخ است یادآوری سر آغاز عشـقـی که گمان می رفت جاودانه باشد . . .
************ 


برای تــــــو ...
برای چشمهایتــــــــ ...
برای مـــن ...
برای دردهایمــــ ...
برای مــــا ...
برای این همه تنهـــــــایی ...
ای کاش خــــــــــــدا کاری بکند
************

بی تو این فاصله ها طاقت من را برده / ساعتم زنگ زده عقربه هایش مرده / کاش باور کنی از دوری تو دلتنگم / این دل خسته ام از دوری تو پژمرده
************

ایـــن روز هـــا دلگـــــــرمـــی مــــی خـــوام وگـــر نـــه چیــزی که زیـــاده ، ســرگــــــــرمی ...
************

هرکی عاشق میشه میگه میمیرم برات ، چرا یکی نمیگه میمونم باهات؟!
************ 


هیچ شباهتی به یوسف نبی ندارم نه رسولم ، نه زیبایم ، نه عزیز کرده ام ، نه چشم به راهی دارم ، فقط در چاه افتادم
************ 


لعنت به ساعتهایی که جلو میروند ، خواب می مانند ، کار نمی کنند ، کوک نمی شوند ، عقب می مانند ، و از رفتن خسته میشوند این بلاها از وقتی به سرم امد که گفتی منتظرم باش برمی گردم....
************

خیابان های تنهایی، دلی ولگرد می خواهد و اواز بدون تو سکوت سرد میخواهد برات مرده بودم تا برایم تب کند قلبت؛ ولی حتی نپرسیدی دلت همدرد می خواهد؟
************

چمدانم را گوشه اتاق می گذارم تو را گوشه ی قلبم اشک را گوشه ی چشمم امید را در گاوصندوق گذاشته ام مراقبش باش!
دلم روی گاز است…
بوی سوختنی می اید هود را روشن کن!!!
************ 


همه می آیند تا بروند اما تو نمی آیی تا مبادا بمانی . .
************

می خواهم یادت را طلاق دهم ولی چکار کنم که از عهده مهریه سنگین خاطراتت بر نمی آیم ...
************

یادم می آید گفته بودی ساده و کوتاه نویسی را دوست داری تقدیم به تو ساده و کوتاه ,تنها همین 2 کلمه :
برگـــــــرد ........ دلتنــــــــگم
************

رقیبم گفت نام گلت؟ گفتم ازآن بیخبرم ! مستم نچنان مست که نامش ببرم! گرتوهم نام نگارت نبری نیک تراست ، همچو پروانه بسوزی وننالی هنراست.

************

لبخندش را تقسیم کرد...
خنده اش به من رسید ، لبهایش به دیگری!
************ 

داشتم باز خوابم رو نگاه میکردم ، از فریاد غوغا شدم در خود. . .
خنده میکردی ، جوابم این بود؟! 


************
ای فلک گر من نمی زادی اجاقت کور بود؟ من که خود راضى به این خلقت نبودم زور بود؟ من که باشم یا نباشم کاردنیا لنگ نیست ، من بمانم یا بمیرم هیچ کسی دلتنگ نیست...

************
چگونه میتوان به تاولهای پا گفت که تمام مسیر طی شده اشتباه بود؟
************

حس میکنم جایی را تنگ کرده ام!!!
جایی در قلب تو برای آمدن دیگری...
************

قلبم را عصب کشی کرده ام....
دیگر نه از سردی نگاهی می لرزد و نه از گرمی آغوشی می تپد...

 

برچسب ها: 

اس ام اس تنهایی و دلتنگی/اس ام اس جدید تنهایی/اس ام اس مخصوص دلتنگی و تنهایی/اس ام اس دلتنگی جدید/اس ام اس دلتنگی جدید/اس ام اس جدید دلتنگی/اس ام اس های خداحافظی و احساسی جدید/اس ام اس دلتنگی/اس ام اس زیبا و دلنشین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد