اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس دلتنگی جدید

 

گذشت دیگر آن زمان که فقط یک بار از دنیا می رفتیم

 

حالا یک بار از شهر می رویم


یک بار از دیار …
یک بار از یاد…
یک بار از دل …
و یک بار از دست …
______________________________

از حساب و کتاب بازار رفاقت هیچگاه سر در نیاوردم! و هنوز نمى دانم چگونه است

 

 وقتى تو بى دلیل فراموشم مى کنى، من بدهکارت مى شوم!
______________________________
در این دنیا وفاداری حرومه اگر خوبی کنی کارت تمومه

 

به هرکس من وفا کردم جفا کرد در آخر لامروت ترک ماکرد.
______________________________
همه دنیا رو نامردها گرفتن، وفا رو از همه مردها گرفتن، خبر آمد

 

 که مجنون را پری شب، پلیس ها با سه تا لیلی گرفتن.
______________________________
میدونم که دلت مثل آیینه صافه این فاصله هاست که بی انصافه.
______________________________
نون و پنیر و چایی، قصهء آشنایی، الهی یاد نگیری، هرگز تو بی وفایی،

 

 روی گل های نرگس، با یه مداد قرمز، هزار دفعه نوشتم؛ زندگی بی تو هرگز.
______________________________
افسار دلم دست خدا بود چنین شد ای وای اگر دست خودم بود چه می شد ؟

 

مقصود دلم مهر و وفا بود چنین گشت گر مقصود دلم جور و جفا بود چه می شد...؟
______________________________
عشق امانت با ارزشی است که هر کسی آن را درقلبش نگه میدارد برای همین است

 

 که هر وقت بخواهی عشقت را از کسی پس بخواهی باید قلبش رو بشکنی..
______________________________
اون لحظه که گفتى یکى بهتر از تورو پیدا کردم

 

 یاد اون روزهایى افتادم که به ۱۰ نفر بهتر از تو گفتم من بهترینو دارم.
______________________________
هیچگاه آخرین نگاهت را فراموش نمی کنم نگاهی سرشار ازعشق صمیمیت و محبت امروز سالها

 

 از آن روز می گذرد ولی تو هرگز برنگشته ای. صدایت در گوشم زمزمه می شود

 

 و نگاهت در ذهنم مجسم ولی من تو را می خواهم نه خیالت را.
______________________________
آن روز که سقف خانه ها چوبی بود گفتار و عمل در همه جا خوبی بود

 

 امروز بنای خانه ها سنگ شده دلها همه با بنا هماهنگ شده..
______________________________
نمی دانم چرا این گونه است؟ وقتی نگاه عاشق کسی به توست می بینى اما، دلت بسته به مهر دیگرى است


بی اعتنا می گذرى و عاشقانه به کسى می نگرى... که دلش پیش تو نیست؟
______________________________

اگه یه نفر بهت خیانت کنه...ازش متنفر میشی

 

 اما اگه یه نفر به خاطر تو به یه نفر دیگه خیانت کنه...عاشقش.
______________________________
دلتنگم دلتنگ از لحظه های بی تو سر کردن دلتنگ از بود و نبود از روزایی که همیشه دردن

 

دلتنگ از چشمای قشنگت که هیچوقت دروغ نمی گن دلتنگ از چشمای خیسم که باید تا ابد اشک بریزن..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد