اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس دلتنگی جدید دی 92

   

نه از سرم می افتی
نه از چشمم
کجای دلم نشسته ای
که جایت این قدر امن است ؟
——————— – - – - – - – - – - -
خداوند نمیخواهد ما به هم برسیم
می دانی دلیلش چیست ؟
می داند که اگر کنارم باشی
دیگر هیچ وقت ، هیچ چیز
از او نخواهم خواست
——————— – - – - – - – - – - -
خوش به حال خدا که “لحظه به لحظه” با توست
و “من” همیشه درباره ی “تو” با “او” حرف میزنم . . .
——————— – - – - – - – - – - -
نبود … پیدا شد … آشنا شد … دوست شد … مهر شد … گرم شد
عشق شد … یار شد … تار شد … بد شد … رد شد … سرد شد
غم شد … بغض شد … اشک شد … آه شد … دور شد … گم شد
تمام شد . . .


——————— – - – - – - – - – - -
خاک بر سرِ تمامِ این کلمات
اگر تو از میانِ تمامشان
نفهمی من دلتنگم . . . !
——————— – - – - – - – - – - -
رسم ” خوب ” ها همین است
حرف آمدنشان شادت می کند
و حرف رفتنشان با دلت چنان می کند
که هنوز نرفته،
دلتنگشان می شوی . . .
——————— – - – - – - – - – - -
آرام بگیر دلم …
تنگ نشو برایش …
مگر نشنیدی جمله ی آخرش را !
“چیزی بینمان نبوده”
——————— – - – - – - – - – - -
از خلاصه ی روز های انتظار،
که می دانم حوصله به خرج نمی دهی تا تمامی حرف هایم را بشنوی !
فقط این را می گویم :
دلتنگی ام آنقدر بزرگ شده است که اگر ببینی شاید نشناسی . . . !
——————— – - – - – - – - – - -
دلتنگــــــــــی
خیابــــــــــان شلوغی است ک تودرمیانه اش ایســــــــــتاده باشی،
ببینی می آیــــــــــند،ببینی میرونــــــــــد وتوهمچنان ایستــــــــــاده باشی…
——————— – - – - – - – - – - -
اینکه دلم تنگ می شود پلان به پلان ،
نفس به نفس برایت تراژدی نیست …
قلب من مقتول فیلم نامه است ،
شخصیت اصلی که تویی !
——————— – - – - – - – - – - -
بعضیها
بهتر است در حد یک آرزو بمانند …
برآورده شدنشان …
به بهای شکستن دلت تمام میشود . . .
——————— – - – - – - – - – - -
برای قصه ای که با
“یکی بود و یکی نبود” شروع میشود
پایانی بهتر از
آوارگی کلاغ نمی توان نوشت . . .
——————— – - – - – - – - – - -
کفشهایم که جفت میشوند دلم هوای رفتن میکند ؛
چه کودکانه دل من تنگ میشود بی آنکه بدانم چه کسی دلتنگ من است !
——————— – - – - – - – - – - -
دلتنگی هایم را نشاندم روی دوش بادبادک و فرستادمشان به آسمان …
دارد باران می بارد !
——————— – - – - – - – - – - -
حوصله خواندن ندارم
حوصله نوشتن هم ندارم
این همه دلتنگی دیگر نه با خواندن کم می شود نه با نوشتن …
دلم تو را می خواهد !
——————— – - – - – - – - – - -
وقتی دلتنگم بشقاب ها را نمی شکنم
شیشه ها را نمی شکنم
غــرورم را نمی شکنم
دلت را نمی شکنم
در این دلتنگی ها زورم به تنها چیزی که میرسد ،
این بغض لعنتی است …

مطالب مرتبط:

اس ام اس دلتنگی غمگین دی ماه/اس ام اس دلتنگی جدید عاشقانه/اس ام اس دلتنگی جدید دیماه 92/اس ام اس دلتنگی و آرزوی مرگ/اس ام اس دلتنگی آذر 92/اس ام اس دلتنگی جدید آذر 92/اس ام اس جدید دلتنگی آذر ۹۱/اس ام اس دلتنگی جدید/اس ام اس دلتنگی/اس ام اس دلتنگی(جدید)/اس جدید دلتنگی/اس ام اس جدید دلتنگی/اس ام اس دلتنگی جدید/اس ام اس دلتنگی/اس ام اس جدید دلتنگی/اس ام اس جدید دلتنگی اسفند ۹۰/اس ام اس دلتنگی جدید/اس ام اس دلتنگی/اس ام اس جدید دلتنگی(بهمن ماه)/اس ام اس دلتنگی جدید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد