اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس طعنه دار جدید بهمن ماه

   

ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺗﻮ ﻧﻤﯽ ﮔﺮﺩﻡ ، ﺩﻧﺒﺎﻝ ﮐﺴﯽ ﻣﯽﮔﺮﺩﻡ ﺗﺎ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻧﺸﺎﻧﺶ ﺩﻫﻢ ﻭ ﺑﮕﻮﯾﻢ : ﻣﺜﻞ ﺍﻭ ﻧﺒﺎﺵ …
.
.
.
صدایم میزد گلم و من گلی بودم در باغچه ی دلش اما او باغبان عاشقی نبود ، گاهی سر میزد و دل می برد !
سالها بعد دانستم که من تنها نبودم ، او باغبان گلهای زیادی بود …
.
.
.
تا دیروز ما رو میدیدی مِن مِن میکردی
الان شاخ شدی مَن مَن میکنی !
.
.
.
خوبی بعضی از روزا اینه که دیگه برنمیگردن ، مثل روزای با تو بودن !
.
.
.
بعضیا از تک پر بودن فقط پرشو یاد گرفتن
بپر با این ، بپر با اون !


.
.
.
مواظب چشیدن عشق ها باش ؛ بعضی ها طعم کشک میده !
.
.
..
خرت که از پل گذشت مارو فراموش کردی اما بدون اونطرف پل همسفرت و یارت فقط یه خره ؛ بش تکیه نکنی !
.
.
.
امروز باورم شد که تو خسته تر از آن بودی که بفهمی دوست داشتنم را
از من که گذشت اما هرجا که هستی “خسته نباشی” …
.
.
.
ﭼﺮﺍ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﯽ ؟
ﺗﻮ ﮐﻪ ﮐﺎﺭﯼ ﻧﮑﺮﺩﯼ !؟!؟!
ﻓﻘﻂ ﯾﮏ ﮐﺒﺮﯾﺖ ﺭﻭﺷﻦ ﮐﺮﺩﯼ ﻭ ﺭﻓﺘﯽ ؛ ﻣﻦ ﺑﯽ ﺟﻨﺒﻪ ﺑﻮﺩﻡ ، ﺳﻮﺧﺘﻢ !
.
.
.
بعضیا علاوه بر اینکه آدم نیستن ، آدم بشو هم نیستن !
.
.
.
دستهایش با من ، چشمهایش در خیابان و دلش …
این یکی را نمیخواهم بدانم ولی لعنت به دل هرزه ات !
.
.
.
بی معرفت نیستم ولی مزاحم آدمی که مشغول فراموش کردنه منه نمیشم حتی اگه روزی هزار بار تو خودم بشکنم !
.
.
.
من و تو “ما” شدیم ولی نمی دانستم که “ما”یمان آوازی می شود برای گاوی که در طویله ی دلت مخفی کرده بودی !
.
.
.
اون فک کرد همه مث منن ، رفت سراغ بقیه …
منم فک کردم همه مث اونن ، خط کشیدم دور همه !
.
.
.
یه چیزی همیشه یادت باشه : لطف مکرر میشه حق مسلم !
بیش از حد لطف نکن …
.
.
.
انگار با هم غریبه ایم ، خوبی ما دشمنیه
کاش من و تو می فهمیدیم ، اومدنی رفتنیه !
.
.
.
همیشه با من یکرنگ بودی ، سیاهم میکردی !
.
.
.
کجای زندگی را با تو مشترک بوده ام که حالا تلفن خوش خیالت تو را مشترک مورد نظر من میخواند ؟!
مورد نظر شاید ولی مشترک !؟ هه ، گفتم که خوش خیال است !
.
.
.
بعضیارو اگه با پودر ۲۴آنزیم هم بشوری بازم لکه ننگشون از زندگیت و گذشتت پاک نمیشه !
.
.
.
غلط املایی بیش نبودی
زیرت خط کشیدم و دو خط از روت نوشتم که دیگه تکرار نشی !!!
.
.
.
اینایی که به یکی دس میدن ، به یکی پا میدن ، به یکی دل
اینارو اذیت نکنین ، اینا کارت اهدا عضو دارن !
.
.
.
گذشتم ، گذشتی !
من از یک دنیا برای تو و تو از من برای …
.
.
.
من لیمو شیرین زندگی تو بودم ؛ تموم شیرینی های زندگیمو به تو دادم اماچه زود تلخ شدم و چه ساده منو دور انداختی !
.
.
.
دنیای تو رنگارنگ است و دنیای من سیاه ولی یک رنگیه من به همه ی دنیای تو می ارزد !
.
.
.
ممنونم که به من فهماندی اشتباه است به هر کسی اعتماد کردن !
.
.
.
از من خواست حلالش کنم همان کسی که با بی رحمی محبت هایم را حرام کرده بود !
.
.
.
من مدتهاست از “صداقت” خبری ندارم ؛ هر کسی دیدش سلام من را هم برساند !
.
.
.
به بعضیا باید گفت : عزیزم تو عوضی شدی ، نگو شرایط عوض شده !
.
.
.
هر دو از ته “دل” میگوییم
من حرفهایم را ، تو دروغهایت را !
.
.
.
این روزها عشق را با دست پس می زنند و با پا پیش می کشند !
حیف از عشق که زیر دست و پاست …
.
.
.
اشتباه از من بود
من از کسی انتظار داشتم سکوتم را بفهمد که حتی فریادم را نشنید !
.
.
.
به بغضیا هم باید در کمال ناباوری گفت : عزیز دلم اون خری که تو چشمای من دیدی سایه خودت بود !
.
.
.
از سرم که بیفتی ، دست و پای غرورت خواهد شکست !
آنروز درد شکستن را خواهی فهمید ، روزی که از چشمت افتادم را به یاد آر …
.
.
.
به بعضیا هم باید گفت : عزیزم یه راست بگو ببینم بلدی !
.
.
.
اولین بار که گفتی دوستم داری گریه ام گرفت
حالا اگر کسی بگوید دوستم دارد ؛ خنده ام میگیرد !
.
.
.
به بعضیام باید گفت : زیاد که بپیچی خودت هـــــرز میشی !
.
.
.
ﺑﺎﺯﯼ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪ ، ﺗﻮ ﺑﺮﺩﯼ …
ﺣﺎﻻ ﻧﻘﺎﺑﺖ ﺭﺍ ﺑﺮﺩﺍﺭ ، ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻡ ﺭﺍ ﺑﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﺧﺘﻢ !
.
.
.
این روزا به راحتی “دروغ ” میگیم اما بزرگترین معیارمون برای شروع روابط “صداقته”
.
.
.
ﺑﻪ ﺑﻌﻀﻴﺎ ﻫﻢ ﺑﺎﻳﺪ ﮔﻔﺖ :
ﺭﻓﺘﻰ ؟؟!!! فقط ﺍﺯ ﺗﻮ ﺟﻮﺏ ﺑﺮﻭ ﺩﺭ ﺟﺮﻳﺎﻥ ﺑﺎﺷﻲ !
.
.
.
بعضیام حوصلشون که سر میره خیال میکنن دلشون تنگ شده !

مطالب مرتبط:

اس ام اس تیکه دار کوبنده جدید/اس ام اس جدید تیکه دار دی/اس ام اس تیکه دار جدید آذر ماه/اس ام اس نیش دار و تیکه دار جدید/اس ام اس تیکه دار آذر 92/اس ام اس تیکه دار جدید آذر/اس ام اس جدید تیکه دار/اس ام اس تیکه دار جدید/اس ام اس جدید تیکه دار/اس ام اس تیکه دار جدید/اس ام اس تیکه دار جدید/اس ام اس خیانت و نامردی/اس ام اس جدید تیکه دار خرداد ماه 91/اس ام اس تیکه دار/اس ام اس تیکه دار(جدید)/اس ام اس جدید تیکه دار
نظرات 2 + ارسال نظر
masoud پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 16:58 http://masoudyari.rzb.ir

گشتمو گشتم لینکمو پیدا نکردم تو وبلاگت.
لینکت حذف شد.
منو به اسم عکس های خفن لینک کن.
یا علی

masoud پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 13:19 http://masoudyari.rzb.ir

سلام داداش باتبادل لینک موافقم تو میتونی از قسمت تبادل لینک اتوماتیک لینکم کنی بعد لینکتو ثبت کن.
راستی از سایتت چقدر در آمد کسب میکنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد