اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس دلتنگی و آرزوی مرگ

   

تو را آرزو نخواهم کرد هیچ وقت
تو را لحظه ای خواهم پذیرفت که خودت بیایی
با دل خود ، نه با آرزوی من



دو دست گرم تو شفای مرگ من است
لبان مست تو شکوه قلب من است
کجا روم و به که گویم که یک لحظه
خنده تو تمام آرزوی من است



آرزو می کنم هیچ راه نجاتی نداشته باشی
وقتی غرق خوشبختی هستی



درون سینه ام صد آرزو مرد
گل صد آرزو نشکفته پژمرد
دلم بی روی او دریای درد است
همین دریا مرا در خود فرو برد



می گن شبا
فرشته ها از آرزوی آدما
قصه می گن واسه خدا
خدا کنه همین حالا
رویای تو گفته بشه پیش خدا





صفایى بود دیشب با خیالت خلوت من را
ولى من باز پنهانى تو را آرزو کردم



هیج وقت آرزو نکن دنیا مال تو باشه
آرزو کن کسی که دنیای توست
مال کسی نباشه

مطالب مرتبط:

اس ام اس دلتنگی آذر 92/اس ام اس دلتنگی جدید آذر 92/اس ام اس جدید دلتنگی آذر ۹۱/اس ام اس دلتنگی جدید/اس ام اس دلتنگی/اس ام اس دلتنگی(جدید)/اس جدید دلتنگی/اس ام اس جدید دلتنگی/اس ام اس دلتنگی جدید/اس ام اس دلتنگی/اس ام اس جدید دلتنگی/اس ام اس جدید دلتنگی اسفند ۹۰/اس ام اس دلتنگی جدید/اس ام اس دلتنگی/اس ام اس جدید دلتنگی(بهمن ماه)/اس ام اس دلتنگی جدید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد