اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس دلتنگی آذر 92

   

غــُــصـّه دار که ببینــــمت
نَـــفَس هَــــــــم به کامَــــــم تلــــخ می شود



چه معنـــــى دارد زندگى ؟
وقتى که هیچ اتفاقى
من و تو را
سر راه هم قرار نمى دهد !



ذهنـــم فلـــــج می شود
وقتــــــی می خــوانمــت و تــــــو نمی گویی جانــــــم ؟



دنیای آدم برفی ها دنیای ساده ایست
اگر برف بیاد هست ، اگر برف نیاید نیست
مثل دنیای من ، اگر تو باشی هستم ، اگر نباشی !



چشــــمانم خستــــه است و نبــــض ذهنــــم افتــــاده
کاش نگــــاهت یک قــــدم نزدیـــک تــــر بـــود





آتش از اندوه هجران بهتر است
بی قرارم کردی و گفتی صبوری بهتر است
من نمی دانم کجا خواندم ، که یادم داده است ؟
یار وقتی در کنارت نیست ، کوری بهتر است
.
.
.
زندگی ام بسته به تار مویت
آنقدر زندگی ام را پشت گوش نیانداز



امــروز هـم گـذشـت و نیامــدی
نا شکـر نیستـم
فــردا هم روز خـداست



نانوشته هایم بسیارند
مثل بی قراری هایـم
من سکــوتم را فریـاد می کشــم
آخر این آشوب درونم مــرا می کشد



دیگر نمی توانم متن های طولانی را تا آخرش بخوانم
تقصیر خودت بود
آمدی ، رفتی و به هر چه کوتاه عادتم دادی



جای تو خالـــــیــسـت
خالی تر از سفره ی دل کودکی که تازه متولد شده است



نشستم من دمی در خواب باتو
کـنــار چشـــــمـهء مـهتــاب باتو
مـگـر تـاب و تـوانـــم بـرده بـودی
که بــودم لحظـه ای بیـتــاب بی تو



بیا قدم بزنیم
من با تـــــــــو
تو با هر که دلت خواست
فقط بیــــــــــا قدم بزنیم
اصلا بیا و بگذار سایه ات باشم
سایه که آزار ندارد
دارد ؟



دیگر به همه چیز شک کرده ام
می گویند : آب نطلبیده ، مُـــــراد است
هر چه بالا پایین می کنم نمی فهمم
این چشمانم پس کـــِـــی مراد می گیرند ؟



درد داره
یکی می شه همه ی زندگیت
ولی هیچ جای زندگیت حضور نداره !



درد بزرگیه
برای کسی که متوجه نبودنت نیست
پرپر بشی
ولی وقتی بعد از یک روز در به دری و دلواپسی
بهش می گی نگرانت بودم دلم هزار راه رفت
تموم چیزی که می شنوی
یک مرسی خشک و خالیه



چقدر کم توقع شده ام
نه آغوشت را می خواهم نه دیگر بودنت را
همین که بیایی و از کنارم رد شوی کافیست
مرا به آرامش می رساند حتی اصطحکاک سایه هایمان کافیست

مطالب مرتبط:

اس ام اس دلتنگی جدید آذر 92/اس ام اس جدید دلتنگی آذر ۹۱/اس ام اس دلتنگی جدید/اس ام اس دلتنگی/اس ام اس دلتنگی(جدید)/اس جدید دلتنگی/اس ام اس جدید دلتنگی/اس ام اس دلتنگی جدید/اس ام اس دلتنگی/اس ام اس جدید دلتنگی/اس ام اس جدید دلتنگی اسفند ۹۰/اس ام اس دلتنگی جدید/اس ام اس دلتنگی/اس ام اس جدید دلتنگی(بهمن ماه)/اس ام اس دلتنگی جدید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد