اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس دلتنگی جدید

 

واژه ها
قد نمی دهند
ارتفاع دلتنگی ام را
من فقط ...
سایه نبودن تو را
برسر شعر
مستدام می کنم!
.
.
.
سیر شدم ...
بس که گرمی و سردی روزگار را چشیدم ...
.
.
.
وقتی از دست دادن ... عادت می شود
دیگر به دست آوردن هم ... آرزو نمی شود !
.
.
.
یادم می آید میگفتی حساب من از بقیه جداست
چقدر دیر منظورت را فهمیدم
تو اصلا مرا به حساب نمی آوردی!

به پایان رسیده ام
اما نقطه نمی گذارم
یک ویرگول میگذارم
این هم امیدیست شاید برگردی ...!
.
.
.
جیب های من خالی نیست
اعتبار دست های تو کم شده...
.
.
.
تو را خودم چشم زدم
بس که نوشتمت میان شعرهایم
بی آنکه اسفند بچرخانم میان واژه ها ...
.
.
.
دل سبزم را گره زد ... !
و رفت تا به آرزوهایش برسد ...
.
.
.
کاش می دیدی که با چه شوقی
بند کفشهایم را پروانه ای گره می زنم
تا شاید در خاطره ات پرواز کنم ...
.
.
.
به خدا ترک برداشته دلم !
از بس که تو گرم و سردش کردی ...
.
.
.
چه نقاش ماهری است...
فکر و خیال،
وقتی که دانه دانه موهایت را سفید میکند...
.
.
.
بی خبری
بی پایان ترین خبری است
که از تو میرسد این روزها ...!
.
.
.
روزی مخاطب تمام جملاتت من بودم
نمی دانی چه درد سختی است خلع مقام شدن
نمی دانی چه سخت تر است دیدن ترفیع گرفتن دیگری !
.
.
.
قصه ی من و تو
قصه ی آسمان و زمین است
هیچ وقت به هم نمی رسیم
مگر قیامتی به پا شود!
.
.
.
هر کس جای من بود
می برید
اما من هنوز می دوزم
چشم به امید ... !
.
.
.
هر جا که میبینم نوشته است :
خواستن توانستن است
آتش می گیرم !
یعنی تو نخواستی که نشد !!
.
.
.
دل من
پشت سرت
کاسه ی آبی شد و ریخت...
کی شود
پیش قدم های تو
اسپند شوم؟!
.
.
.
من چرک نویس احساسات تو نیستم !
دوستت دارم هایت را جای دیگری تمرین کن ...!
.
.
.
به دلتنگی هایم دست نزن
می شکند بغضـم یک وقت
آنگاه غرق می شوی
در سیلاب اشکهایی که
بهانه ی روان شدنش هستی !
.
.
.
بیا خر هایت را بگیر !
دیگر توان عبور دادن آنها را از پل ندارم ...
وقتی میدانم که در آخر
مثل همیشه خواهی گفت:
ما به درد هم نمیخوریم ...!
.
.
.
سقف آسمان دلم سخت ترک برداشته
قدری آرام ترقدم بردار
سقفش به جهنم...
می ترسم پای تو را بخراشد.!
.
.
.
پایان راه کاملا پیداست
می دهم قابش کنند
کنایه هایت را به رسم یادگاری
و به همان دیوار میاویزمش!
جای همان دستخط تماشایی
خداحافظ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد