اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس تیکه دار سنگین اسفند92

   

گذشت…
گذشت آن زمان هایی که مردم همدیگر را دور میزدند
حالا از روی هم رد می شوند!
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
گاهی لال می شود ادم
حرف دارد اما کلمه ندارد
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
آدم وقتی می تونه به مثل ” گشتم نبود نگرد نیست ”
ایمان بیاره که دنبال یه دوست خوب و صادق باشه
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
گره بزن ازین گره های کور
که بختِ مرا به روزهای شوم بی تقویم می بندند
من این نحسیِ بی تو را کجا دَر کنم؟
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
به هوایت بگو اینقدر بر سر من نزند
من سرم درد میکند


- – - — – - – — – - – — – - – — – - - 

اس ام اس | پیامک | اس ام اس تیکه دار | اسمس | اس ام اس جدید
میگن درد رو از هر طرف بنویسی میشه درد
ولی درمان و از آخر بنویسی میشه نامرد
مواظب باش واسه دردت به هر درمانی تن ندی
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
خدایا من دلم را صابون زده ام برای او نمی دانم چرا دلم می سوزد؟
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
یه دل دارم غلغلیه آره رفیق غلغلیه
از بس باهاش بازی کردن طفلک شکل یه توپ شده
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
هرچقدر که میخواهی دورم بزن
فقط من نگرآنتم یه وقت سرت گیج نره
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
به جای پاک کردن اشک هایتان
آنهایی که باعث گریه تان می شوند را پاک کنید !
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
سقوط
تاوان پریدن با بعضی هاست …
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
به بعضیا باید گفت :
عزیزم من کارگردان همون فیلمیم که تو داری واسم بازی میکنی
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
اگه تو روت خندیدم به خاطر این بود که
نخواستم تو روت بالا بیارم
اینو بفهم !
- – - — – - – — – - – — – - – — – - - 

اس ام اس | پیامک | اس ام اس تیکه دار | اسمس | اس ام اس جدید
هرکی ازم سراغت رو می گیره نمی گم وجود نداری
میگم وجودش رو نداشتی …
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
هرکی ازم سراغت رو می گیره نمی گم وجود نداری
میگم وجودش رو نداشتی …
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
بعضیها یار نیستن بارن !
وقتی که میرن آدم احساس میکنه سبک شده !
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
اینقدر خودت رو اذیت نکن
اونی که بودنت رو قدر ندونست لایق حضور در فکرتم نیست
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
تو همیشه می گفتی :
من یه تار موی تو را به هیچ کس نمی دهم !
اینقدر تارهای موی من را به این و آن دادی تا کچل شدم !
حالا برو دست از سر کچلم بردار
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
در دسترس بودنت دیگر برایم ارزش ندارد
اکنون نه مشترک هستی نه مورد نظر !
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
روزی فکر می کردم هدیه ای هستی از طرف خدا
اما امروز فهمیدم تقاص اشتباهاتم بودی
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
کاش انسان ها همانقدر که از ارتفاع می ترسیدند
کمی هم از پستی هراس داشتند
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
وقتی به یکی زیادی تو زندگیت اهمیت بدی
اهمیتتو تو زندگیش از دست میدی
به همین راحتی …
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
حسرت چیزی نیست که من بخورم
حسرت اون چیزیه که به دلت می ذارم …
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
دنیا مثل شهربازی شده
جایزه بازی با آدما یه عروسک دیگس !
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
شاید “تکراری” باشم
اما شک نکن تکرار نمی شم !
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
یادت باشه که دل تخته سیاه نیست که
هرکی اومد روش بنویسه و هرکس هم رفت بشه اسمشو پاک کرد
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
سنگینی گفته هایم
به سنگینی گوش هایت در
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
بعضی آدم ها باید مثل جعبه ی سیگار برچسب هشدار داشته باشن
تا فراموش نکنی که دوست داشتنشون فقط برای تو ضرر داره
- – - — – - – — – - – — – - – — – - - 

اس ام اس | پیامک | اس ام اس تیکه دار | اسمس | اس ام اس جدید
رفتن تو …
پایان من نیست …
آغاز بی لیاقتی توست …
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
من به تو می گویم دوستت دارم و تو به همه …
با گِل هم بسته نمی شود ، دهانی که هرز می پرد …
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
آدم حساب کردن بعضیا
خیانت بـه عالم بشریته !
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
دلت را خوش نکن به این “دوستت دارم”ها
تمامشان تاریخ مصرف دارند
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
درخت دلتنگ تبر شد
وقتی پرنده ها سیم های برق را
به شاخه هایش ترجیح دادند
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
در روزگاری که خنده مردم از زمین خوردن توست
پس برخیز تاچنین مردمی بگریند !
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
شاخ که باشی جات رو سرِ گاوه
نه رو سرِ مــا !
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
غم مخور معشوق اگر امروز و فردا می کند
شیر دوراندیش با آهو مدارا می کند …
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
چــقــدر مــتــفــاوتـــنــد آدم هــا
عــشــق بــرایی یــکــی دلــگــرمــی
و بــرای دیــگــری ســرگــرمــی است …
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
بیائید تا هستیم همدیگر را لمس کنیم
سنگ قبر احساس ندارد
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
پزشکی قانونی علت مرگ نامبرده را
بسته شدن روزنه های امید ذکر کرد …
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
عشق یعنی اختیار بدی که نابودت کند
اما اعتماد کنی که این کار را نمی کند …
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
حیف که روی تو غیرت دارم
وگرنه همین سطر روسریت را برمی داشتم
تا همه ببینند چه خیالی بافته ام از موهایت …
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
شادی هایم هدیه به تو
کم بودنش را بر من خرده مگیر
این تمام سهم من از دنیاست …
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
از استادى پرسیدند آیا قلبى که شکسته باز هم می تواند عاشق شود ؟
استادگفت :بله
پرسیدند : آیا شما تا کنون از لیوان شکسته اب خورده اید؟
استادپاسخ داد آیا شما به خاطر لیوان شکسته از آب خوردن دست کشیده اید ؟
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
 اس ام اس | پیامک | اس ام اس تیکه دار | اسمس | اس ام اس جدید

شرط دل دادن دل گرفتنه
شرط طمعه نشدن گرگ شدنه
دنیاى امروز ما پر از معاملات بى رحمانس
کاش قطار دنیا لااقل برای من یکى می ایستاد و پیاده می شدم
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
عزیزم حتی دیگر نمی خواھم آرزویت باشم
آرزو می کنم او آرزوی تو باشد و آرزوی او دیگری …
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
درد یک پنجره را پنجره ها می فهمند
معنی کور شدن را گره ها می فهند
سخت بالا بروی ساده بیایی پایین
قصه تلخ مرا سرسره ها می فهمند
یک نگاهت به من آموخت که در حرف زدن
چشم ها بیشتراز حنجره ها می فهمند
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
آدمی که غرق شود قطعا می میرد
چه در دریــــــــــــــا
چه در رویــــــــــــــا
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
از عاشـقانه های دروغی ات سیــر شدم
کـمی واقعی محــبت می کنـی ؟
هر چنــد گزنده باشـَد
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
خواستم هرچه را که بوی تو می داد بسوزانم
جانم آتش گرفت !
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
قندان خانه را پُر کردم از حرف هایت
تو که می دانی من چای را تلخ دوست ندارم
هوس فنجانی دیگر کرده ام
کمی بیشتر بمان !
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
مى دونى تو مثل چى هستى
مثل یک تصادفى خطرناک
چون خیلى کشته مرده دارى
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
دلگیرم ازمرغی که دانه خوردنش پیش ما بود
و برای دیگران تخم می گذارد
رفت ولی می دانم روزی بوی کباب شدنش به مشامم می رسد
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
از عشق های این روزها
داستانی به بلندی شنگول و منگول هم نمی توان نوشت
چه برسد به شیرین و فرهاد
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
سرد است اما سرما نمی خورم
کلاهی که عشق برسرم گذاشت تا گردنم را گرفته است
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
آنقدرخـسته ام که حاضرم
سـرم را روی تکه سنگی بگذارم و بخوابم
اما به دیوار وجود بعضی ها
که بارها بر سرم آوار شدند تکیه ندهم
- – - — – - – — – - – — – - – — – - - 

اس ام اس | پیامک | اس ام اس تیکه دار | اسمس | اس ام اس جدید
بعضیا رو اگه با پودر ۲۴ آنزیم هم بشوری
بازم لکه ننگشون از زندگیت و گذشتت پاک نمیشه !
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
هیچکس با سگ های وحشی کار ندارد ولی سگهای رام را با لگد میزنند زندگی بازی سگ هاست
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
سرگیجه بهانه بود ، میخواستم با تمام وجودم احساس کنم تکیه گاهمی !
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
به روز های سخت ک رسید…
بسیار تفاوت داشت،
آنکس که در روز های خوب با من…
بسیار تفاهم داشت…
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
“ذبح” هم شرایط دارد
تبــــــــــــاهم کردی بس که ” با پنبه” سَر بریدی !!
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
بعضیا مثل کبریت میمونن
خودشون ارزش چندانی ندارن ولی میتونن زندگیتو به آتیش بکشن…
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
ﺑﯿﺨﯿﺎﻝ ﺭﻓﯿـــــــــــــﻖ
ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻦ ﻭ ﺗﻮ ﺭﺍﻩ ﻧﯿﺎﻣﺪﻧﺪ
ﺑﺮﺍﯼ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺩﻭﯾﺪﻧﺪ!!!
- – - — – - – — – - – — – - – — – - -
اصولــــــــــــــــا”
به هر چیزی که بخواهم میرسَم
حتی به ” حــِــســـــــاب ” ِ شـــما دوستِ عزیز …!!!

مطالب مرتبط:

اس ام اس جدید تیکه دار اسفند ماه92/اسمس تیکه دار جدید اسفند ماه/اس ام اس تیکه دار جدید بهمن ماه/اس ام اس طعنه دار جدید بهمن ماه/اس ام اس تیکه دار کوبنده جدید/اس ام اس جدید تیکه دار دی/اس ام اس تیکه دار جدید آذر ماه/اس ام اس نیش دار و تیکه دار جدید/اس ام اس تیکه دار آذر 92/اس ام اس تیکه دار جدید آذر/اس ام اس جدید تیکه دار/اس ام اس تیکه دار جدید/اس ام اس جدید تیکه دار/اس ام اس تیکه دار جدید/اس ام اس تیکه دار جدید/اس ام اس خیانت و نامردی/اس ام اس جدید تیکه دار خرداد ماه 91/اس ام اس تیکه دار/اس ام اس تیکه دار(جدید)/اس ام اس جدید تیکه دار
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد