اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس تیکه دار جدید آبان ماه 93

 

زندگـــی را اشکـی بیش نمــی دانم
پـس بگـــذار با اشک چشمانم بنویســــم دوستـــــت دارم



مثل سیگارشده ام
تنهایی همه را پر می کنم
اما در تنهایی خود می سوزم



قرار بود حلقه ای باشی بر انگشتم
نه زنجیری بر دستانم
قراربود تاجی باشی بر سرم
نه یوغی بر گردنم
قرار بود آرامشی باشی بر قلبم
نه شکنجه ای بر احساسم
قرار بود بهشت را تداعی کنی برایم
نه جهنمی بسازی در وجودم
قرار بود عاشقی کنیم
قرار بود …



تو پیامبر آشتی و صلحی
برای من که عمری با خویش جنگیده ام …



از عطر نگاه باغ ها دانستم
نام دگر بهار ، لبخند خداست



تو خودت آسمانی
به حجم کوچک پنجره ها دل نبند





یادت هست!
پرسیدی چقدر دوستت دارم؟
من نتوانستم آنچه در دل داشتم بر زبان آورم
تو رفتی اما اکنون ک ب عکس هایت نگاه می کنم
زمان ایستاده و بر من حسرت می خورد
اینگونه دوستت دارم!



تا فهمید خریدارِ واقعی ام گران شد
کسی که برای دیگران مفت هم نمی ارزید …



آسـمان که نشد ، چرا درخـت نباشم
وقتی تـو در مـن این هـمه پـرنده ای!
ذهنم ، پر از لانه هایست که برای تو ساخته ام


شده ام شنبه!
همه میخواهند از من شروع کنند ترک کردن را …



ﺑﺮﮔﺮﺩ
ﻧـﻪ ﺍﯾﻨﮑــﻪ ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﯾــﺖ ﺗـــﻨـﮓ ﺷـﺪﻩ ﺑﺎﺷـﺪ ﻧــــﻪ !
ﺧﻨـﺠــﺮﺕ ﺟـﺎ ﻣـﺎﻧـﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﻧﻤــﯽ ﮔـﺬﺍﺭﺩ ﺗﮑﯿــﻪ ﺑـﺪﻫــﻢ …



روی سنگ قبرم بنویسید
اولین باری نبود که مرد …



دلم تنگ است اما هنوز تو د رآن جا میشوی
چقدر ابعاد بودنت عجیب است !



اگرامشب از حوالی دلم گذشتی
آهسته ردشو ، دلتنگی را با هزار بدبختی خواباندم



در خود فرو رفته ام ،
 سیگار میکشم
نگاه مردم به دنبال دود سیگارم
آنها فقط دود را می بینند
اما هیچکس نمی داند که من چه می کشم



چه تازیانه ای ست بر تنم
وقتی نامم جز از زبان تو جاری میشود
من بی اعتناترینم
حتی به خودم
تو چه گویی غریبه
کوهم تله خاکی ست
مرا به قله امید میدهی؟



کاش در تکرار شدنم دلت با من باشد
نه در تکرار نشدنم



دلتنگم …
امروز هوا هوای تو بود …

مطالب مرتبط:

اس ام اس تیکه دار سنگین جدید/اس ام اس طعنه دار جدید فروردین 93/اس ام اس تیکه دار سنگین اسفند92/اس ام اس تیکه دار و کوبنده اسفند92/اس ام اس جدید تیکه دار اسفند ماه92/اسمس تیکه دار جدید اسفند ماه/اس ام اس تیکه دار جدید بهمن ماه/اس ام اس طعنه دار جدید بهمن ماه/اس ام اس تیکه دار کوبنده جدید/اس ام اس جدید تیکه دار دی/اس ام اس تیکه دار جدید آذر ماه/اس ام اس نیش دار و تیکه دار جدید/اس ام اس تیکه دار آذر 92/اس ام اس تیکه دار جدید آذر/اس ام اس جدید تیکه دار/اس ام اس تیکه دار جدید/اس ام اس جدید تیکه دار/اس ام اس تیکه دار جدید/اس ام اس تیکه دار جدید/اس ام اس خیانت و نامردی/اس ام اس جدید تیکه دار خرداد ماه 91/اس ام اس تیکه دار/اس ام اس تیکه دار(جدید)/اس ام اس جدید تیکه دار
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد