اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس دلتنگی جدید دیماه 92

  

سلام گل قشنگم
آسمون یه رنگم
کاش بدونی عزیزم
چقدر برات دلتنگم



فدای اون مهر و وفات
دلم شده تنگ برات
چطور بگم ؟ باور کنی !
چقدر عزیزی تو برام



وقتی خاطره های آدم زیاد میشه
دیوار اتاقش پر از عکس میشه
اما همیشه دلت واسه اونی تنگ می شه
که نمی تونی عکسشو به دیوار بزنی



تو این دنیا تو این عالم
میون این همه آدم
ببین من دل به کی دادم
به اون کس که نمی خوادم
دلم شیشه دلش سنگه
واسه سنگش دلم تنگه



می خوام که عاشقت بشم
گل شقایقت بشم
دلم واست تنگ شده بود
گفتم مزاحمت بشم





میان عابران تنهاتر از من هیچ کس نیست
کسى اینجا به فکر این غریبه در قفس نیست
دلم امشب براى خنده هایت تنگ تنگ است
فقط در دست هاى گرم تو مردن قشنگ است



حمـاقـت کـه شاخ و دم نــدارد حمـاقـت یـعنـی مـن کـه
اینقــدر می روم تـا تـو دلتنـگ ِ مـن شـوی
خـبری از دل تنـگـی تـو نمـی شود
برمی گردم چـون دلـتنـگـت مــی شــوم



کاش هر روز جمعه بود و
دلتنگی هایم را گردن غروبش مى انداختم



چه سر به راه است
دلتنگی را می گویم از گوشه ی دلم جُم نمی خورد



امروز که آیینه جوابش سنگ است
در زهن زمانه عشق هم بی رنگ است
هرکس که نداند تو خودت می دانی
آری به خدا دلم برایت تنگ است



سوهان می کشم قصه ی دلتنگی هایم را
تا هموار سازم جاده های آمدنت را



چه فرقی می کند
آن سوی دنیا باشم یا فقط چند کوچه آن طرف تر
پای عشق که در میان باشد دلتنگی دمار آدم را در می آورد



دل اگر بهر عزیزان نشود گاهی تنگ
نامش هرگز ننهم دل که به آن گویم سنگ



شکر خدائی را که هستی را با مرگ ، دوستی را یک رنگ
زندگی را با رنگ ، عشق را رنگارنگ ، رنگین کمان را هفت رنگ
شاپرک را صد رنگ ، و مرا دلتنگ تو آفرید



دلتنگ تر از آن که دلم را بشکانی
من آمده ام یا نشود یا نتوانی
من آمده ام تا که به چشم تو بدوزم
چشم های شکست خورده ی رویای جوانی



این اشک های بی دلیل من
باز هم تو را بهانه می کنند!
می بینی چه شادمان بر سرسره گونه های من میلغزند؟!
حق دارند،آخر از زندان دلتنگی من،این بار هم گریخته اند 

مطالب مرتبط:

اس ام اس دلتنگی و آرزوی مرگ/اس ام اس دلتنگی آذر 92/اس ام اس دلتنگی جدید آذر 92/اس ام اس جدید دلتنگی آذر ۹۱/اس ام اس دلتنگی جدید/اس ام اس دلتنگی/اس ام اس دلتنگی(جدید)/اس جدید دلتنگی/اس ام اس جدید دلتنگی/اس ام اس دلتنگی جدید/اس ام اس دلتنگی/اس ام اس جدید دلتنگی/اس ام اس جدید دلتنگی اسفند ۹۰/اس ام اس دلتنگی جدید/اس ام اس دلتنگی/اس ام اس جدید دلتنگی(بهمن ماه)/اس ام اس دلتنگی جدید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد