اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس تیکه دار جدید آذرماه 93

 

 
میان مشغله هایم گم شده ام ولی دلم برای هوایت همیشه بیکارست


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به بعضیا ها باید گفت هی فلانی...!
نردبان هوس را بردار و از اینجا بـــــــرو...
با این چیزها قـدت به عشق نمی رسد...
عشق بــــــال می خواهد که تو نداری

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


من خوبم ....!عاشق نیستم...فقط گااااهی حرف تو که میشه دلم تنگ میشه...این که عشق نیست....هست آیـــــــــااااا؟


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوستت دارم هایت بویی دلنشین شبیه خاک باران زده دارد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


عشق!!!
احساس!!!
عاطفه!!!!
همـــــــرو!!!
قیچی کردم!!!
چون کسی که باید میفهمید ,نفهمید!!!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
با عصبانیت برگشت و گفت :چـــــــرا دنبالم میای؟ با بغض گفتم اخه خودت گفتی برو دنبال زندگیت...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من به اندازه چشمان تو غمگین ماندم و به اندازه هر برق نگاهت نگـــــــران,تو به اندازه تنهایی من شاد بمان


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


کار دنیا رو ببین,تپش قلب من شده عین پفیلا...یکی برای من ,یکی برای تو !!!بازم میگی دوست ندارم بی انصاف!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کنارم نباش حرفی نسیت... انجا که باید باشی هستی....اینجا در قلبم...!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کــــر کـــــــر پایین...! تا اطلاع ثانوی زندگیم تعطیل حوصله هیچکس ندارم حتی خودم!!!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شکستن...خرد کردن....سوزاندن....خاکستر کردن... به باد دادن....
از هـــــــر انگشتت یک هنر میریزد...

اس ام اس مرتبط:

اس ام اس تیکه دار جدید آبان ماه 93/اس ام اس تیکه دار سنگین جدید/اس ام اس طعنه دار جدید فروردین 93/اس ام اس تیکه دار سنگین اسفند92/اس ام اس تیکه دار و کوبنده اسفند92/اس ام اس جدید تیکه دار اسفند ماه92/اسمس تیکه دار جدید اسفند ماه/اس ام اس تیکه دار جدید بهمن ماه/اس ام اس طعنه دار جدید بهمن ماه/اس ام اس تیکه دار کوبنده جدید/اس ام اس جدید تیکه دار دی/اس ام اس تیکه دار جدید آذر ماه/اس ام اس نیش دار و تیکه دار جدید/اس ام اس تیکه دار آذر 92/اس ام اس تیکه دار جدید آذر/اس ام اس جدید تیکه دار/اس ام اس تیکه دار جدید/اس ام اس جدید تیکه دار/اس ام اس تیکه دار جدید/اس ام اس تیکه دار جدید/اس ام اس خیانت و نامردی/اس ام اس جدید تیکه دار خرداد ماه 91/اس ام اس تیکه دار/اس ام اس تیکه دار(جدید)/اس ام اس جدید تیکه دار
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد