اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس دلتنگی غمگین دی ماه

  

خدایا دلم گرفته
میان این همه آرزوها
دلتنگ ترین بنده ات را دریاب



نه به اون عشقو امیدو آرزو
نه به این جنگ و جدال و گفتگو
نه به اون گریه و دوست دارمو دلتنگی
نه به این خنده و این نفرت و این دلزدگی
نه به دلبستگی هات نه به این خستگیات!



دلتنگی همیشه از ندیدن نیست
لحظه های دیدار با همه ی زیبایی گاه پر از دلتنگیست



اگه چشمات تر شد
اگه دلت تنگ شد
اگه دیگه نبود کسی
امید و هم نفسی
بدون که هست اینجا کسی
که تو واسش همه کسی



می گن دلتنگی قشنگ ترین هدیه ی عشقه
حالا من با این هدیه ی قشنگ تو چی کار کنم؟



روزهای خوب باهم بودنمان گذشت
دلم تنگ است برای آن لحظه های شیرین با هم بودنمان !
دلم برای گرفتن آن دستان مهربانت
بوسه بر روی گونه زیبایت تنگ شده است
کاش دوباره آن روزهای شیرین عاشقی مان تکرار می شد





می خوام یه چیز بگم
گر چه دوریم ز هم
نمی ذارم توی دلم
جا بگیره غصه و غم



تو طبیبی و من بیمار عشق تو ام
آیا می توانی مرا درمان کنی ؟
چگونه ؟



عشق یعنی با چشم بسته کسی را دیدن
و از بین همه آدم دلتنگ یک نفر شدن



اونائی که ما عاشقشون هستیم هیچ وقت از ما دور نمی شوند
هر روز کنار ما راه می روند اما دیده نمی شوند … شنیده نمی شوند
و هنوز نزدیک و هنوز عاشق …
هنوز دلتنگ و خیلی عزیز . . .



سه شاخه گل برات می فرستم
یکی از طرف خداوند که نگهدارت باشه
دومی از طرف دلمه که دوستت داره
و سومی از طرف چشامه که دلتنگ دیدارت شده



دلم ز دست زمانه بسی تنگ است
چه کنم که کار دنیا فقط نیرنگ است
نیرنگهای دنیا هزار و یک رنگ است
خدا کند شود پیدا دلی که با دل من یک رنگ است



هر چند که دلتنگ تر از تنگ بلورم
با کوه غمت سنگ تر از سنگ صبورم
یک عمر پریشانی دل بسته به مویی است
تنها سر مویی ز سر موی تو دورم



به نام خدایی که هستی را با مرگ
دوستی رابی رنگ ، زندگی را با رنگ
عشق را رنگارنگ ، رنگین کمان را هفت رنگ ، شاپرک را صد رنگ
و من را دلتنگ آفرید



داشتم اشک هایم را روی نامه ای عاشقانه با قطره چکان جعل می کردم
خاطرم آمد شاید دلتنگ خنده هایم باشی
ببخش اگر این روز ها عشق با گریستن اثبات می شود



از وقتی که رفتی جات خیلی خالیه
نمی تونم توصیف کنم که حالم چه حالیه
یادم باشد و یادت نرود که همه ی ما برای یکبار ایستادن ، هزاران بار افتاده ایم !



قشنگ ترین لحظات را کسی به تو میده
که بتونه غمگین ترین لحظات را از تو بگیره



صحبت من و تو همچون صحبت خار و گل است
بی تو من را خوش نباشد
گر تو را بی من خوش است



همه بغض من تقدیم غرور نازنینت باد
غروری که لذت دریا را به چشمانت حرام کرد



بعضی اشخاص چنان به خود مغرورند
که اگر عاشق بشوند
به خود بیشتر عشق می ورزند
تا به معشوق



گرچه ای دوست غرور دلت احساس مرا درک نکرد
آفرین بر غم عشقت که مرا ترک نکرد 

مطالب مرتبط:

اس ام اس دلتنگی و آرزوی مرگ/اس ام اس دلتنگی آذر 92/اس ام اس دلتنگی جدید آذر 92/اس ام اس جدید دلتنگی آذر ۹۱/اس ام اس دلتنگی جدید/اس ام اس دلتنگی/اس ام اس دلتنگی(جدید)/اس جدید دلتنگی/اس ام اس جدید دلتنگی/اس ام اس دلتنگی جدید/اس ام اس دلتنگی/اس ام اس جدید دلتنگی/اس ام اس جدید دلتنگی اسفند ۹۰/اس ام اس دلتنگی جدید/اس ام اس دلتنگی/اس ام اس جدید دلتنگی(بهمن ماه)/اس ام اس دلتنگی جدید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد