اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس تیکه دار جدید آذر

  

نـشـستـه ام به یاد کودکی هایم
دور غلط ها یک خط بسته می کشم
دور تو … !

چون شاخه گلی در لیوان
زخم های تنم از تو آب می خورند

آدم نیمرو باشه
ولی دورو نباشه

بعضیا ﻣﺜﻠﻪ ﺩﺳﺘﻪ ﺻﻨﺪﻟــی ﺳﯿﻨﻤﺎ می مون
ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻧﯿﺴﺖ ﻣﺎﻝ ﺗﻮﺋﻪ ﯾﺎ ﺑﻐﻞ ﺩﺳﺘﯽ

نگران اشک‌ هایم نباش
از لبخندم بترس که معنایش اشک‌ های فردای توست 



اگر وجدان هم فروشی بود
برای خرید تمایلی نشان نمی دادی

بر عکس فلش مموری ها که روز به روز کوچکتر می شوند و پرظرفیت تر
بعضی آدم ها روز به روز بزرگتر می شن و بی ظرفیت تر . . .

کمتر به خودت ببال
بودن با تو لیاقت نمی خواهد
اعصاب می خواهد

آدامسمو با اون همـه شیک بودنش
بعد نیم ساعت زیر کفشم له می کنم
تو که جای خود داری

آن روزها گنجشک را رنگ می کردند و جای قناری می فروختند
این روزها هوس را رنگ می کنند و جای عشق می فروشند
آن روزها مال باخته می شدی و این روز ها دلباخته

بهتره نداشته باشمت
تا این که داشته باشم و ندونم با چند نفر شریکم

تو مثل زمین قدرت جاذبت فوق العادست
اما کاش از پستی بلندی هاش
پست بودن رو یاد نمی گرفتی

به بعضیا باید گفت
بى زحمت دست به دست
خودتو گموگور کن نبینمت

اشتباه من املایی بود
من فقط او را همدرد نوشتم
گویا او هم درد بود

از شباهتتون فهمیدم که تو نسبتی با گاوآهن داری
اومدی زندگیمو شخم زدی
زیر و رو کردی رفتی

شارژ باطریِ موبایل من موندگاریش بیشتر از بعضی رابطه هاست

محبت هایت را شمردم درست بود
اما عشقت را پس بگیر گوشه ندارد

منطقی حرف زدن با بعضی ها
حتی از پوشیدن دمپایی شصتی با جوراب هم سخت تره …
با اونایى که
دستشون به دهنشون نمی رسه درست حرف بزن
مطمئن باش دستشون به دهن تو میرسه !

شب ها به وقت خواب
از طرف من وجدانت را ببوس
البته اگر بیدار بود !

هر چقدر عطـــرت را عوض کنی
باز هم تنـــت بوی کثیف خیـــانت را می دهد
عزیز لعنـــتی ام

کـمـیت مهم نیست
کـیـفـیـت مهمه که تو نداشتــی

فهمیده‌ام که نفرت هم مثل دیگر احساسات مثل عشق قیمت دارد
تنفر را هم نباید خرج هر کسی کرد …

تمام زندگی ام را می دهم که برگردی و همین که برگشتی بگویم
دیگر نمی خواهمت گمشو !

پر گرفتم
حتی پرواز را هم تجربه کردم
ای کاش زودتر ترکم می کردی …

به بعضی ها باید گفت :
لطفا یه دهن برامون خفه شو !

بعضیا مثله این دیوار های تازه رنگ شده می مونن
پشتت هستن ولی نمی شه بهشون تکیه کرد
اگرم تکیه کنی سر تا پای خودتو به گند کشیدی

چشم های تو شفافترین برکه هاست
اما قامت من شاید آنقدر بلند که توی چشم های تو جا نمی شود
باید برای عاشقی هایم دریا می جستم !

حالم به هم می خورد از کلمه های عزیزم و عشقمی که از دهان تو در آید
من را همان ببین صدا کن !

یه سری از عقل فقط دندونشو دارن

به بعضیا باید گفت :
شما سیرابی هم نیستی چه برسه به جیگر ما !

عاشق آن لحظه ام که نه از تو
و نه از تعلقات تو خبری نیست …
رفته باشی !

درد مـــــن چشمانی بــــو د که به من اشک هدیه می داد و به دیگران چشمک !

حالا که رفته ای
حسابی که هوا را بی من نفس کشیدی
سر دو راهی که رسیدی به چپ برو
به جهنم ختم می شود !

بــــرای هــر کـس کـه رفــتـنی سـت
فــــقـط بــــایــــد کنــــار ایــستــاد و …
راه بـــــاز کـــــرد
بــه هـمـیـن ســـادگــــی !

ببند در آن دلت را که به روی همه باز است
یخ کردم …

 

مطالب مرتبط: 

اس ام اس جدید تیکه دار/اس ام اس تیکه دار جدید/اس ام اس جدید تیکه دار/اس ام اس تیکه دار جدید/اس ام اس تیکه دار جدید/اس ام اس خیانت و نامردی/اس ام اس جدید تیکه دار خرداد ماه 91/اس ام اس تیکه دار/اس ام اس تیکه دار(جدید)/اس ام اس جدید تیکه دار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد