اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس عاشقانه زیبا جدید

 

وقتی گریه میکنی زیباتر می شوی اما تو بخند
من به همان زیبا که تر نیست عاشقم


از وقت سحر تا دل شب یاد توام
در سوختن از آتش تب یاد توام
با عشق تو زندگی همی خواهم کرد
آن لحظه که جان رسد به لب یاد توام


زندگی را بی بهانه می خواستم
ولی غافل از اینکه داشتن تو
قشنگترین بهانه ام شد


عشق برای یک مرد فقط صفحه ای از کتابه
ولی برای یک زن تموم تاریخ زندگیشه


می پوشانم دلتنگی ام را با بستری از کلمات
اما باز کسی در دلم تو را صدا می زند


سیگارهای تلخ مرا به خواب های شیرین بردند
کاش می توانستم خواب هایم را به تصویر بکشم




همیشه در ریاضیات ضعیف بودم
سالهاست دارم حساب میکنم
چگونه من بعلاوه ی تو ، شد فقط من


دلم فلج میشود وقتی میخوانمت
و تو حتی نمیگویی جانم

نگران نباش برو
من تنها نیستم
تنهایی هست ، دلتنگی هم قول آمدن داده
غروب هم هست
من می میرم ، تو برو نگران من نباش


بدهکار هیچکس نیستم
جز همین ماه که تو را مدام به یادم می آورد


هر پنجره ای زیباست نازنین
اگر تو میان قاب آن طلوع کنی


ﺑﺎﺯ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺳﻴﮕﺎﺭ ﻭ ﻳﺎﺩ ﺗﻮ ﺟﻔﺖ ﺷﺪﻩ ﺍﻧﺪ
ﭘﮏ ﻣﻴﺰﻧﻢ ﺑﻪ ﺳﻴﮕﺎﺭﻡ
ﺩﻟﻢ ﺩﻭﺩ ﻣﻴﺸﻮﺩ


گله ای ازت نمی کنم
همین که می دانم دیگر کسی به انداره ی من
تو را دوست نخواهد داشت کافیست


دیوانه ایی دیروز از یک ماهی انتظار پرواز داشت
شگفتا مثل این ست که از من بخواهند فراموشت کنم


گاهی میان دستان خالیم
حس میکنم تمام دار و ندارم نگاه توست


شاید با هم بودن سخت تکرار شود
اما به یاد هم بودن را هر لحظه میتوان تکرار کرد


دستت را رو کن
نترس پوچ هم که باشد توی دستان تو گل می شود


زندگی سه چیز است :
اشکی که خشک می شود
لب خندانی که محو می شود
یادی که میماند و فراموش نمی شود

اس ام اس مرتبط:

اس ام اس و جملات عاشقانه ناب/اس ام اس عاشقانه آذرماه 93/اس ام اس عاشقانه آذرماه/اس ام اس عاشقانه نفس جدید/اس ام اس جدید عاشقانه آبان 93/اس ام اس عاشقانه جدید فروردین 93/اس ام اس عشقولانه جدید فروردین 93/پیامک عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه عید 93/اس ام اس پر احساس عید 93/اسمس جدید عاشقانه اسفند92/اس ام اس رمانتیک و زیبا اسفند ماه92/اس ام اس عاشقانه جدید و زیبا/اس ام اس عاشقانه آغوش جدید/اس ام اس عاشقانه دلگیر جدید/اس ام اس بیقراری عاشقانه جدید/اس ام اس جدید احساسی و عاشقانه/اس ام اس عشقولانه جدید اسفند92/اس ام اس عاشقانه جدید بهمن 92/اس ام اس عاشقانه و رمانتیک جدید بهمن ماه/اس ام اس عاشقانه جدید/پیامک جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه جدید دی 92/اس ام اس جدید عاشقانه دیماه/اس ام اس عاشقانه دی ماه 92/اس ام اس عاشقانه و زیبا جدید/پیامک های جدید عاشقانه دی/اس ام اس جدید عاشقانه زمستانی دی ماه / اس ام اس محبت آمیز و عاشقانه/اس ام اس عاشقانه رمانتیک/اس ام اس های ناب عاشقانه/اس ام اس های جدید عاشقانه آذر 92/اس ام اس عاشقانه جدید آذر ماه 92/اس ام اس عاشقانه و زیبا جدید/اس ام اس محبت آمیز و عاشقانه/اس ام اس جدید عاشقانه آذر 92/اس ام اس احساسی و زیبا/پیامک جدید عاشقانه/اس ام اس عاشقانه و زیبا/پیامک عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه آذر ماه 92/پیامک های جدید عاشقانه/گلچین اس ام اس های عاشقانه/اس ام اس عاشقانه پاییز
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد