اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس دلتنگی جدید آذر 92

   

آهای خاطرات ؛ اگر میدانستم روزی طناب دارم خواهید شد هیچوقت نمی ساختمتان !
******************************
ﮐﺎﺷﮑﯽ ﺩﻧﯿﺎ ﺍﯾﻨﻄﻮﺭﯼ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﻫﺮﮐﯽ ﻣﯿﺮﻓﺖ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﻫﺎﺷﻢ ﺑﺎﺧﻮﺩﺵ ﻣﯿﺒﺮﺩ !
******************************
یک زمانی کابوس که میدیدم تو بودی که آرومم میکردی
حالا….کجایی…ببینی…؟
شدی دلیل کابوسام…
******************************
شازده کوچولو می گفت:گل من گاهی بد اخلاق و کم حوصله و مغرور بود اما”ماندنی”و این ماندنش بود که او را به گل من تبدیل کرده بود
******************************
آدم وقتی
یه حس تکرار نشدنی رو
که با یکی تجربه میکنه
دیگه اون حس رو با کــــــس دیگه ای
نمیتونه تجربه کنه
بعضی حس ها خاص و ناب هستن
مثل بعضی آدما …….!


******************************
انـسـان هـا
عـمـومــا
دو دسـتـه انـد :
تـــو و بــقــیـه …
******************************
نمیدانم هم اکنون کجا مشغول لبخندی ، فقط یک آرزو دارم : که در دنیای شیرینت ، میان قلب تو با غم نباشد هیچ پیوندی .
******************************
عشق انسان را داغ میکند و دوست داشتن انسان را پخته ، هر داغی یک روز سرد میشود ولی هیچ پخته ای دیگر خام نمیشود .
******************************
من آن ابرم که بارانش تو هستی / همان یوسف که کنعانش تو هستی / مسافر میشوم تا آخر عمر / در آن راهی که پایانش تو هستی .
******************************
ﺷﻬﺎﻣـﺖ ﻣﻴﺨـﻮﺍﺩ ” ﺑـﺪﻭﻥ ﺍﺷک ”
ﺧﺎﻃﺮﺍﺗـﺖ ﺭﺍ ﻣﺮﻭﺭ ﻛﺮﺩﻥ . . .
******************************
تو برای همیشه میروی و من چقدر کار روی سرم ریخته !
خاطرات زیادی برای فراموش کردن دارم . . .
******************************
نوار قلب خاطرات من پر از خط های صافی ست که بی نام تو جان ندارند . . .
******************************
گاهی باید فاتحه خاطره ای رو خوند !
وگر نه همون خاطره فاتحه تو رو می خونه !
******************************
هر روز که بیدار می شوم وحشت زده قاب خاطرات ذهنم را مرور میکنم . . .
هیچ بعید نیست تو از آنجا هم رفته باشی !
******************************
اینروزها حسابی دورم شلوغ است دیگر تنها نیستم
وقتی یادت هست
خاطراتت هست
غمت هست
غصه ات هست
فقط نمیدانم چرا گریه میکنم . . .
******************************
بضی وقتا دفتر خاطرات آدم با اسم کسی پُر میشه که حضورش هیچ کدوم از لحظه های با تو بودن رو حس نکردنه و این خیلی غم انگیزه . . .
******************************
گاه خاطرات خنده دار ، ساده ترین بهانه برای گریستن میشوند . . .
******************************
مـا خاطره ها را می سازیم . . .
خاطره ها ما را ویران می کنند . . . !
******************************
فاسد بـــودن فقط به تن فروشی نیست !
گاهی وقت ها به فروختن خاطرات قدیمی به بهای ورود یک تازه وارد است !
******************************
میخواهم یادت را طلاق دهم ولی چکار کنم که از عهده مهریه سنگین خاطراتت بر نمی آیم !
******************************
گهگاهی سفری کن به حوالی دلت
شایداز جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد
******************************
مرور می کنم خاطراتمان را . . .
اما مگر کپی برابر اصل می شود ؟
******************************
باور کنید که فراموشش کرده ام . . .
اما نمی دانم چرا بعضی وقت ها همین که اسمش را می شنوم . بی اختیار خاطره از چشمم فرو می ریزد . . .
******************************
همه میگویند چشمانش رنگارنگ است !
اما من میگویم چشمانش عسلی ست !
نه برای رنگش !
“ چون شیرینترین خاطراتم در چشمانش بود ”

مطالب مرتبط: 

اس ام اس جدید دلتنگی آذر ۹۱/اس ام اس دلتنگی جدید/اس ام اس دلتنگی/اس ام اس دلتنگی(جدید)/اس جدید دلتنگی/اس ام اس جدید دلتنگی/اس ام اس دلتنگی جدید/اس ام اس دلتنگی/اس ام اس جدید دلتنگی/اس ام اس جدید دلتنگی اسفند ۹۰/اس ام اس دلتنگی جدید/اس ام اس دلتنگی/اس ام اس جدید دلتنگی(بهمن ماه)/اس ام اس دلتنگی جدید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد