اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس طعنه دار جدید فروردین 93

   

فقط نباید قدر خوبی های آدم هارو دونست ، باید قدر بدیهاشونو هم بدونیم
مثلا اگه من اونقدر بدی نداشتم ، تو الان انقدر با اون صمیمی نبودی !
.
.
.
به سلامتی عشقی که منو داشت اما در گوشه همه زار میزد که تنهام !
.
.
.
ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ : ﻣﻦ ﺧﻮﺩﻡ یه ﭘﺎ ﻭﺍگیرﻡ ، ﺑﻪﭘﺎ ﺣﺎﻟﺘﻮ ﻧﮕﯿﺮﻡ !
.
.
.
به بعضیا باس گفت : فک نکن شما منحصر به فردی ، نخیر عزیزم ! شما الکی متصل به برقی …
.
.
.
تو خوبی ، تو ماهی ، یه دونه ای
آره فقط آدم هم بشی حـــلّـــه !


.
اس ام اس | پیامک | جدیدترین اس ام اس ها | اسمس | اس ام اس جدید
.
همه میخواهند جای تو را بگیرند بی آنکه بدانند تو هم دیگر جایی نداری !
.
.
.
حس خوب داشتن ، حال خوب داشتن ، روز خوب داشتن نعمتی است ک رفتنت به من هدیه کرد !
.
.
.
هرچقدر هم که عزیز باشی‌ ، رفتنت با یه آهنگ از داریوش حل میشه !
.
.
.
من با تنهایی و او با چه تن هایی ؟!
.
.
.
به بعضیام باید گفت : میخوای بری همه چیزتو ببر ، بعدی میاد جا بشه !
.
.
.
گذشتم گذشتی
من از یک دنیا برای تو و تو از من برای یک غریبه …
.
.
.
من به مردی وفا نمودم و او پشت پا زد به عشق و امیدم
هرچه دادم به او حلالش باد غیر از آن دل که مفت بخشیدم !
.
اس ام اس | پیامک | جدیدترین اس ام اس ها | اسمس | اس ام اس جدید
.
کاش فقط کشیدن سیگار باشد وقتی آغوشت را خواستم 
که در آغوش دیگری بودی …
.
.
.
“تو” تکرار نمی شوی ، این منم که دلبسته تر می شوم !
.
.
.
باز یقه ام را چسبیده ای ،که برایم شعر بگو
معشوقه شعر تویی ! این نوشته ها بهانه اند …
.
.
.
همین که با منت هم هستی کافیست
نیستی ات نیستم میکند !
.
.
.
ﻣﺮﺍ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺁﺯﺭﺩﯼ ﮐﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﮐﻮﭺ ﮐﻨﻢ ﺍﺯ ﺷﻬﺮت
ﺑﮑﻨﻢ ﺩﻝ ﺯ ﺩﻝ ﭼﻮﻥ ﺳﻨﮕﺖ
ﺗﻮ ﺧﯿﺎﻟﺖ ﺭﺍﺣﺖ ، ﻣﯽ ﺭﻭﻡ ﺍﺯ ﻗﻠﺒﺖ
ﻣﯿﺸﻮﻡ ﺩﻭﺭﺗﺮﯾﻦ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﺩﺭ ﺷﺐ ﻫﺎﯾﺖ
ﺗﻮ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻣﯽ ﺧﻨﺪﯼ ﻭ ﺑﻪ ﺧﻮﺩ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﯽ :ﺑﺎﺯ ﻣﯽ ﺁﯾﺪ ﻭ ﻣﯽ ﺳﻮﺯﺩ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻋﺸﻖ !
ﻭﻟﯽ ﺑﺮ ﻧﻤﯽ ﮔﺮﺩﻡ ﻧﻪ !!!
.
.
.
انقد می گفت دورت بگردم و دورم گشت که یه دفعه به خودم آمدم دیدم دورم زده و رفته !
.
.
.
میخوام اون سیب قرمز بالای درخت باشم در دورترین نقطه …دقت کن ، رسیدن به من آسون نیست ؛ اگه همتشو نداری ، آسیبی به درخت نزن !
به همون سیبای کرم خورده ی زمین قانع باش !
.
.
.
به سلامتیه اونی که لالایی رو من براش خوندم اما اون با یکی دیگه لالا کرد …
.
.
.
شاید راه رو عوضی برم ولی با یه ادمه عوضی راه نمیرم …
.
اس ام اس | پیامک | جدیدترین اس ام اس ها | اسمس | اس ام اس جدید
.
دعایم برای خوشبختیت نگرفت
خدا چه زود تقاص دلی که شکستی دستت داد !
.
.
.
ماندن با کسی ک قدرتان را نمیداند وفاداری نیست ، حماقت است !
.
.
.
من غرورمو به همین راحتیا بدست نیاوردم که هروقت دلت خواست خردش کنی ؟غرور من بشکنه با خرده هاش شاهرگ زندگیتو هم میزنم !
.
.
.
ﺑﻌﻀﯿﺎﺭﻭ ﺑﺎﯾﺪ ﺗﻮ ﻗﻄﻌﻪ ﻫﻨﺮﻣﻨﺪﺍﻥ ﺩﻓﻦ ﮐﺮﺩ ﺑﺲ ﮐﻪ ﺧﻮﺏ ﻧﻘﺶ ﺑﺎﺯﯼ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﻻﻣﺼﺒﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍ
.
.
.
بعضیارو گذاشتیم کنار ، همون کنارم به گند کشیدن !
.
.
.
یارو با همه میلاسه بعد میگه روما حسااااااااااااسه !
.
.
.
هروقت شکست عشقی خوردی بگو : گور بابای بعضیا ، پیش به سوی بعدیا …
.
.
.
نمیدونم بعضیا تو دلشون چند دست مبل دارن که هر روز یه نفر به دلشون میشینه ؟
.
اس ام اس | پیامک | جدیدترین اس ام اس ها | اسمس | اس ام اس جدید
.

چکار به حرف مردم دارم ؟ زندگی من همین است !
شب که میشود عاشقانه ای می نویسم و خیره می شوم به “عکست” و با خود فکر میکنم مگرمیشود تو را “دوست نداشت” ؟؟؟
.
.
.
اخبارو دیدى ؟
بى انصافا هواى همه جا رو اعلام کردن جز دل من که بدجور هوا تو کرده !
.
.
.
فال دل را حکم کردم تا بدانی ای نگارم
در قمار با تو بودن هستی ام را میگذارم !
.
اس ام اس | پیامک | جدیدترین اس ام اس ها | اسمس | اس ام اس جدید
.
دلم شکسته ولی هنوز میتونم با خرده هاش بنویسم ، بامعرفت ها را دوست دارم !

مطالب مرتبط:

اس ام اس تیکه دار سنگین اسفند92/اس ام اس تیکه دار و کوبنده اسفند92/اس ام اس جدید تیکه دار اسفند ماه92/اسمس تیکه دار جدید اسفند ماه/اس ام اس تیکه دار جدید بهمن ماه/اس ام اس طعنه دار جدید بهمن ماه/اس ام اس تیکه دار کوبنده جدید/اس ام اس جدید تیکه دار دی/اس ام اس تیکه دار جدید آذر ماه/اس ام اس نیش دار و تیکه دار جدید/اس ام اس تیکه دار آذر 92/اس ام اس تیکه دار جدید آذر/اس ام اس جدید تیکه دار/اس ام اس تیکه دار جدید/اس ام اس جدید تیکه دار/اس ام اس تیکه دار جدید/اس ام اس تیکه دار جدید/اس ام اس خیانت و نامردی/اس ام اس جدید تیکه دار خرداد ماه 91/اس ام اس تیکه دار/اس ام اس تیکه دار(جدید)/اس ام اس جدید تیکه دار
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد