اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس تیکه دار(جدید)

 

در همین حوالی کسانی هستند که تا دیروز میگفتند بدون تو نفس هم نمی توانند بکشند !
اما حالا در آغوش دیگری نفس نفس می زنند !

.

من برای با تو بودن از همه چیز گذشتم
تو چی ؟ داشته هایت را به رخم میکشی ؟

.

کاش میدانستی عشق و هوس دو مقوله ی جدا از هم هستند
عشق بهانه ات است ، به هوس هایت برس . . .

.

مغرور احساسم شدی ، گذشتی از رو گریه هام
لعنت به لحظه هایی که ، تو همه چی بودی برام

. 

بساط کرده ام و تمام نداشته هایم را ﺑﻪ ﺣﺮﺍﺝ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺍﻡ . . .
بی انصاف چانه نزن !
ﺣﺴﺮﺕ ﻫﺎﯾﻢ به قیمت عمرم تمام شده !!

.

آدم مرد باشه و از تو آشغالها نون دربیاره تا اینکه آشغال باشه و از نامردی نون دربیاره . . .

.

چه ساده بودم که گمان میکردم به دورم می گردند کسانی که دورم میزدند . . .

.

من چرک نویس احساسات تو نیستم !
“ دوستت دارم ” هایت را جای دیگری تمرین کن ! 

.

.  

.  

.  

دلگیر نباش ! تقصیر از خودت بود ! دسته کلید علاقه که گم شد ، باید عوض میکردی قفل تمام آرزوها را ! 

 .  

.  

.  

اسم هر دویمان را در گینس ثبت میکنند ! تو در دروغ گفتن رکورد زدی ! من در باور کردن !!!  

.  

.  

.  

نگران نباش ، نفرینت نمیکنم ! همین که دیگر جایت در دعاهایم خالیست ، برایت کافیست !!! 

 .  

.  

.  

دلم نگرفته از اینکه رفته ای ! دلگیرم از همه دوست داشتنهایی که گفتی ولی نداشتی . . . !  

.  

.  

 تو میخواستی بشی سنگ صبورم ، تو شدی سنگ و من هنوز صبورم . . .  

.  

.  

.  

نه پیشانی من به لبهای تو رسید ! نه لیاقت تو به احساس من ! چیزی به هم بدهکار نیستیم ؛ هر دو کم آوردیم !  

.  

.  

بدترین حسرتی که در زندگی میخوریم از کارهای خطایی که مرتکب شده ایم ، نیست ! بلکه از این است که چرا کارهای درست را برای کسی که لیاقتش را نداشته انجام داده ایم . . .  

.  

.  

.

آدم ها تنها که نباشند ، می روند !
تنها که می شوند ، برمی گردند !
وقتی که برگشتند تنها لایق یک جمله اند : “ هِررررری ”

.

چقدر خوبه بعضی از آدما بدونن که اگر چیزی رو به روشون نمیاری “ از سادگی نیست ”
شاید دیگه اونقدر واست مهم نیستن که روشون حساس باشی !

.

مشکل اینجاست که ما از هر کرمی ، انتظار پروانه شدن داریم !

.

شیشه نازک احساس مرا دست نزن !
چِندشم می شود از لک انگشت دروغ !!!
آن که میگفت که احساس مرا می فهمد . . .
کو کجا رفت ؟ که احساس مرا خوب فروخت !

وقتی دیر رسیدم و با دیگری دیدمت فهمیدم که گاهی “ هرگز نرسیدن بهتر از دیر رسیدن است ”  
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد